جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران پردیس قلهک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۵ دی ۱۳۹۶

سیری در ایران به یک محله قدمی و البته با اصالت در تهران می رود ، قصد دارد خاطره ای به یادماندنی در شبی زمستانی برای شما به ارمغان بیاورد و برای این منظور رستوران مجلل پردیس قلهک را انتخاب می کند.
در این رستوران تازه تاسیس به خاطر بزرگی و چیدمان درست و اصولی میزهایش فضایی کاملا شخصی در اختیار شما می گذارد که این خودش یکی از مهم ترین آیتم های یک رستوران خوب است، البته انتخاب کلیه اقلام روی میز، منو با نهایت سلیقه و توجه به جزئیات انجام گردیده است. منو کاملا مفصل است و در آن هم خوراکی های مربوط به کافی شاپ وجود دارد و هم تمامی متعلقات یک منوی مدرن ایرانی! درست است، رستوران پردیس قلهک یک رستوران متفاوت با منویی مدرن است که در آن تمامی کباب ها به سبک و سیاق ویژه خودش طبخ می شود. سبکی که در آن خبری از زغال و تنور نیست و به جایش کباب ها را با هوا و رطوبت می پزد و یک طعم منحصر به فرد را تقدیم مشتری می کند و ماهی ها علاوه بر اینکه جزو لذیذترین ماهی ها هستند همگی طعم اصیل خود را حفظ کرده اند. رستوران پردیس قلهک علاوه بر منوی ایرانی منوی فرنگی هم دارد و با مجموعه جذابی از استیک ها و غذاهای دریایی و البته اسامی عجیب و غریب شما را در انتخاب گیج می کند. بیزانس استیک، و البته میگو با سس خوش طعم تارتار در این مجموعه قراردارند.
رستورانی منحصر بفرد و هیجان انگیز، یک رستوران زیبا‌ با پنجره های بزرگ شیشه‌ای و یک زاویه ۳۶۰ درجه از یک باغ زیباسبک مدرن ایرانی – Iranian Modern Cuisineشما اولین نفراتی هستید که این تفاوت های زیبا و خوشمزه را تجربه خواهید نمود، کباب ها و غذاها که متفاوت از همه کباب ها و غذاهایی است که تا کنون دیده اید. این رستوران مفتخر است که بعد از پذیرایی از ۲۰۰ هزار مهمان در رستوران گردان برج میلاد، دومین رستوران خود را در مجموعه پردیس قلهک افتتاح نماید
شما می توانید در این محیط دل انگیز و آرام با چشم اندازی زیبا در حین گوش دادن به موسیقی آرام و استفاده از وایفای رایگان رستوران نظرات خود را در سیری در ایران با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آدرس : خیابان شریعتی، خیابان یخچال، جنب بوستان خلیج فارس، مجتمع پردیس قلهک
ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۲
تلفن : ۲۲۶۱۶۵۵۱
رستوران پردیس قلهک تهران رستوران پردیس قلهک تهران

رستوران پردیس قلهک تهران1 رستوران پردیس قلهک تهران

رستوران پردیس قلهک تهران2 رستوران پردیس قلهک تهران

رستوران پردیس قلهک تهران3 رستوران پردیس قلهک تهران

رستوران پردیس قلهک تهران4 رستوران پردیس قلهک تهران

رستوران پردیس قلهک تهران6 رستوران پردیس قلهک تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *