رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ دی ۱۳۹۳

می‌توان صنعت گردشگری چابهار را به عنوان یک سند راهبردی مطرح کرد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۰-نماینده مردم چابهار گفت: می توان صنعت گردشگری چابهار را به عنوان یک سند راهبردی برای ایجاد اشتغال مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، یعقوب جدگال در شورای گردشگری استان افزود: صنعت گردشگری نباید مورد بی توجهی قرار گیرد و تنها زیرساخت های صنایع شیلاتی را در منطقه مدنظر قرار داد.

نماینده مردم چابهار در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مناسب برای ترویج گردشگری و جذب توریسم به منطقه چابهار توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی به صورت همگانی و حرفه‌ای است.

وی اظهار کرد: پلاژ‌های مناسب تفریحی ویژه شنا، قایقرانی و قایق سواری با حضور امدادگر و ناجیان غریق ویژه خانواده‌ها و جوانان؛ از نیازهای سواحل این منطقه است که باید به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: شهرستان چابهار از تبلیغات لازم در سطح رسانه‌ها باید برخوردار شود چرا که تبلیغات یکی از ارکان معرفی جاذبه‌های منطقه و جلب گردشگر است.

وی خاطرنشان کرد: جاذبه های گردشگری بندر چابهار شهرتی جهانی دارد و آب و هوای معتدل سواحل اقیانوسی این منطقه زمینه حضور گردشگران را در چهارفصل که آن را «چهار بهار» نیز نامیده اند، فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: سواحل بندر چابهار قابلیت‌های گسترده‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش گردشگری دریایی در اختیار دارند که با حمایت مسئولان و بخش خصوصی می‌توان صنعت گردشگری چابهار را رونق بخشید و از این مزیت در راستای توسعه و اشتغال استفاده کرد.

298 می‌توان صنعت گردشگری چابهار را به عنوان یک سند راهبردی مطرح کرد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *