رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ فروردین ۱۳۹۹

پارک الغدیر قزوین

اشتراک گذاری

پارک ها فضاهای خوبی برای گذران اوقات فراغت، برای پیاده روی، برای پیک نیک و دورهمی های دوستانه و خانوادگی شما هستند.پارک الغدیر از پارک های قزوین و محل مناسب برای اسکان و استراحت است که دارای امکاناتی از قبیل، آلاچیق، بازیگاه کودکان به همراه سرسره، الاکلنگ، تاب، آبخوری، سرویس بهداشتی، درخت، سطل زباله و .. است. درختان این مجموعه کوچک و زینتی هستند طوری که شاخه‌های آن به صورت آویزان هستند، در پوشش گیاهی این مجموعه از چمن و گلهای رنگارنگ زیادی استفاده شده است.

پارک الغدیر قزوین در کنار دادگستری کل استان قزوین و در مساحتی بالغ بر ۴۶ هزار مترمربع ساخته شده است. دارای فضای سبز گسترده‌ای است. در کنار این پارک بازیگاه سرپوشیده الغدیر قرار دارد که در آن وسایل بازی و شادی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که می‌توانید از این مجموعه نیز بازدید و ساعات خوشی را سپری کنید.

پارک الغدیر قزوین

صبح‌های این پارک برای انجام ورزش صبحگاهی مملو از جمعیت می‌شود. به دلیل اینکه در داخل شهر قرار دارد می‌توانید به هنگام استراحت از بوفه‌های اطراف خوراکی تهیه کنید، دارای رستوران و کانکس پلیس برای امنیت است. پارک ها و بوستان های شهر قزوین محل مناسبی برای استراحت هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در روزهای گرم سال به ویژه بعد از غروب آفتاب این پارک آنچنان شلوغ می‌شود که برای استراحت باید از قبل جای خود را بگیرید.

نحوه دسترسی به پارک

آدرس :قزوین، انتهای شهید بابایی، بوستان الغدیر

پارک الغدیرقزوین پارک الغدیر قزوین

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *