رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

نگهداری ۱۵۷ حیوان در باغ وحش «کاسیت» خرم‌آباد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۲/۳۱-مدیر باغ وحش کاسیت خرم‎آباد با اشاره به نگهداری ۱۵۷ حیوان در این باغ وحش گفت: آمادگی مبادله حیوان با سایر باغ وحش‎های دارای صلاحیت را داریم.

«محمدرضا نیکوسرشت» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ لرستان، خاطرنشان کرد: باغ وحش تحقیقاتی گردشگری کاسیت خرم‎آباد، ۱۵۷ حیوان از ۲۷ گونه جانوری را دارد. عمده این حیوانات از نوع گوشتخوار و نشخوارکنندگان هستند.

وی تصریح کرد: به جز سه حیوان شتر، میمون و شیر بقیه حیوانات از نوع بومی منطقه هستند و ما حاضریم با باغ وحش‎هایی که صلاحیت لازم را دارند در مقابل گونه‎هایی که مازاد داریم مبادله انجام دهیم.

نیکوسرشت با بیان این‌که مسئولان استان با باغ وحش همکاری خوبی دارند، ادامه داد: از نظر سلامت حیوانات این باغ وحش در وضعیت خوبی به سر می‏‎‎برند اما از نظر تغذیه بودجه کافی برای آنها نداریم.

مدیر باغ وحش کاسیت خرم‎آباد گفت: با دانشگاه لرستان قراردادی تنظیم کردیم و در زمینه درمان حیوانات زخمی که به این باغ وحش انتقال داده می‎شوند با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به بازدید از این باغ وحش خاطرنشان کرد: روزانه ۲۰۰ نفر از این باغ وحش دیدن می‎کنند که اگربه باغ وحش توجه بیشتری شود، می‎تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد. افرادی که به خرم‎آباد می‎آیند نخستین جایی که دیدن می‎کنند بام شهر و باغ وحش آن است.

1385 نگهداری 157 حیوان در باغ وحش «کاسیت» خرم‌آباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *