رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

نشست هیات امنای صندوق توسعه گردشگری اکو در تهران برگزار می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۷ – به گزارش روز دوشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لادن جعفری تهرانی در کمیته تخصصی کشاورزی، صنعت و گردشگری این شورا خاطر نشان کرد: با واریز مبلغ مورد تعهد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این صندوق شرایط برای برگزاری نشست هیات امنای صندوق فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: تاسیس صندوق توسعه گردشگری اکو از مصوبات اولین نشست وزیران گردشگری این سازمان در تهران است، در جریان آن نشست جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و آذربایجان متعهد شدند تا هر یک مبلغ ۵۰ هزار دلار به این صندوق واریز کنند و عمده ترین هدف تشکیل این صندوق نیز اجرای پروژه های گردشگری کشورهای عضو است.

تهرانی یادآور شد: دبیرخانه اکو از سایر کشورهای عضو درخواست کرده تا هر چه سریعتر با واریز سهمیه های خود به عضویت این صندوق درآیند. در همین راستا افغانستان نیز متعهد شده تا مبلغ ۲۰ هزار دلار به این صندوق واریز کند.

مدیرکل دفتر امور بین الملل تصریح کرد: از دیگر مباحث مطرح شده در کمیته گردشگری اکو، پیشنهاد دفتر امور بین الملل سازمان مبنی بر برگزاری نمایشگاه های دوره ای و سالیانه گردشگری و صنایع دستی اکو بود که با استقبال همه اعضا مواجه شد.

بیست و چهارمین نشست شورای منطقه ای اکو روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه با تصویب گزارش کمیته های تخصصی به کار خود پایان خواهد داد.
81058662-5523032 نشست هیات امنای صندوق توسعه گردشگری اکو در تهران برگزار می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *