رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ فروردین ۱۴۰۲

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا فرانسه

اشتراک گذاری

بستری برای آشنایی با آخرین روندهای بازار سفر و راهی برای تسریع تجارت گردشگری خود از طریق شبکه نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه است. در طول و بعد از این رویداد بین المللی، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که شبکه خود را حفظ کنند و با مشتریان و همکاران جدیدی از فرانسه و سایر کشورهای جهان ملاقات نمایند.

نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه، با بیش از ۳۰۰۰۰ بازدید کننده و ۵۰۰ غرفه، کل بخش گردشگری را برای یک رویداد ۲ روزه با یک دستور کار هیجان انگیز و آموزنده گرد هم می‌آورد. افراد زیادی با پرواز چارتری خود را به این نمایشگاه می‌رسانند.

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا

تاریخچه نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا فرانسه

در سال ۱۹۷۹ در دوویل فرانسه با تمرکز بر سفرهای تفریحی نمایشگاه تجاری تاپ ریزا (Top Resa) آغاز شد. در سال ۲۰۰۸، این نمایشگاه مسیر جدیدی را در پیش گرفت و کلمات IFTM، بازار بین المللی گردشگری فرانسه را به نام خود اضافه کرد و IFTM Top Resa را به‌عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی جهان معرفی نمود.

این نمایشگاه در راستای مسیر جدید خود به یک نمایشگاه چندبخشی تبدیل شده است که تمامی بازارهای گردشگری را پوشش می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸، این نمایشگاه چهلمین سالگرد خود را جشن گرفت. چهلمین سالگرد تاپ ریزا فرانسه فرصتی عالی برای تغییر نام تجاری با لوگو، هویت و ظاهر جدید بود. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ پذیرای ۳۴۱۵۰ بازدید کننده و ۱۷۰۰ برند از ۲۰۰ مقصد در سراسر جهان بوده است.

بخش‌های مختلف نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه

نمایشگاه بین المللی تاپ ریزا فرانسه از ۳ قسمت تشکیل شده است:

سفرهای تفریحی: صدها دفتر گردشگری، بخش حمل و نقل، هتل‌ها و بیش از ۶۰ گردشگر با تهیه بلیط هواپیما در این رویداد شرکت می‌کنند.

سفرهای تجاری: هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ، خطوط هوایی، شرکت‌های کرایه اتومبیل، شرکت‌های حمل و نقل و تامین کنندگان نیز در این رویداد شرکت می‌کنند.

صنعت نشست‌ها، رویدادها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها: این رویداد بستر مناسبی برای هر نوع رویدادی در صنعت سفر و گردشگری است و فعالان این صنعت می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

هدف نمایشگاه تاپ ریزا پاریس

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا
رویداد تاپ ریزا پاریس از نمایشگاه‌های B2B در یک مکان تشکیل شده است. این نمایشگاه منحصر به بازار گردشگری فرانسه و بازار ورودی، سفرهای تفریحی، رویدادها، مسافران خصوصی و تجاری است. هدف از این ارائه این است که شرکت کنندگان از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

از آخرین روندها و پیشرفت‌ها در سفر و مقاصد مطلع شوید.

شرکت کردن در آموزش ویژه آژانس‌های مسافرتی لازم به نظر می‌رسد.

قوانین و ابزارهای جدید را کشف کنید.

با متخصصان گردشگری و همچنین بازیگران کلیدی صنعت تعامل داشته باشید.

در یک خط از پیش تنظیم شده، غرفه‌داران را ملاقات کنید.

تبادل نظر با مدیران سفر و گردشگری برای پیشرفت کار انجام دهید.

مخاطبان نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه

مهم نیست در چه بخشی از صنعت سفر و گردشگری مشغول به کار هستید، اگر می خواهید شغل خود را ارتقا دهید، نباید Top Riza فرانسه را از دست بدهید. به شما توصیه می‌کنیم به هر ترتیبی شده بلیط هواپیما تهیه کرده و اطلاعات خود را با حضور در این نمایشگاه بالا ببرید. در این نمایشگاه:

مدیران عامل و مدیران کل

آژانس‌های صنعت جلسات و رویدادها

مدیران توسعه کسب‌و‌کار

اپراتورهای تور

مدیران فروش و بازاریابی

مدیران بازار و محصولات

مدیران هتل‌ها

متخصصان سفرهای گروهی

شرکت‌های حمل‌و‌نقل

آژانس‌های مسافرتی

علاوه بر آن در این نمایشگاه، روزنامه‌نگاران، اینفلوئنسرها، دانشجویان و مقامات بین‌المللی برای ملاقات با بیش از ۵۰۰ غرفه‌دار در بخش‌های مختلفی چون خطوط هوایی، شرکت‌های فناوری، استارت‌ آپ‌ها و هتل‌ها نیز حضور دارند.

نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا

نظر بازدیدکنندگان در نمایشگاه تاپ ریزا

هر ساله با حضور کارشناسان و مروجین گردشگری تاپ ریزا برگزار می‌شود که اکثریت (حدود ۸۷ درصد) فرانسوی هستند. بر اساس اطلاعات رسمی سازمان برگزارکننده این رویداد:

۹۶ درصد از بازدیدکنندگان از نمایشگاه از بازدید خود راضی بودند و ۹۴ درصد آنها برای شرکت در نمایشگاه بعدی از همین الان برنامه ریزی می‌کنند.

البته این نمایشگاه بین المللی بستری ایده آل برای انجام معاملات تجاری جدید و یافتن مشتریانی با قدرت خرید واقعی است. به همین دلیل است که کسانی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند همیشه با دستان پر برمی گردند.

نظر غرفه‌داران در نمایشگاه تاپ ریزا

۹۵ درصد تولیدکنندگان تاپ ریزا فرانسه از حضور خود در این نمایشگاه راضی هستند.

۹۲ درصد از آن‌ها معتقدند که این نمایشگاه کمک می‌کند به طور هم‌زمان به همه بازار فرانسه دسترسی داشته باشند.

بنابراین افرادی که می‌خواهند:

به لطف اپلیکیشن تاپ ریزا فرانسه، قبل، حین و بعد از نمایشگاه تجارت خود را از طریق شبکه‌سازی تقویت می‌کنند.

شبکه خود را ایمن کرده و با تأمین کنندگان جدید ملاقات خواهند داشت.

درباره آخرین محصولات و روند سفر به‌روز هستند.

برند خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

روابط خود را با مشتریان بالقوه و فعلی تقویت و از بسیاری از فرصت‌های مالی استفاده می‌کنند

ایران در نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه

شرکت‌های گردشگری ایرانی تاکنون بارها در نمایشگاه بین المللی Top Riza پاریس شرکت کرده اند. به‌عنوان مثال در سال ۲۰۱۸، ۱۴ شرکت گردشگری ایرانی با حمایت مرکز جهانگردی در این نمایشگاه شرکت کردند و علاوه بر خدمات خود، فرصت‌های گردشگری ایران را نیز به نمایش گذاشتند.

به گفته مسئولان، ایران در این رویداد از فناوری مدرن و واقعیت مجازی استفاده می‌کند و همچنین نقش رسانه‌های بین المللی را ایفا می‌کند و جاذبه‌های ایرانی و بخش خصوصی را از طریق کدهای QR ویژه ارائه می‌دهد.

محل برگزاری نمایشگاه تاپ ریزا

این نمایشگاه ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ (۲۰ تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی) برگزار شد. نمایشگاه بین المللی تاپ ریزا فرانسه، در شهر پاریس و در سالن Porte de Versailles برگزار می‌شود. افراد می‌توانند با پرواز چارتری و وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، اتوبوس یا تراموا، به‌راحتی به این مکان برسند. همچنین، افرادی که با خودروهای شخصی در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ این مرکز نمایشگاهی استفاده کنند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *