رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ آذر ۱۴۰۰

هتل پاسارگاد گچساران

اشتراک گذاری

هتل پاسارگاد گچساران هتلی ۴ ستاره که در سال ۱۳۸۶ پایه گذاری، طراحی و عملیات اجرایی آن توسط محمد هاشم صالحی شروع گردیده است. در حال حاضر بزرگترین هتل و ساختمان شهر گچساران می باشد. هتل پاسارگاد با مساحتی بالغ بر ۵۳۰۰ مترمربع و دو بلوک چهار و شش طبقه ای، همچنین نمایی منحصربه فرد و چشمگیر و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ به طور رسمی افتتاح گردید. هتل با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات احداث و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختلف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته. و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید.محیط آرام و فضایی دلپذیر در این هتل زیبا خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار برای میهمانان گرامی خواهد گذاشت.

مسافران عزیز مقیم در هتل پاسارگاد با طی کردن فاصله ای ۲۰ دقیقه ای با خودرو می توانند خود را به فرودگاه و ترمینال شهر گچساران برسانند. مهمانان ضمن اقامت در هتل پاسارگاد و بهره مندی از امکانات و خدمات آن. می توانند از جاذبه های گردشگری منطقه نظیر پل خیری و محمدخان، پل ساسانی خیر آباد، پل بند خره خهکی و آبشار گنج بنار نیز دیدن نمایند.

هتل پاسارگاد گچساران

امکانات عمومی هتل

میهمانان می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. . در این هتل اینترنت وای فای رایگان تعرفه دار در اختیار مهمانان قرار داده می شود. در لابی هتل که در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت چهل نفر را دارد، جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون آسانسور، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، کافی نت، تاکسی سرویس، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده اند.

هتل پاسارگاد گچساران

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس، خدمات CIP (تشریفات ویژه). خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط و … به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه بیرون هتل فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، به تمیزی آب و هوای محوطه نیز کمک می کند. در این هتل یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر نیز وجود دارد که دارای تجهیزاتی از قبیل ویدئو پروژکتور، نورپردازی. خدمات صوتی و تصویری همراه با سرو میان وعده است و میزبان گردهمایی ها، همایش ها و نشست های مختلف قرار می گیرد.

نحوه دسترسی

آدرس : گچساران-بعد از میدان نرگس

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    این هتل بالاتر از سطح شهر کچساران هست و دلیلش هم سفر زیاد مهندسان نفت و استفاده از هتل هست که به همین دلیل هتل گچساران هست

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *