جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بین المللی لاله سرعین

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۰

هتل بین المللی لاله سرعین در بهترین نقطه‌ی سرعین واقع شده است و با آبهای معدنی این شهر کمترین فاصله را دارد. همچنین می توان به مجموعه‌ی توریستی و ورزشی آلوارس که بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران می باشد نیز اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در روزهای بخصوص فصل تابستان و دسترسی به مجتمع آب درمانی سبلان، سالن همایش با ظرفیت ۴۰۰ نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۰۰ نفر، امکانات صوتی و تصویری، کافه تریا، کافی شاپ، سفره خانه‌ی سنتی، رستوران تابستانی، بانک، کافی نت و تاکسی اشاره نمود.

هتل لاله سرعین یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر سرعين، واقع در کشور ایران است. این هتل ۹۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، پارکینگ، سرویس اتاق، رستوران، خدمات خانه‌داری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل یکی از مشهورترین هتل‌های سرعین است. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، مینی‌بار، صندوق امانات و حمام هستند.

%name هتل بین المللی لاله سرعین

هتل تا آبشار ورگه سران ۱۳ دقیقه با ماشین، تا دریاچه شورابیل ۳۰ دقیقه با ماشین، تا بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی ۳۴ دقیقه با ماشین، تا بازار سنتی و بزرگ اردبیل ۳۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال اردبیل ۳۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه اردبیل ۴۵ دقیقه با ماشین، تا جنگل فندقلو ۶۷ دقیقه با ماشین، تا مجتمع آب‌درمانی گاومیش گلی ۵ دقیقه پیاده و تا مجتمع آب‌درمانی سبلان ۲ دقیقه پیاده فاصله دارد.

%name هتل بین المللی لاله سرعین

امکانات هتل لاله سرعین

عمومی : فروشگاه و غرفه /پارکینگ /دستگاه ATM /تراس/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ فروشگاه سوغاتی /صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /کافه سنتی.
جلسه و همايش: سالن همایش /سالن کنفرانس.
خارج از هتل : باغچه/ فضائی برای پياده روی/ فضای سبز /فضای بيرون هتل برای نشستن /فضای تابستانه.
خاص هتل : ویلچر /رمپ.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق/ شبكه پخش فيلم داخلی/ امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی /تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر /نمای کوه.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگليسی/ مسلط به زبان ترکی.
سرگرمی: پارک بازی کودکان
خدمات : لاندری/ خدمات بيدار باش /دستگاه واکس کفش /نهار در اتاق/ فكس /اتاق چمدان /فتوكپی/ روم سرويس ۲۴ ساعته/ خدمات اینترنتی.

%name هتل بین المللی لاله سرعین

نحوه دسترسی

آدرس : استان اردبیل ، سرعین ، هتل بین المللی لاله سرعین
تلفن :۰۴۵۳۲۲۲۲۷۵۰ الی ۶

هتل بین المللی لاله سرعین5 800x533 هتل بین المللی لاله سرعین

مجتمع آبدرمانی سبلان

مجتمع آبدرمانی سبلان در زیر بنایی به وسعت ۷۲۰۰ متر مربع در مرکز اصلی شهر توریستی سرعین احداث و از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه با استفاده از کارکنان آموزش دیده و مجرب در قسمت های مختلف آقایان و بانوان , در دو بخش مجزا با امکانات استخر سرپوشیده , سونای خشک , سونای بخار , حوضچه های تحت فشار ( جکوزی), وانهای انفرادی , وانهای گروهی , کفشداری , , رختکن , نمازخانه , سالن انتظار , فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی , کافی شاپ در دو بخش فعالیت می نماید .

همچنین حتی با استقرار واحد اورژانس و ماساژ درمانی و فیزیو تراپی در هر دو بخش , گامهایی دیگر برای جلب رضایت میهمانان و حفظ سلامتی جسمی و روحی مراجعه کننده گان برداشته است . شایان ذکر است این واحد در طول سال پذیری حدود ۸۰۰ هزار نفر ار مراجعین بوده که این مهم در نوع خود در کشور و در مقایسه با سایر نقاط گردشگری امری کم نظیر و شاید بی نظیر.

هتل بین المللی لاله سرعین11 هتل بین المللی لاله سرعین

%name هتل بین المللی لاله سرعین

هتل بین المللی لاله سرعین4 800x533 هتل بین المللی لاله سرعین

هتل بین المللی لاله سرعین6 800x533 هتل بین المللی لاله سرعین

هتل بین المللی لاله سرعین9 800x533 هتل بین المللی لاله سرعین

هتل بین المللی لاله سرعین10 800x533 هتل بین المللی لاله سرعین

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    این هتل از نظر تمیزی خیلی خوب پاکیزه هست فقط تلوزیون های کوچکی در اتاق ها داره و بهتره این مشکل رو برطرف کنن

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *