جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ماهان اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۷ آبان ۱۴۰۰

هتل ماهان اصفهان ، هتلی دو‌ستاره و نوساز در شهر اصفهان است. این هتل در مجاورت اتوبان‌های اصلی شهر قرار گرفته و بدین وسیله به همه نقاط شهر به راحتی دسترسی دارد. برای اینکه از هتل به بافت تاریخی شهر با جاذبه‌های دیدنی بسیار آن برسید به چیزی حدود ۱۵ دقیقه رانندگی نیاز دارید. این هتل همچنین به نمایشگاه بین المللی اصفهان و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز بسیار نزدیک است.

هتل از فرودگاه بین المللی اصفهان ۲۴.۶ کیلومتر، از ترمینال مسافربری کاوه ۸.۴ کیلومتر، از باغ گل‌ها ۱.۴ کیلومتر، از پل خواجو ۲.۸ کیلومتر و از میدان نقش جهان ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد.

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل ۶ طبقه بوده و جمعا دارای ۴۸ باب اتاق می‌باشد. اتاق‌ها از چیدمان مطلوبی و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، کاناپه، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. هچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. با توجه به تعداد نفرات می‌توانید بین اتاق‌های دوتخته ، سه تخته و چهارتخته هتل دست به انتخاب بزنید.

هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا می‌توانید روی رستوران هتل حساب کنید. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان است. بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از صرف انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل ماهان اصفهان5 هتل ماهان اصفهان

امکانات رفاهی

با اقامت در هتل ماهان اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورتی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنید. البته توجه داشته باشید ظرفیت پارکینگ به ۲۰ خودرو محدود است. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان،خیابان بزرگمهر،خیابان ۲۲ بهمن،حد فاصل چهارراه نور باران و چهار راه حمزه ، هتل ماهان ، هتل ماهان

 

هتل ماهان اصفهان1 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان2 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان3 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان4 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان6 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان7 هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان8 هتل ماهان اصفهان %name هتل ماهان اصفهان

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *