جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

واچ برگر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ دی ۱۳۹۶

برگرها ازجمله غذاهای محبوب ما ایرانی ها محسوب می شودکه چندسالی است درمیان رستورانها وفست فودهای ایرانی نیز با اشکال مختلفی تهیه میشود. طعم های مختلفی که درتهیه همبرگربه کاربرده میشود، موجب تنوع دراین غذای لذیذشده است. .دربرخی ازهمبرگرها گوشت به صورت کبابی است ویاممکن است سرخ شده استفاده شود. درمیان آنهاهم مطابق بامیل مشتریان ازسبزیجاتی مانندکاهو،سس گوجه فرنگی یاسس مایونز، سس خردل ،پیازو…استفاده میشود. ولی با همه این توصیف ها طعم های متفاوت در رستوران ها حاکی از نوع مواد اولیه مورد استفاده می باشد. سیری در ایران با معرفی بهترین رستوران ها و سالم ترین فست فود ها به فکر سلامت شما همراهان عزیز است در ادامه با ما با همراه باشد.

فست فود واچ برگر یک پیشنهاد خوب برای چشیدن انواع برگر های خوش طعم و لذیذ است، در این فست فود تمامی غذاها با بالاترین کیفیت ارائه می گردد، فست فود واچ برگر قطعا خاطرات خوش و طعمی به یادماندنی را برای شما با خود به همراه می آورد

استفاده از مواد اولیه درجه یک و تهیه روزانه همچنین استفاده از برندهای غذایی معتبر از ویژگی های این فست فود خوب و با کیفیت است.
واچ برگر با محیطی متفاوت و دیزاین مدرن غذاهای خود را توسط کادری مجرب و خوش برخورد سرو و پذیرایی می کند. شما می توانید از وایفای رایگان این رستوران استفاده کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در سیری در ایران با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آدرس: شریعتی، روبروی خیابان دولت
تلفن : ۰۲۱-۲۲۶۰۰۶۳۳
واچ برگر تهران واچ برگر تهران

واچ برگر تهران1 واچ برگر تهران

واچ برگر تهران2 واچ برگر تهران

واچ برگر تهران3 واچ برگر تهران

واچ برگر تهران4 واچ برگر تهران

واچ برگر تهران5 واچ برگر تهران

واچ برگر تهران6 واچ برگر تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد