جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل رستوران شوکا مازندران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آذر ۱۳۹۷

هتل شوکا مازندران یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر بابلسر واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های بابلسر است که در سال‌های اخیر بازسازی شده است.
اتاق‌هایهتل رستوران شوکا مازندران مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران است. فاصله هتل تا ساحل ۲۰ دقیقه پیاده، ترمینال مسافربری بابلسر ۵ کیلومتر، باغ پرندگان فریدونکنار ۸.۳ کیلومتر و تالاب فریدونکنار ۱۲ کیلومتر است.هتل شوکا مازندران با امکاناتی کامل ، مکانی آرام و مناسب و دارای واحد های اقامتی یک ، دو ، سه و چهار تخته و رستوران با انواع غذاهای ایرانی و خارجی در خدمت هم میهنان عزیز جهت اقامت و برگزاری مراسم های مختلف می باشد .رستوران شوکا مازندران یک رستوران نمونه در شهر سرسبز شمالی است. رستوران و مدیریت و کارکنان همه درجه یک می باشد.
البته پرسنل مجرب و دوست داشتنی دارد که غذاهای رستوران را که همگی از مواد اولیه درجه یک به صورت روزانه تهیه می گردد با ادب فراوان برای شما عزیزان سرو می کنند.. صاحب رستوران هم که به معنای واقعی نمره ۲۰ داره. کباب های رستوران شوکا فوق العاده است، مخلفاتش هم که اصلا جای حرف نمی گذاره.رستوران شوکا  رشت فضای ساده‌ای دارد اما غذاهای محلی آن هوش را از سر آدم می‌برد. در کنار غذاهای خوشمزه مخلفات خوشمزه‌تری چون زیتون پرورده، سیر ترشی، ماست چکیده، ماست بورانی، اشپل، مغز گردو، باقلا و ماست محلی نیز سرو می‌شود. منوی این رستوران شامل کباب چنجه، چلو کباب کوبیده، کته کباب، چلوکباب شیشلیک، جوجه کباب، پلو کبابی محلی و غیره است.

آدرس: بابلسر انتهای میدان معلم خیابان پاسداران

هتل رستوران شوکا مازندران 6 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران 7 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران 8 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران 9 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران1 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران2 هتل رستوران شوکا مازندران

هتل رستوران شوکا مازندران3 هتل رستوران شوکا مازندران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    هتل شوکا نسبت به عکس هاش خیلی قدیمی تر هستش و رسیدگی خوب نیست، امکانات اتاقش ، تمیزی ، مناسب نیست با اون قیمت امکانات بهتری می تونستن ارائه بدهند

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    هتل شوکا مازندران با توجه به قیمتش هتلی خوبی هست

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *