رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

هتل امین بندرعباس

لینک این مطلب کپی شد!

هتل امین بندر عباس یکی از هتل‌های نسبتا قدیمی این شهر است که از سال ۱۳۷۲ تا به امروز، میزبان مسافران گرامی بوده است. هتل امین بندرعباس در ساختمانی ۵ طبقه احداث شده است و دارای ۵۳ واحد اقامتی مجزا می‌باشد که و مجموع دارای ۱۱۰ تخت خواب می‌باشد. تمامی این واحد‌ها به امکاناتی همچون تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجهز هستند.
هتل امین به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر، در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. جهت رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز هم در داخل‌ها تدارک دیده شده است تا افراد برای تهیه دم نوش، با مشکلی مواجه نشوند. افراد می‌توانند در محوطه لابی هتل و همچنین در داخل تمامی اتاق‌ها، به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.

هتل امین بندر عباس

رستوران و کافی شاپ

صبحانه به صورت رایگان و هر روز صبح در هتل امین بندرعباس سرو می‌شود. مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز مانند ناهار و یا شام به رستوران هتل مراجعه نمایند. یکی از امتیازات قابل توجه هتل امین بندرعباس، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و مراکز شهر می‌باشد. در ادامه نیز به برخی از نزدیک‌ترین اماکن شهری و جاذبه‌های گردشگری اشاره شده است.

امکانات هتل امین بندرعباس

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش، درخواست ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی نمایند تا به راحتی از فرودگاه به مقصد هتل و همچنین بالعکس، عزیمت نمایند. لازم به یادآوری است که خدمات ترانسفر مستلزم پرداخت هزینه جاداگانه می‌باشد.
عمومی: نمازخانه/ صندوق امانات/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای کوچه / نمای خیابان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ فکس/ فتوکپی.

هتل امین بندر عباس

نحوه دسترسی به هتل امین بندرعباس

آدرس : بندرعباس ، ابتدای طالقانی ،جنب مسجد جامع اهل سنت .

هتل امین بندر عباس

هتل امین بندر عباس

هتل امین بندر عباس

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل امین به همراه هتل هرمز از بهترین هتل ها و بهترین انتخاب ها برای سفر به بندر عباس هست.دسترسیش هم به مراکز مختلف بندرعباس خیلی خوبه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • سفریتو

    این هتل جنب مسجد قرار دارد اما هیچ صدای از مسجد در ااذان ها شنیده نمیشه البته باید گفت رعایت حال مسافرین رو هم کردن . خسته نباشید به مدیریت هتل امین بندر عباس

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *