جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه گالری راسپینا جزیره کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۳۹۹

کافه گالری راسپینا جزیره کیش ، یکی از این کافه‌های متفاوت و خاص این جزیره می باشد .کافه گالری راسپینا در نزدیکی کشتی یونانی واقع شده است و از دسترسی بسیاری خوبی برخوردار است. کافه از محیطی زیبا، جذاب تشکیل شده است و میهمانان کافه می توانند لحظاتی خوش را سپری نمایند.کیش از معدود مقصدهای گردشگری و تفریحاتی در کشور می باشد که از همه لحاظ دارای امکانات ویژه ای می باشد.

کافه گالری راسپینا در جزیره کیش7 کافه گالری راسپینا جزیره کیش
این جزیره زیبا علاوه بر داشتن طبیعت بکر، زیبا، دارای امکانات خاص و کم نظیر نیز می باشد. این جزیره علاوه‌بر داشتن طبیعتی بکر و زیبا، جنگ‌های شبانه، کمدی‌ها، نمایش‌ها، تفریحات آبی و… دارای رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مجلل و به روز هم است. از خلاقانه ترین و ابتکاری ترین نکات کافه گالری راسپینا این است که کافی شاپ راسپینا در یک هواپیمای از رده خارج واقع است.
این هواپیما در آخرین پرواز خود به کیش که در سال ۱۳۸۹ از رده خارج شده و مدیران راسپینا با ابتکاری نوین و خلاقیت از این هواپیمای متروکه یک کافی شاپ بسیار شیک درست کرده اند. شبی بیاد ماندنی در کافی شاپ راسپینا را تجربه خواهید کرد. مدیر این مجموعه به همراه پرسنل خلاق و حرفه ای آن توانستند با به کارگیری هنر و خلاقیت این هواپیما را به یک مکان بسیار شیک و آرامش بخش برای گردشگران تبدیل کنند.

کافه گالری راسپینا در جزیره کیش555 کافه گالری راسپینا جزیره کیش
کافه گالری راسپینا جزیره کیش در بدو ورود برای میهمانان و گردشگران خود برنامه خاص و ویژه ای را تدارک دیده است. این برنامه زیبا اجرای یک جنگ بسیار شاد و پرانرژی می باشد. این جنگ به وسیله گروهی از هنرمندان معروف و حرفه ای در این زمینه طراحی و اجرا می شود. در زمان اجرای برنامه کافه از شما با یک نوشیدنی خاص و خوشمزه پذیرایی می کند.
در زمان‌هایی که کافه پر از جمعیت است، اگر سفارش داشته باشید، می‌توانید کنار صندوق یا در کابین خلبان سفارش خود را میل کنید. بی شک برای گردشگران جالب خواهد بود که می توانند در اتاق خلبان هواپیما بنشینند و حتی لباس خلبان برتن کنند. این کافه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۳ بامداد باز می باشد.

کافه گالری راسپینا در جزیره کیش3 کافه گالری راسپینا جزیره کیش

همه پرسنل‌ کافه لباس یک‌دست خلبانی و مهمانداری به تن دارند که به زیبایی و واقعیت کافه گالری راسپینا در هواپیما افزوده است. این پرسنل در طول زمان حضور گردشگران و میهمانان داخل کافه، به صورت تمام وقت در حال خدمت‌رسانی هستند و به احترام فراوان و اخلاقی بسیار خوب از شما پذیرایی می‌کنند.
گردشگران در کافه راسپینا برای انتخاب غذا و نوشیدنی منوهای مختلفی را در اختیار دارند. گردشگران می توانند با تماشای منوهای مختلف این کافه و سفارش آن ها تجربه های جدیدی را در غذاها و نوشیدنی های مختلف به دست آورند. تجربه هایی خاص و خوشمزه که یادگار جزیره زیبای کیش خواهد بود. تمام نوشیدنی‌ها به همراه دسر یا کیکی که بخواهید برای شما سرو می‌شود. همچنین قیمت و کیفیت نوشیدنی‌ها در مقایسه با دیگر جاهای کیش مناسب است.

کافه گالری راسپینا در جزیره کیش66 کافه گالری راسپینا جزیره کیش
کافه راسپینا برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان همیشه آماده ارائه خدمات می باشد. این کافه گالری شاد و زیبا با تمامی امکانات و برنامه های جذاب خود از ساعت ۱۶:۳۰ الی۳ بامداد در خدمت گردشگران جزیره زیبای کیش می باشد.اگر شما هم دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش و ناب هستید، رفتن به کافه گالری راسپینا در جزیره کیش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به شما می‌دهد. همچنین شب‌های این کافه با چراغ‌های تزیینی روشن شده و نمای بسیار زیبایی به فضای بیرونی کافه و هواپیما داده است.

کافه گالری راسپینا در جزیره کیش44 کافه گالری راسپینا جزیره کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • ارمین

    متاسفانه تشکیلات داخل هواپیما بخاطر عدم نظارت فرسوده و ناقص شده و اون زیباییش رو از دست داده. مخصوصا محیط کاکپیت خیلی خراب شده ولی در کل جذابیت خودشو داره. برای عکس گرفتن خوبه

    ۱ فروردین, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • مهدی

    مدتها هست که این کافه تعطیل شده و فقط هواپیمای خالی هست

    ۴ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد