رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ آبان ۱۴۰۰

هتل رنگین کمان خرم آباد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل رنگین کمان خرم آباد، در فروردین ۱۳۹۲ افتتاح شده و در یک مجتمع تفریحی- تجاری در شهر خرم‌آباد واقع شده‌است. هتل در طبقات چهارم تا ششم مجتمع رنگین‌کمان قرار دارد. ویژگی برجسته هتل موقعیت مکانی مناسب آن از لحاظ قرارگیری در مرکز شهر و دسترسی راحت به امکانات تفریحی و تجاری مجتمع است.همچنین نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر ازجمله قلعه فلک الفلاک، دریاچه زیبای کیو، پارک صخره‌ای و گرداب سنگی این هتل را به مکانی‌ای ده‌ال برای اقامت بدل ساخته‌است.

-رنگین-کمان-خرم-آباد8 هتل رنگین کمان خرم آباد

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۳۷ اتاق و سوئیت مجهز به امکانات کامل رفاهی است. ازجمله این امکانات می‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون، کاناپه، یخچال و حمام اختصاصی اشاره کرد.

-رنگین-کمان-خرم-آباد هتل رنگین کمان خرم آباد

رستوران و کافی شاپ

در رستوران گردان هتل که در بام مجتمع قرار دارد می‌توانید علاوه بر صرف غذا از تماشای چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و قلعه تاریخی فلک‌الافلاک لذت ببرید. همچنین در کنار رستوران گردان یک رستوران تابستانی قرار داشته که با داشتن آب‌نما و آلاچیق‌های زیبا و نیز ارائه انواع غذاهای خوشمزه لحظات خوشی را برای میهمانان فراهم می‌کند.کافی‌شاپ مجتمع واقع در طبقه اول با فضایی دنج مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است.

-رنگین-کمان-خرم-آباد4 هتل رنگین کمان خرم آباد

امکانات دیگر هتل

مجتمع رنگین‌کمان با دارا بودن امکاناتی چون مرکز‌خرید، بانک، شهر‌بازی و انواع رستوران با آب‌نما و آلاچیق همه آنچه برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر نیاز است را به بهترین شکل برآورده می‌کند.علاوه بر امکانات گفته شده هتل دارای سه تالار پذیرایی زیبا بوده که میزبان انواع جشن‌ها، مراسم و مجالس با ارائه بهترین خدمات است. یک سالن مخصوص جلسات با امکانات کامل صوتی و تصویری جهت برگزاری جلسات کاری و نشست‌های خبری هم در هتل موجود است.اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ مجتمع استفاده کنید. تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. اینترنت وای‌فای، خدمات خشک‌شویی و پذیرش ۲۴‌ساعته از دیگر تسهیلات ارائه شده در هتل رنگین‌کمان خرم‌آباد است.

نحوه دسترسی

آدرس : خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم

-رنگین-کمان-خرم-آباد1 هتل رنگین کمان خرم آباد

-رنگین-کمان-خرم-آباد3 هتل رنگین کمان خرم آباد

-رنگین-کمان-خرم-آباد5 هتل رنگین کمان خرم آباد

-رنگین-کمان-خرم-آباد6 هتل رنگین کمان خرم آباد

-رنگین-کمان-خرم-آباد7 هتل رنگین کمان خرم آباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *