جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه قنادی لرد

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ آذر ۱۳۹۷

از دیگر مقصدهای شیرینی خوری قدیمی تهران، کافه لرد است که روبروی کلیسا بزرگ خیابان ویلا قرار داشته و طبقه دوم آن با اینکه جای نشستن ۱۰ نفر است، اما همواره جایی برای برگزاری جشن تولدهای خودمانی و کوچک دانشجویان و پاتوق عصرانه عاشقان صنایع دستی در تهران است. خیابان نجات الهی را باید پایتخت صنایع دستی تهران دانست و کافه لرد، مثل قنادی دانمارکی، معروف ترین پاتوق های شکم گردی این منطقه به شمار می رود. گاتا و شیرینی های خانگی و فرانسوی، از جمله گزینه های جذاب کافه لرد است. استادنجات الهی، ویلا، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶ آدرس کافه لرد است که از پیش از انقلاب فعالیت دارد.

اکثر قنادی‌های خوب و محصولاتشان محبوب ایرانیان هستند و در ارائه کیفیت بهتر با هم رقابت می‌کنند ولی یکی از قنادی‌های قدیمی که در طول سال ها یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها بوده است، قنادی لرد در ابتدای خیابان ویلا در محله کریمخان است. این قنادی از سال ۱۳۴۴ دایر است و مشتریان پروپاقرص و شیرینی‌های متنوع و خوبی دارد.
هروقت که به کافه قنادی لرد سر بزنید آنجا را خالی از مشتری نمی‌بینید. تارت‌های قنادی لرد از محبوب‌ترین شیرینی‌های این قنادی هستند و علاوه بر این نان‌ خامه‌ای‌های خوشمزه‌ای هم می‌توانید از آنجا تهیه کنید. قنادی لرد صاحب کافه‌ای در طبقه دومش است که قهوه ترک خوب و مرغوبی برای مشتریان تهیه می‌کنند. می‌توانید شیرینی‌ای را که مایل به خوردنش هستید به هر تعداد انتخاب کنید و در کافه با قهوه‌تان نوش جان کنید.

آدرس: خیابان ویلا (استاد نجات الهی)، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶

لرد 1. کافه قنادی لرد

لرد 2 کافه قنادی لرد

لرد 3 کافه قنادی لرد

لرد 4 کافه قنادی لرد

لرد 5 کافه قنادی لرد

لرد 6 کافه قنادی لرد

لرد کافه قنادی لرد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 5 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • میرزایی

    تنها چیزی بسیار بسیار خوشمزه هستش و سالیان سال از زمانی که بچه بودم پدر بزرگ و پدرم برام میخریدن گاتا اینجا هستش که من امیشه عاشق گاتا این شیرینی فروشی هستم. شیرینی هاش تنها ایرادش زیاد بودن میزان قندشه ولی گاتای اینجا محشره

    ۸ آذر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • حیدری

    در باره این قنادی تبلیغ بیجا شده شیرینیها که واقعا افتضاح بودن از نوشیدنیها که بهتره دیگه چیزی نگم یعی بدتر از این دیگه نمیشه بهتره اصلا امتحان نکنید خلاصه کنم:
    یک محیط کثیف زشت وبا پایین تری کیفیت ممکن

    ۶ دی, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    فقط کیفیت مهم نیست طرز برخورد با مشتری هم ملاکه که متاسفانه بنده حس خوبی از خرید از اینجا نداشتم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد