جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه رستوران وحید

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ فروردین ۱۳۹۴

تبریزی ها ۱۰ سالی است که با نام وحید آشنا هستند، اما این کافی‌شاپ از ۵ سال پیش تغییراتی در کار خود داده و با استفاده از آشپزهای اهل ترکیه، خط دونرکباب را در فضای بزرگ خود راه اندازی کرد.وحید یکی از رستوران‌های مدرن تبریز است و شاید اولین غذاخوری‌ای است که با استفاده از صندلی‌های پشت بلند، فضای خاصی را برای راحتی مشتری‌ها ایجاد کرده است.

کباب های دونر در این رستوران کیفیت راضی کننده‌ای دارند. در حدی که به مذاق اهالی سخت‌گیر و کباب خور تبریز خوش آمده است. سالاد اسپیشیال وحید هم در تبریز معروف است.وحید مدت یک سال است که برنج و غذاهای ایرانی را هم به منوی خود اضافه کرده است. از آنجا که این رستوران کنار جاده اصلی تهران، تبریز واقع شده است، از نظر پارک ماشین هیچ مشکلی ندارد.

ساعت کار:

رستوران وحید در حالت عادی از حوالی ظهر سرویس‌دهی خود را آغاز می کند، اما در ماه رمضان از افطار تا هر زمانی که مشتری باشد.مدیر این رستوران کار خود را از کافه داری آغاز کرده و بنابراین بستنی جای خاص خود را در این رستوران دارد. بستنی ای که مخصوص اینجاست.

372 کافه رستوران وحید

382 کافه رستوران وحید

392 کافه رستوران وحید

403 کافه رستوران وحید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    من شعبه لاله پارک طبقه -۱ رو رفتم. عالی عالی عالی از بهترین رستورانهای تهران بهتره اگر مثل من به تبریز سفر کردید حتما از دست ندهید

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    من در این رستوران فکر کردم دقیقا الان استانبول هستم کاملا سبکش ترکی بود و تفاوتش اینه که فقط ایرانیان اینجا بودن مرسی

    ۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم رزمخواه

    با سلام و احترام فراوان خدمت هم شهری محترم البته ببخشید مزاحم میشم میخواستم بدونم تعریف از خودم نباشه یک سرس دسر قالبی درست میکنم با شما همکاری کنم در فروشش چون پیش رو هم ماه رمضون هستش هم کمکی به من کرده باشید و جذب مشتری هم برای شما شاید داشته باشه البته اگه نظرتون مثبت باشه شماره میزارم برای همکاری و عکس هم براتون ارسال میکنم بیشتر از روی علاقه دارم انجام میدم بنظرم تو رستوران شما دسر خواهان زیاد داشته باشه البته با دسر قنادی فرق میکنه اونایی که من تهیه میکنم خونگی هستن خواستین حضوری هم خدمت میرسم

    ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *