جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کریم خان زند شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل کریم خان زند شیراز ، هتلی نوساز با معماری سنتی و متفاوت در قلب شیراز است. این هتل اقامتگاهی بسیار مجلل و مدرن با دکوراسیونی عالی و فضایی سرشار از آرامش است که در منطقه ای بسیار مناسب در شیراز قرار دارد. در هتل کریم خان زند می توانید در فضایی سنتی با تلفیقی از معماری مدرن اقامتی با طعم تاریخ را تجربه کنید.

از بزرگترین مزیت های این هتل نزدیکی و دسترسی عالی به جاهای دیدنی شهر است. حمام و مسجد وکیل تنها ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند. باغ‌های دلگشای شیراز و مقبره حافظ و سعدی نیز به فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از آن واقع شده‌اند. شیراز با برخورداری از پارک‌ها و باغ‌های سرسبز و زیبا و آثار تاریخی متنوع و متعدد، یکی از شهرهایی است که سالانه گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. نه تنها هموطنان ایرانی بلکه بسیاری از گردشگران خارجی هم شیراز را برای سفر و گشت و گذار انتخاب می‌کنند. از این رو این شهر تعداد زیادی هتل دارد. هتل‌هایی با امکانات و سطوح قیمتی متفاوت. یکی از هتل‌هایی که می‌توانید برای اقامت در شیراز انتخاب کنید، هتل کریم خان شیراز است.

هتل کریم خان شیراز هتل کریم خان زند شیراز

اتاق‌ و سوئیت‌

در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کریم خان شیراز، آرامش و رفاه را با تمام وجود احساس خواهید کرد. تخت‌خواب‌هایی تمیز، مبلمانی راحت، تلویزیون و سیستم سرمایی- گرمایی از جمله‌ی امکانات اتاق‌های هتل کریم خان است. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، از یک سو مدرن و شیک هستند و از سوی دیگر، در تزئین آنها از الگوهای سنتی ایرانی استفاده شده است. هتل کریم خان در مجموع ۵۱ اتاق و سوئیت دارد. تعدادی از این اتاق‌ها یک تخته هستند. برخی دیگر از آنها هم دوتخته‌اند؛ ۱ تخت دونفره یا ۲ تخت تک نفره، در این اتاق‌ها قرار داده شده است. زوج‌ها یا گروه‌های دونفره‌ای که فضای بیشتری بخواهند، می‌توانند از سوئیت‌های دوتخته استفاده کنند. برخی از اتاق‌ها هم سه نفره هستند. لازم به ذکر است که امکان اضافه کردن تخت تاشو نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

هتل کریم خان شیراز 4 هتل کریم خان زند شیراز

امکانات هتل کریم خان زند شیراز

زمانی که به شیراز سفر می‌کنید و در هتل کریم خان اقامت دارید، بهترین امکانات، در سطح استاندارد در اختیارتان قرار می‌گیرد. مثلاً اگر با هواپیما به شیراز سفر کرده‌اید، ترانسفر فرودگاهی در خدمت شماست تا به راحتی به هتل برسید و چنانچه با ماشین شخصی سفر کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل کریم خان استفاده کنید. دیگر خدمت هتل لاندری است، در صورتی که لباس‌های‌تان کثیف یا چروک باشد، لاندری هتل آنها را تحویل می‌گیرد و در اسرع وقت، تمیز و اتوشده برای‌تان می‌فرستد. اینترنت پرسرعت، خدمات خانه‌داری ۲۴ ساعته و روم سرویس نیز از دیگر خدماتی است که اقامت شما در هتل کریم خان را آسوده و به یادماندنی می‌سازد. و در نهایت وجود یک فروشگاه صنایع دستی با کالاهایی نظیر آثار میناکاری، سرامیک، سفال، خاتم و… در لابی هتل کریم خان، خریدی آسان و سریع را برای میهمانان ممکن می‌سازد.

کافی‌شاپ و رستوران

اگر دلتان می‌خواهد برای غذا خوردن، دردسر گشتن به دنبال رستوران و غذاخوری را نداشته باشید، رستوران زیبا و آرام هتل کریم خان برای پذیرایی از شماست. در این رستوران، انواع غذاهای لذیذ ایرانی با موادغذایی سالم و توسط سرآشپزان حرفه‌ای تهیه می‌شود. یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین فضاهای هتل کریم خان، چایخانه‌ی سنتی هتل است. این چایخانه در فضایی بسیار زیبا با دکوراسیونی اصیل و قدیمی ساعات خوشایندی را برای شما می‌سازد. در این محیط خوشایند و دلنشین، می‌توانید انواع چای‌های سنتی، دم‌نوش‌ها، بستنی و فالوده سنتی شیرازی، میان وعده‌ها و شربت‌هایی تهیه شده با عرقایت گیاهی را میل کنید و همزمان به موسیقی زنده‌ نیز گوش بسپارید. علاوه بر این، در چایخانه‌ی سنتی، اینترنت پرسرعت نیز در دسترس‌تان هست.

هتل کریم خان شیراز 2 هتل کریم خان زند شیراز

نحوه دسترسی به هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان شیراز، در خیابان رودکی، در نزدیکی بسیاری از مکان‌های تاریخی و گردشگری شیراز واقع شده است. یکی از مکان‌های نزدیک به هتل کریم خان، ارگ کریم خانی است؛ برای رسیدن به ارگ کریم خانی، حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کافی است؛ اگر هم بخواهید این مسیر را با ماشین طی کنید کمی بیش از ۵ دقیقه، زمان نیاز خواهد بود. حمام وکیل هم یکی دیگر از مکان‌های تاریخی نزدیک به هتل کریم خان است؛ با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه برای رسیدن به حمام وکیل باید زمان بگذارید. از سوی دیگر، چند ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی هتل وجود دارد و می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی در شیراز استفاده کنید.

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان رودکی، شیراز، استان فارس،، خیابان رودکی
تلفن :۳۲۲۳۵۰۰۱_۰۷۱

هتل کریم خان شیراز 1 هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان شیراز 3 هتل کریم خان زند شیراز

هتل کریم خان شیراز 6 هتل کریم خان زند شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    خیلی از مردمی که دوست دارن در یک هتل سنتی اقامت داشته باشن اینجا رو انتخاب میکنن هتل سنتی لوکس و محبوبی هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل سنتی لوکس و محبوبی هست که خیلی از مردمی که دوست دارن در یک هتل سنتی اقامت داشته باشن اینجا رو انتخاب میکنن

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *