جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل توریست اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۶ آبان ۱۴۰۰

هتل توریست اصفهان با معماری بسیار زیبا و محیطی گرم و صمیمی واقع در محور تاریخی چهار باغ عباسی از با صفا ترین خیابانهای اصفهان می باشد . این هتل در نزدیکی اماکن تاریخی از قبیل سی و سه پل ، چهل ستون ، میدان نقش جهان و مدرسه چهار باغ واقع شده است، این هتل با پرسنلی مجرب ، کارآزموده ، مهربان و صمیمی افتخار میزبانی شما میهمانان گرامی را دارند.

هتل توریست اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره شهر اصفهان است. برای مثال اگر بخواهید با پای پیاده به تماشای سی و سه پل بروید به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارید و کاخ هشت‌بهشت هم فاصله چندانی از هتل ندارد. همینطور با حدود ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به میدان معروف نقش‌جهان برسید و از جاذبه‌های تاریخی متعدد آن دیدن کنید. دسترسی راحت به بازارها و مراکز خرید نیز از دیگر مزایای هتل به شمار می‌رود.

هتل توریست اصفهان2 هتل توریست اصفهان

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۳۵ واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.

اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یک نفر» را رزرو کنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تک نفره یا ۳ تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها با ظرفیت‌های دونفره و چهارنفره ارائه می‌شوند و دارای فضای نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت‌و‌پز هستند.

هتل توریست اصفهان 8 هتل توریست اصفهان

رستوران و کافی شاپ

صبحانه هر صبح در سالن صبحانه‌خوری هتل سرو می‌شود. البته برای وعده‌های دیگر هم نگران نباشید. می‌توانید غذای خود را در دو رستوران معروف نزدیک هتل یعنی شهرزاد و رسالت نوش‌جان کنید. کافی‌شاپ هتل هم که «فیروزه» نام دارد با فضایی دلنشین و منو متنوعی از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه مکان مناسبی برای استراحت و سپری کردن لحظاتی خوش در کنار هم‌سفران است. به علاوه چنانچه مایل به سرو غذا در اتاق خود بودید می‌توانید در هرساعت از شبانه‌روز از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل توریست اصفهان3 هتل توریست اصفهان

امکانات رفاهی

هتل توریست اصفهان امکانات قابل قبولی برای میهمانان خود فراهم کرده است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگی که از طرف هتل برای میهمانان درنظر گرفته شده و تنها ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد، استفاده کنید. (لازم به ذکر است پارکینگ به صورت مسقف و رمپینگ بوده و قابلیت ماشین شاسی بلند را ندارد)
تاکسی سرویس هتل هم آماده است تا در هر ساعت از شبانه‌روز شما را به هر نقطه از شهر که خواستید برساند. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

هتل توریست اصفهان 10 هتل توریست اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس: اصفهان – چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان عباس آباد

هتل توریست اصفهان4 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 13 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 12 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 9 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 7 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 6 هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان 1 هتل توریست اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل تازه تاسیس و خوش نقشه ای هست.اتاق های بسیار بزرگ و خوبی داره.تلوزیون های بزرگ در اتاق گذاشتن بر خلاف هتل های دیگه .پرسنل هم خیلی مودب بودن

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد