رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ دی ۱۴۰۲

کافه های محبوب تبریز

اشتراک گذاری

کافه های مکان های مناسبی برای دورهمی های دوستانه ، خانوادگی و حتی قرارهای رسمی می باشند . در این مطلب می خواهیم کافه های محبوب تبریز را به شما معرفی کنیم تا شما با مقایسه آنها به راحتی کافی شاپ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با رفتن به این کافه ها امیدواریم لحظات خوشی برایتان رقم بخورد. با سیری در ایران همراه باشید.

کافه عمارت ائل گلی

محال است به تبریز بروید و از عمارت تماشایی در تفرجگاه ائل گلی دیدن نکنید. این عمارت از معروف‌ترین جاهای دیدنی تبریز است. در دل این بنا، کافه رستوران مجهزی راه‌اندازی کرده‌اند که چشم‌اندازی زیبا به دریاچه دارد. کافه عمارت ائل گلی با فضای سنتی‌اش حس‌وحال نابی را به مهمان‌ها می‌دهد. فضای داخلی عمارت بسیار زیباست؛ البته اگر دلتان بخواهد می‌توانید در فضای روباز کافه ائل گلی هم بنشینید.
کافه ائل گلی از بهترین کافه های تبریز است. منوی پروپیمان این کافی‌شاپ برای همه سلیقه‌ها گزینه‌های خوش‌مزه‌ای دارد. در این کافه رستوران انواع غذاهای فست‌فودی و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. بعد از گشت‌وگذار در اطراف دریاچه ائل گلی می‌توانید تا عمارت وسط استخر بروید و نفسی تازه کنید.
آدرس: تبریز، ائل گلی، ۲۰متری اول، عمارت شاه گلی

کافه های محبوب تبریز

کافه خیابان

کافه خیابان از کافه‌های معروف تبریز است که منوی متنوع آن، با نوشیدنی‌های گرم و کیک‌های شکلاتی خوشمزه پر شده است. همین‌طور شما می‌توانید در این کافه، انواع بستنی و اسموتی‌های خوش آب‌ورنگ را سفارش دهید.
آدرس: تبریز، پاستور، بلوار آزادی، خیابان شهناز، خیابان اتکالی

کافه های محبوب تبریز

کافه بومرنگ

این کافه با ظاهری بسیار زیبا و دوست ‌داشتنی با نورپردازی متفاوت می‌تواند یک لوکیشن خوب عکاسی نیز باشد. فضای دلباز و پرانرژی بومرنگ سیگار را ممنوع کرده فقط بوی خوش قهوه و انواع میوه به مشام می‌رسد. کافه بومرنگ ترکیبات فوق‌ العاده‌ای از انواع بستنی، میوه یا نوشیدنی‌های مختلف را در منوی خود در دسترس افراد قرار داده است. فضای داخلی این کافه به ‌خوبی دیزاین شده و میز و صندلی‌های چوبی، ترکیبی جذاب را به وجود آورده است. خوب است بدانید که در این کافه صبحانه، نهار و شام با منویی متنوع سرو شده و میزبانی خود را از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به شما تقدیم می‌کند.
آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اعتصامی، خیابان شهریار شمالی، بعد از سومین کوچه سمت راست (کوچه نیکو) کافه بومرنگ

کافه های محبوب تبریز

کافه خان

کافه خان از کافه‌های شلوغ و پرطرف‌دار در شهر تبریز است که کمتر می‌توان یک مکان دنج و خلوت دانست. در این کافه، بهترین دسر‌های شکلاتی و کیک‌های کاکائویی را نوش جان خواهید کرد. همین‌طور قهوه‌ها و دمنوش‌های عالی کافه خان را نباید از دست بدهید. شما می‌توانید از طریق سفارش آنلاین از کافه با سرویس غذای اسنپ، به‌راحتی بدون مراجعه حضوری، از این کافه سفارش داشته باشید.

آدرس: تبریز، میدان ستارخان، خیابان رائی حق

کافه های محبوب تبریز

قهوه شنی کاویچ

چیزی که با خواندن نام این کافه دست گیرمان می‌شود این است که در این کافه می‌توانید انواع قهوه‌های شنی را با بهترین کیفیت سفارش دهید. همان‌طور که می‌دانید سبک آماده ‌سازی قهوه در این کافه بسیار خاص بوده و برخی قهوه‌ها با شن‌های داغ تهیه می‌شوند. در این روش تهیه قهوه، لازم نیست آن را روی گاز و شعله قرار دهند. در کافه کاویج قهوه بدون شوک حرارتی آماده خواهد شد. بدیهی است که طعم قهوه شنی با سایر قهوه‌ها، متفاوت بوده و مزه‌ای خاص دارد.

البته علاوه‌ بر قهوه شنی، در این کافه چای زغالی هم سرو می‌شود که می‌تواند پیشنهاد جذابی برای افرادی باشد که هوس چای زغالی کرده‌اند. سماور این کافه، یک سماور قدیمی زغالی است. این کافه دارای شعب مختلف در تبریز بوده و همه این شعب کیفیتی یکسان را ارائه می‌دهند. برای دسترسی به منوی خاص این کافه می‌توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به کاویج بروید.
آدرس: تبریز، ولیعصر، رودکی

کافه های محبوب تبریز

داش کافه

داش کافه، یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تبریز است که علاوه بر داشتن منوی متنوع، سرگرمی‌های مختلفی نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از جمله سرگرمی‌هایی که در این کافه تجربه خواهید کرد، بازی‌های رومیزی هستند. همین‌طور کتابخانه آن نیز در جای خود برای مشتریان علاقه‌مند به کتاب‌خوانی، یک فرصت فوق‌العاده است.

آدرس: تبریز، چهارراه شریعتی (شهناز)، مغازه‌های سنگی، ساختمان محقق ارومی، درب قرمز

کافه های محبوب تبریز

کافه جازوه

به عقیده آنهایی که قهوه‌های جازوه را امتحان کرده‌اند، طعم واقعی قهوه را باید در جازوه چشید. با اینکه کافه جازوه مغازه کوچکی است و یک کافه بیرون بر محسوب می‌شود، اما از کافه‌های شلوغ تبریز است. هم میتوانید نوشیدنی‌تان را بگیرید و بیرون مغازه بنشینید و هم در ماشین و موقع گشت زدن در خیابان‌های تبریز آن را بخورید.
در همان مغازه هم انواع قهوه و ملزومات قهوه‌خوری را می‌فروشند و چی از این بهتر. نوشیدنی هایی که در این کافه امتحان‌شان را پس داده‌اند، هات چاکلت، قهوه فرانسه و اسپرسوست. کافه جازوه تنها در تبریز شعبه ندارد و دو شبعه دیگر جازوه در اصفهان و رشت قرار گرفته است.
آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، اول بارون آواک

کافه های محبوب تبریز

کافه فیل

کافه فیل، از کافه‌های معروف تبریز است که هم فضای داخلی جذابی دارد که با دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد تکمیل شده و هم خدمات بیرون بر فعالی ارائه می‌دهد. بسته‌بندی‌های نوشیدنی‌ها و دسر‌های این کافه برای بخش بیرون بر، بسیار جذاب بوده و حتما توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.
آدرس: تبریز، ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی

کافه های محبوب تبریز

کافه هنر

یکی از هنری‌ترین کافه‌های تبریز کافه هنر است که یک فضای مناسب برای پاتوق بودن و قرارهای دوستانه بوده و از آن جا که این کافه ظاهری هنری، دوست‌داشتنی و زیبا دارد برای رسیدگی به کارهای شخصی و کتاب خواندن نیز بسیار ایده آل است. پس اگر تصمیم دارید تا یک کافه را برای پاتوق همیشگی با دوستان خود انتخاب کنید، کافه هنر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این کافه هم دارای فضای سرپوشیده است و هم فضای باز. البته در فضای باز امکان سیگار ‌کشیدن وجود دارد و هم افراد سیگاری و افراد غیر سیگاری می‌توانند از این کافه لذت ببرند.

با دسترسی به این کافه خیلی نمی‌توانید برای انواع غذا مانور بدهید اما به گفته کاربران همیشگی این کافه، چیپس و پنیرهای کافه هنر بی‌نظیر است. از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید برای گذراندن اوقات خوش به کافه هنر بروید.
آدرس: تبریز، خیابان فردوس

کافه های محبوب تبریز

کافه سلطان

کافه سلطان از کافه‌های بسیار شیک و درعین‌حال با حال و هوایی سنتی در شهر تبریز است که برای قرار‌های ملاقات دونفره و همین‌طور دورهمی‌های دوستانه، عالی به نظر می‌رسد. در این کافه موزیک ملایمی پخش شده و نورپردازی بسیار تأثیرگذاری نیز دارد.
آدرس: تبریز، رواسان، جاده باغ معروف

کافه های محبوب تبریز

کافه رز

گویا در تبریز رسم است که بیشتر کافه‌های خوب کوچک باشند و کافه رز هم یکی از این کافه‌هاست. کافه رز مثل بیشتر کافه‌هایی‌ست که دیده‌ایم با دکور تمام شیشه‌ای و صندلی‌های لهستانی. کارکنانش خوش برخوردند و دنج بودن کافه باعث می‌شود هم تبریزی‌ها مشتری‌اش باشند و هم مسافران شهر اولین‌های ایران. خوراکی‌های کافه خوشمزه است و آنطور که می‌گویند صدای موزیک هم طوری نیست که از کافه رفتن‌تان پشیمان شوید یا صدا به صدا نرسد، به علاوه اینکه اگر تنها باشید یا حوصله‌تان سر برود هم میتوانید یک کتاب از توی قفسه‌های کافه بردارید و ورق بزنید.
آدرس: تبریز کوی الهی پرست نبش ۳۵ متری

کافه های محبوب تبریز

کافه پام فیلیا

یکی دیگر از کافی شاپ‌های کوچک ولی خودمانی تبریز که مثل کافه جازوه در یکی از قدیمیترین خیابان‌های تبریز، یعنی شریعتی(شهناز سابق) قرار گرقته، کافه پام فیلیاست. درست نمیدانیم معنی پام فیلیا چیست و اگر خودتان رفتید میتوانید از صاحب آن معنی اسمش را هم جویا شوید . پام فیلیا با اینکه کوچک است، ولی آدم در آن احساس راحتی می‌کند و این راحتی را به دکور و میز و صندلی‌های چوبی‌اش ربط می‌دهند. از چیزهای خوبی که در مورد این کافه گفته می‌شود، یکی برخورد خوب کارکنان کافه است و دیگر خوراکی‌های خوشمزه‌ای که می‌توان در اینجا خورد. مثلا چه خوراکی‌هایی؟ شیک، چای گل گاوزبان، معجون و چیپس و پنیرهایش.
آدرس: تبریز، انتهای خیابان شریعتی جنوبی(شهناز)، بالاتر از تقاطع پاستور

کافه های محبوب تبریز

کافه گالری لوندویل

یکی دیگر از کافه‌های هنری تبریز کافه گالری لوندویل است. با رفتن به این کافه ظاهری بسیار جذاب و تماشایی را در اختیار دارید. جالب است بدانید در این کافه از قرقره‌های سیم به‌ جای میز و از تنه درخت به جای صندلی استفاده شده است. البته اگر این مورد باب دل شما نیست باید بگوییم که تمامی میز و صندلی‌ها به این شکل نیستند. شما می‌توانید بر حسب سلیقه‌تان از میز و صندلی‌های راحت‌تر نیز استفاده کنید. دلیل نام گذاری این کافه این است که بر روی دیوارهای این کافه، چندین و چند اثر نقاشی به چشم می‌خورد.

در کافه لوندویل بر خلاف انتظار خبری از دود سیگار نیست. پس انتخابی مناسب برای قرارهای دونفره عاشقانه یا دورهمی‌های خانوادگی نیز به شمار می‌رود. به نوعی این کافه را می‌توان کافه هنرمندان دانست. با رفتن به این کافه تعداد زیادی از دانشجویان رشته هنر، تئاتر و سینما را می‌بینید که در این کافه قرارهای ملاقات خود را برگزار می‌کنند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ به این کافه دسترسی خواهید داشت.
آدرس: تبریز، خیابان امام

کافه های محبوب تبریز

کافه کیوسک

اگر دلتان بخواهد در کافه‌ای جمع و جور بنشینید و همینکه قهوه‌تان را میخورید خیابان را هم تماشا کنید، یا نه، نوشیدنی یا قهوه‌تان را بگیرید و همینکه در خیابان‌های تبریز گشت می‌زنید، جرعه جرعه قهوه‌تان را سر بکشید، کافه کیوسک میتواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد. کافه کیوسک هم خوراکی‌هایش خوشمزه است و هم قیمت‌هایش مناسب و اگر حوصله‌تان سر رفته باشد میتوانید به مدد بازی‌هایی مثل منچ و تخته که روی میزهای کافه گذاشته‌اند، سرتان را برای دقایقی هم که شده گرم کنید. کافه کیوسک مثل بیشتر کافه‌های تبریز سرویس بیرون بر هم دارد.
آدرس: تبریز، ۳۵ متری بلوار سینا.

کافه های محبوب تبریز

کافه باران

کافه باران یکی از کافه‌های معروف تبریز برای دورهمی‌های دوستانه و صمیمانه است. در این کافه میز و صندلی‌ها با فاصله نسبتا زیادی از هم قرار گرفته و می‌توانید مطمئن باشید که صدای صحبت‌های شما به‌صورت کاملا شخصی خواهد ماند.
آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان شهریار شمالی، روبروی کوچه جعفری اول

کافه های محبوب تبریز

کافه نوئل

اگر به دنبال یک قهوه عالی به همراه کیک و دسر‌های خوشمزه و منحصربه‌فرد هستید، کافه نوئل تبریز درست همان جایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این کافه طعم عالی دسر‌های میوه‌ای و همین‌طور نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه را خواهید چشید.
آدرس: تبریز، ائل گلی، میدان خیام، جنب ایستگاه مترو

کافه های محبوب تبریز

کافه آرکان

کافه آرکان تبریز از کافه‌های بسیار دنج آن است که در بلوار علامه طباطبایی قرار گرفته است. این کافه با داشتن فضایی آرام و خلوت و همین‌طور منوی متنوع از نوشیدنی‌های گرم و سرد، محلی عالی برای قرار ملاقات‌های دوستانه است.
آدرس: تبریز، بلوار علامه طباطبایی، خیابان دانشگاه، خیابان مریم.

کافه های محبوب تبریز

کافه باقلوای لاله تک

همان‌طور که می‌دانید یکی از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین سوغات تبریز باقلوا بوده و به همین دلیل یک کافه در لیست بهترین کافه‌های تبریز وجود دارد که فقط به صورت تخصصی روی باقلوا تمرکز دارد. کافه باقلوای لاله تک یکی از بهترین کافه قنادی‌های تبریز به شمار رفته و در این کافه باقلواهای اصل تبریز به‌ صورت تازه به مشتریان عرضه می‌شود. قابل حدس است که در این کافه امکان سیگار‌ کشیدن وجود ندارد و پس می‌توان فضای آن را فضایی خانوادگی دانست. البته کافه لاله، کافه‌ای کوچک و نقلی است و به همین خاطر میزهای آن نیز سایز کوچکی دارند. فضای داخلی کافه باقلوای لاله تک بسیار گرم و صمیمی است.
آدرس: تبریز، بلوار بهارستان، بلوار بوستان

کافه های محبوب تبریز

کافه پاروت

کافه پاروت، یکی از کافه‌های معروف تبریز است که بستنی و آبمیوه‌های آن شهرت زیادی دارند. این کافه در فاصله کمی از باغ گلستان تبریز قرار داشته و می‌توانید پس از گشت‌وگذار در این باغ، در کافه پاروت نیز نوشیدنی گوارایی نوش جان کنید.
آدرس: تبریز، نوبار، بلوار بیست و نهم بهمن، خیابان امام خمینی، خیابان ارگ

کافه های محبوب تبریز

کافه کلاسیک شهریار

کافه کلاسیک شهریار تبریز دارای محیطی آرام و دنج است و دکوراسیونی شیک دارد. در این کافه از سرویس پذیرایی قابل‌توجه و مناسبی برخوردار شده و پرسنل آن، کاملا مجرب و آموزش‌دیده هستند. همین‌طور در اغلب مواقع، موزیک ملایمی در محیط کافه پخش شده که باعث می‌شود ملاقات‌های شما با جذابیت بیشتری در اینجا همراه باشند.

آدرس: تبریز، کوچه باغ، خیابان قدس، خیابان فروردین، خیابان بهار

کافه های محبوب تبریز

کافه آرمان

این کافه فضایی کوچک دارد اما منوی آن بر اساس نظر مشتریان، طعمی عجیب و عالی دارد. در این کافه امکان سیگار کشیدن نیز وجود دارد؛ اما به ‌لطف فضای باز، خبری از بوی بد در محیط کافه نیست. این کافه با رفتار خوب پرسنل خود جزو لیست بهترین کافه‌های تبریز قرار گرفته است. از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲ شب می‌توانید به این کافه دسترس داشته و اوقات خوبی را به صورت تنهایی و یا دوستانه در آن تجربه کنید.
آدرس: تبریز، خیابان امام

کافه های محبوب تبریز

کافه پارادایس

اگر به دنبال یک کافه خلوت در شهر تبریز هستید، به‌هیچ‌وجه سراغ کافه پارادایس نروید. این کافه همیشه شلوغ است و مشتریان زیادی دارد. اما برای دورهمی‌های دوستانه که نیازی به دنج بودن محل کافه ندارند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود.
آدرس: تبریز، جاده ایل گلی، ۳۰۰ متر پایین‌تر از میدان، روبروی بستنی شاد

کافه های محبوب تبریز

کافه پرند

کافه پرند، کافه‌ای بسیار شیک و درعین‌حال ساده در شهر تبریز است. این کافه با داشتن ترکیب رنگ کلاسیک و شیک در فضای خود، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. منوی این کافه با داشتن انواع کیک و بستنی، قهوه و دمنوش و اسموتی‌های خوشمزه، حتما شما را به خود جذب خواهد کرد.
آدرس: تبریز، جاده قدیم باسمنج، ۵۰۰ متر بعد از سه‌راهی خاوران، سمت راست، مجتمع پرند

کافه های محبوب تبریز

کافه شش و بش

اگر اهل بازی تخته‌نرد باشید، نام این کافه شما را هیجان زده کرده است. در این کافه تخته ‌نرد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و با فضایی بی‌نظیر و دوست‌ داشتنی خود را در دل افراد جا کرده است. در کافه شیش و بش شیشه‌ای قدی بزرگ وجود داشته که همین باعث می‌شود تا در طول روز نورگیر مناسبی داشته باشد. البته از دم دم‌های غروب نیز چراغ‌های داخل کافه روشن می‌شوند و با نورپردازی بی‌نظیر خود فضایی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این کافه امکان سیگار ‌کشیدن وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار نیز در آن نیست. از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب این کافه باز است.
آدرس: تبریز، شهرک رشدیه، ضلع غربی ساختمان کوهسار

کافه های محبوب تبریز

کافه قنادی رکس

یکی از خوشمزه‌ترین کافه‌های تبریز کافه قنادی رکس است. در حقیقت این کافه یک قنادی نسبتاً کوچک اما بسیار شیک بوده و همواره کیک و شیرینی‌های آن تازه و خوشمزه هستند. شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی که رژیم هستید هوس شیرینی کرده باشید؛ اما به‌خاطر رژیم ترجیح می‌دهید یک جعبه شیرینی تهیه نکنید. در این مواقع می‌توانید سری به کافه قنادی رکس بزنید و فقط یک تکه کیک یا یک شیرینی کوچک را سفارش دهید. حس بسیار خوبی دارد؛ این که در یک محیط شیک و آرام روی صندلی بنشینید و یک تکه شیرینی تازه را به همراه چای تازه‌دم میل کنید، در ضمن به یاد داشته باشید طعم باقلواهای این قنادی نیز بی‌نظیر است.
آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، لاله پارک

کافه های محبوب تبریز

کافه راما

یکی از لاکچری‌ترین کافه‌های تبریز، کافه راما است. اگر می‌خواهید کسی را تحت‌تأثیر قرار دهید، حتما این کافه می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما باشد. میز و صندلی‌ها در این کافه نیز فاصله خوبی با هم دارند و همین باعث شده که فضای کافه به‌مراتب دنج‎‌تر باشد.
آدرس: تبریز، رشدیه، هرم شیشه‌ای، مرکز خرید شیشه‌ای، طبقه دوم

کافه های محبوب تبریز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *