رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هتل آپارتمان رونیا تهران

اشتراک گذاری

هتل آپارتمان رونیا واقع در منطقه جردن تهران به جهات گوناگون منحصر بفردترين هتل آپارتمان جمهوري اسلامي ايران است. هتل طي سال ۱۴۰۱ به بهره برداري رسيده است با مجموع هتل آپارتمانهای هاي مجلل و مجهز به تمامي امکانات رفاهي و ارتباطي، سالنهاي برگزاري همايشها و اجتماعات شغلي وخانوادگي با ظرفي هاي متفاوت، رستورانهاي لوکس ايراني و فرنگي دائمي و فصلي با منوهاي غذايي بين المللي، مراکز تجاري متنوع و امکانات ورزشي به همراه بهره مندي از نيروهاي جوان و مجرب صنعت هتلداري تنها بخشي از وجه تمايز هتل آپارتمان رونیا با ساير مراکز اقامتي و پذيرايي فعال در ايران است که خاطره ماندگاري را براي همه ميهمانان محترم اين هتل رقم مي زند.

تلاشها و اقدامات اثربخش اخير اين هتل در عرصه استانداردسازي خدمات، ساخت آپارتمانها، سالنهاي برگزاري همايشها و رستورانها، اهتمام ويژه به آموزش کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهاي روز هتلداري به ميهمانان، راه اندازي بخشهاي متنوع در راستاي فراهم کردن رضايت مندي مشتريان مانند بخش ارتباط با ميهمان از جمله امتيازات ويژه هتل آپارتمان رونیا در مقايسه با ديگر هتلها است.

ورودی هتل رونیا
هتل آپارتمان رونیا که آماده ميزباني از هياتهاي ويژه سياسي، اقتصادي، بازرگاني وتجاري داخلي وخارجي، برگزاري همايشها و کنفرانسهاي ملي و بين المللي، ارائه خدمات به کروه هاي پروازي خطوط بين المللي و همچنين ميزباني است.و از همه امکانات و ظرفيت خود براي افزايش ارتقاء کيفيت خدمات و در نتيجه جلب حداکثري رضايت مندي مشتريان بهره مي گيرد تا نامي نيک در عرصه خدمات رساني از خود برجاي گذارد.

فاصله کمتر از ۲۰ دقيقه با نمايشگاه بين المللي تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، دسترسي آسان به مراکز متعدد تاريخي، ديدني، درماني و آموزش عالي تهران بزرگ، فاصله ده دقيقه اي با مرتفع ترين و طولاني ترين تله کابين دنيا- تله کابين توچال – مجموعه فرهنگي سعدآباد و پارک زيباي ملت، فاصله ۵۰ ، ۲۰ و ۲۵ دقيقه اي به ترتيب با فرودگاه بين المللي امام خميني(ره)، فرودگاه مهرآباد و ايستگاه راه آهن از ديگر امتيازات ويژه هتل ۵ ستاره رونیا است که ميهمانان اين هتل مجلل مي توانند ضمن اقامتي دلنشين در آن، بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پايتخت ايران دست يابند.

لابی هتل رونیا

آدرس هتل رونیا :

تهران – بلوار نلسون ماندلا (جردن) – خیابان عاطفی شرقی – کوی رفیع – شبنم غربی – شماره ۳۳

سوئیت هتل رونیا

امکانات سوئیت های هتل رونیا :

سوئیت لوکس – تختخواب های درجه یک – بالش و ملحفه های ضد حساسیت – لاندری صنعتی – سشوار – مینی بار – Wi-Fi پرسرعت رایگان – تلویزیون صفحه نمایش تعاملی با اپ فیلیمو و اشتراک رایگاه برای تماشای بینهایت فیلم – دوش موسمی روی حمام یا در اتاقک دوش – امکانات تهیه چای و قهوه – صندوق امانات – سرویس بهداشتی فرنگی – کنترل تهویه مطبوع به صورت مجزا – تلفن مستقیم – مبلمان راحتی – دمپایی – میز کار

سوئیت دبل هتل رونیا

رستوران هتل رونیا :

خدمت رسانی شایسته این رستوران همراه با تجارب و مهارت های آشپزهای چیره دست به شما اطمینان خاطر می دهد که لحظات خاطره انگیزی داشته و همیشه طعم و رنگ غذاهای متنوع این رستوران را به خاطر بسپارید. اگر به دنبال طعمی جدید و متفاوت هستید، آن را در رستوران رونیا بیابید.

رستوران هتل رونیا

صبحانه هتل رونیا :

صبحانه ایرانی و انگلیسی
۶:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح همه روزه

ناهار هتل رونیا :

منوی La Carte
منوی ویژه فصلی
از ۱۲:۰۰ ظهر

شام هتل رونیا :

منوی La Carte
منوی ویژه فصلی
از ۶:۳۰ عصر

پذیرش هتل رونیا

کافه رونیا و لابی :

طعم لته هایی که در این کافه خواهید نوشید هیچگاه از ذهنتان پاک نخواهد شد. نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی در این کافه وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. همچنین، میان وعده های سبک، مافین و انواع شیرینی های خوشمزه ی این کافه به شما پیشنهاد داده می شود. یکی از بهترین تجربه هایی که می توانید در این کافه داشته باشید سرو کردن غذا در فضای باز این کافه است . ما در کافه رونیا با بهره مندی از فضای باز، فضای داخلی و لانژ اختصاصی سیگار به تمام سلایق احترام می گذاریم.
انواع قهوه و شیرینی های خانگی
میان وعده های سبک و انتخاب غذاهای گرم
چای بعد از ظهر
بار سرد و بار گرم به همراه کوکتل
منوی ویژه فصلی
۸.۰۰ صبح – ۱۱.۰۰ شب

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *