رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ دی ۱۳۹۷

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

لینک این مطلب کپی شد!

در جاده زیبای ناهارخوران، هتل بسیار زیبای شهاب با ۳ ستاره کیفیت آماده میزبانی از میهمانان و مسافران این خطه جنگلی بکر و زیبا است. این هتل با فراهم کردن محیطی مناسب و آرام و همچنین با ارائه امکانات مناسب اقامتی و رفاهی توانسته به یکی از بهترین هتل های گرگان، خصوصا در منطقه ناهارخوران تبدیل شود.
هتل شهاب ناهارخوران از زیباترین هتل های استان گلستان واقع در گرگان یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران می باشد .
هوای پاک ، آسمان آبی ، آبشار و گردشگا های جنگلی دلپذیر و متنوع تنها بخشی از مواهب طبیعی این منطقه است که در همان نگاه اول دل رهگذران را خواهد ربود .
معماری منحصر به فرداین هتل بادکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متبادر می سازد
هتل شهاب با چشم اندازی گسترده و فرح بخش رو به جنکل با امکانات مطلوب و استاندارد ، سفری به یادماندی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت .
اگر می خواهید چند روزی را در یکی از دلپذیرترین و خوش آب و هوا ترین مناطق استان گلستان بگذرانید هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران انتخاب بسیار مناسبی است. منطقه ای با آب و هوای ملایم و مطبوع وگردشگاه های جنگلی دلپذیر بخشی از ویژگی هایی است که شما را پایبند این منطقه می کند. چشم انداز بی نظیر و گسترده ی هتل شهاب ناهارخوران رو به جنگل، موقعیت مناسب ، دکوراسیون شیک و خدمات کامل آن سفری به یاد ماندنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. اتاق ها و سوئیت های رویال با مناظر بدیع رو به جنگل برای شما فراهم شده تا خوابی راحت را تجربه کنید. دکوراسیون زیبا و اتاق زیبای ویژه عروس و داماد از خدمات هتل شهاب ناهار خوران است. لابی هتل نیز که به سبک زیبای هنری تزیین شده جای زیبایی برای استراحتی کوتاه با خانواده است. هتل شهاب دسترسی خوبی به جنگل النگ دره و روستای زیارت دارد همچنین می توانید به تماشای جاذبه های دیگری مثل جنگل شصت کلاه و منطقه حفاظت شده جهان نما بروید. بعد از گشت و گذار در آغوش جنگل و طبیعت برای خوردن غذای خوشمزه برنامه ریزی کنید. طعم غذا های ایرانی را درفضای زیبای رستوران هتل بچشید و در کنار آن می توانید از منوی متنوع نوشیدنی ها و سالاد ها بهره مند شوید. انواع فست فود ها و غذاهای ایتالیایی را نیز در کافی شاپ هتل تجربه نمایید. هتل شهاب در هر فصل از سال غذا ها ، نوشیدنی ها و سالاد های مخصوصی دارد و در بهار و تابستان در فضای باز غذا سرو می شود.

آدرس :گرگان ، بلوار ناهارخوران,۳۰۰ متر مانده به کلانتری , هتل شهاب گرگان

تلفن :۰۱۷۳۲۵۴۴۴۱۹-۲۰
فکس :۰۱۷۳۲۵۴۴۴۱۸

3405 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3406 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3407 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3408 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3409 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3410 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3411 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3412 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3413 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3414 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3415 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3416 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3417 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3418 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3419 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

3420 هتل شهاب ناهارخوران گرگان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *