رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آبان ۱۴۰۱

هتل ارغوان مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل ارغوان مشهد هتلی لوکس و ۵ ستاره می باشد که در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردیده است.این هتل در تقاطع بلوار امیر المومنین و بلوار وحدت که از نقاط پرتردد و مهم شهر مشهد می باشد، واقع شده است. هتل ارغوان با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب پذیرای زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می باشد. این هتل دارای رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و کافی‌شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر می‌باشد. همچنین هتل ارغوان مشهد دارای سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق مهمانی و جلسات کاری و تالار عروسی می‌باشد.
این هتل در خیابان وحدت، در فاصله ۲ کیلومتری از حرم مطهر امام رضا واقع شده‌است. موقعیت مکانی هتل ارغوان موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم نیز شده‌است.

هتل ارغوان مشهد

اتاق و سوئیت

هتل ارغوان دارای ۱۳ طبقه و ۱۰۷ اتاق، سوئیت اقامتی است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته دوبل استاندارد، اتاق دوتخته توئین استاندارد، اتاق دوتخته دوبل دلوکس، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت دوخوابه سه‌نفره، سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره و سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره مشرف به حرم. بی‌شک برای زائران امام رضا سوئیت آخر یکی از بهترین گزینه‌هاست. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از روم سرویس، یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن، میزتحریر، آب رایگان، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی و لوازم بهداشتی. همچنین همه اتاق‌ها بالکن داشته و از روی آن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از حرم و محوطه هتل را تماشا کنید.

هتل ارغوان مشهد

رستوران و کافی شاپ

در هتل ارغوان رستوران و کافی‌شاپ دایر کرده‌اند که رستوران این مجموعه دارای ظرفیت ۲۰۰ نفری است و در هر وعده غذایی با خیال راحت می‌توانید به رستوران سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی و محلی را سفارش دهید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای سفارش انواع نوشیدنی و خوراکی به کافی‌شاپ این هتل بروید. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه کاملاً رایگان و سلف‌سرویس ارائه می‌شوند.

هتل ارغوان مشهد

امکانات هتل ارغوان مشهد

عمومی: روزنامه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران/ رستوران روف گاردن/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن کنفرانس /سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی.
خاص هتل : رمپ.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /نهار در اتاق /تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل ارغوان مشهد

نحوه دسترسی به هتل ارغوان مشهد

آدرس : خراسان رضوی ، شهر مشهد ،بلوار وحدت ، بلوار امیر المومنین

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *