رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ آبان ۱۴۰۲

هتل میچکا بابلسر

اشتراک گذاری

هتل میچکا بابلسر در نزدیکی دریا و اسکله واقع شده است که حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارند. هتل میچکا یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر زیبا و دیدنی بابلسر است که در نزدیکی بلوار ساحلی و روبه روی سالن ورزشی حجاب واقع شده است. این هتل دارای ۲۰ باب اتاق مجهز به امکانات مناسب است. فضای سبز هتل با چشم‌اندازی زیبا مورد علاقه مهمانان است.این هتل در ۲ طبقه و با ۲۰ واحد اقامتی در حال ارائه خدمات به مسافرین گرامی است. معماری و دیزاین هتل میچکا به دلیل بهره‌مندی از طبیعت و فضای سبز بسیار جذاب بوده و اقامت در آن حس مطلوبی به فرد القا می‌کند.

هتل میچکا بابلسر

اتاق و سوئیت

در هتل میچکا بابلسر واحدهای اقامتی تمیز و مجهز به امکانات مطلوب رفاهی وجود دارد که هر فردی با توجه به نیازها، تعداد نفرات و بودجهٔ خود، می‌تواند اتاق مدنظرش را انتخاب کند. اتاق های یک نفره (سینگل)، اتاق های دو نفره که به دو نوع دابل (تخت دو نفره) و توئین (دو تخت یک نفره) تقسیم می‌شوند، اتاق های سه نفره، چهار نفره و پنج نفره که قابلیت افزودن تخت با پرداخت هزینه اضافی را دارا هستند.امکانات موجود در واحدهای اقامتی شامل یخچال، سیستم اعلام حریق، تلفن، تلویزیون، لوازم بهداشتی (دمپایی، حوله، شامپو، صابون)، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سشوار، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، اینترنت (با هزینه)، آباژور، دراور و رخت آویز است.

هتل میچکا بابلسر

رستوران و کافی شاپ

هتل میچکا رستوران و کافی‌شاپ دارد که با طبخ غذاهای لذیذ و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از مهمانان گرامی پذیرایی به عمل می‌آوردند. با این وجود اگر تمایل دارید وعده‌های غذایتان را در اتاق بخورید، می‌توانید از خدمات روم سرویس هتل میچکا استفاده کنید.

هتل میچکا بابلسر

امکانات عمومی هتل میچکا بابلسر

فضای سبز زیبا و چشم نوازی در محوطه هتل وجود دارد که مکانی مناسبی برای پیاده روی و استراحت برای مسافران عزیز است. در لابی هتل میچکا اینترنت (به صورت محدود) در دسترس قرار دارد. اگر با اتومبیل شخصی به بابلسر سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ غیر مسقف (با ظرفیت محدود) هتل استفاده کنید و در غیر این صورت می‌توانید برای رفت و آمد از تاکسی سرویس هتل میچکا بابلسر بهره‌مند شوید.
از دیگر خدمات موجود در هتل می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات لاندری (خشک شویی)، پاور سوئیچ و تهویه مطبوع اشاره نمود. با وجود صندوق امانات هتل نیز می‌توانید در طول مدت اقامت با خیالی آسوده از وسایل ارزشمندتان محافظت به عمل آورید.

هتل میچکا بابلسر

نحوه دسترسی به هتل میچکا بابلسر

هتل میچکا در شهر بابلسر، انتهای خیابان شریعتی و در مقابل شیلات قرار دارد. این هتل فاصله بسیار کمی با ساحل داشته و از طرفی می‌توانید دسترسی آسانی به مراکز تجاری و بازارها داشته باشید.

هتل میچکا بابلسر

هتل میچکا بابلسر

هتل میچکا بابلسر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *