رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ آبان ۱۴۰۱

هتل میراژ کیش

لینک این مطلب کپی شد!

هتل میراژ کیش ، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز زیبای جزیره یا دریا می‌باشد. از مزیت های هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و … به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل میراژ میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل میراژ کیش

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون مسطح، مبل و مینی‌بار اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در گاوصندوق اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل اتاق‌های استاندار دوتخته است که به دو صورت دبل با یک تخت دو نفره و توئین با دو تخت یک نفره ارائه می‌شود. بخش دیگر سوئیت‌های هتل هستند که با فضای بیشتر و امکانات بهتر، اقامتی لوکس تر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. این سوئیت‌ها انواع مختلفی داشته و دارای ظرفیت‌های دو و سه نفر هستند.
همچنین می‌توانید واحدهای اقامتی با چشم‌اندازی رو به دریا یا رو به جزیره زیبای کیش را به سلیقه خود انتخاب کنید.

هتل میراژ کیش

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با ارائه صبحانه متنوع و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شیک و کلاسیک آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. همینطور کافی‌شاپ هتل که فضایی زیبا داشته و در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را نوش‌جان کنید.

هتل میراژ کیش

امکانات دیگر هتل میراژ کیش

هتل دارای یک محوطه سبز زیبا بوده که آلاچیق‌های موجود در آن فضای دنجی برای استراحت و استشمام هوای تازه است. از امکانات تفریحی می‌توان به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. این هتل همچنین دارای دو سالن پذیرایی ویژه برای برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌ها، میهمانی‌ها و همایش هاست. گفتنی است این سالن‌ها از بهترین امکانات صوتی و تصویری هم برخوردار هستند. همچنین سرویس استقبال در فرودگاه هم برای میهمانان به طور مرتب ارائه می‌شود. به‌علاوه می‌توانید برای گشت‌وگذار در جزیره و بازدید مکان‌های دیدنی از راهنمای گردشگری هتل استفاده کنید.

هتل میراژ کیش
عمومی : فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM/ آسانسور/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی : کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش/ سالن چند منظوره.
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری.
ورزشی و تفريحی: استخر /دوچرخه سواری.
خاص هتل : ویلچر
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای خیابان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:روم سرویس پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /نهار در اتاق /خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ترانسفر/ استقبال (رایگان) /خدمات باربری /پرینتر.

هتل میراژ کیش

نحوه دسترسی به هتل میراژ کیش

آدرس : هرمزگان ، جزیره کیش ، بلوار دریا

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *