رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اسفند ۱۳۹۲

میهمانان نوروزی،سفیران خوبیهای میزبانان هستند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۸ – فرماندار بافت در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بافت، با اشاره به این مطلب گفت:رونق اقتصادی هر منطقه تنها منوط به ایجاد کارخانه هاومراکز اقتصادی صنعتی نیست بلکه صنعت اکوتوریسم وگردشگری می توانند سبب رونق وتوسعه هر منطقه شود.

به گزارش بوتیا به نقل از اقطاع زمین ، آقای بهروز افزود:گردشگری وایجاد بسترمناسب برای میزبانی مناسب برای میهمانان ومسافرین نوروزی بایستی با تمامی توان وظرفیت شهر باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۲۰ هزار نفر گردشگر از این شهرستان بازدید کردندگفت:امسال بایستی ظرفیت پذیرش گردشگران در این شهرستان افزایش یابد.وی افزود در سال گذشته این تعداد گردشگر در ۷مدرسه وستاد اسکان ساماندهی شده اند.

اقطاع زمین
مجتبی شفیعی مدیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت نیز با بیان اینکه کمیته های امدادرسانی ستاد تسهیلات نوروزی ساماندهی وراه اندازی شده است گفت:جمع آوری اطلاعات و آمار گردشگری شهرستان وتهیه وسایل ارتباطی واطلاع رسانی یکی از مهم ترین وظایف این کمیته ها عنوان کرد.
امید بختیاری شهردار بافت هم با اشاره به اینکه آماده سازی شهر برای میزبانی میهمانان نوروزی آغاز شده است گفت:گل کاری ورنگ کاری ۱۰میدان، بلوار وفضاهای سبز شهری وساماندهی مناطق تفریحی واقامتی شهر از اولویت های کاری شهرداری است که فعالیت آن آغاز شده است.
حسین حضرتی ر ئیس اداره راه وشهرسازی نیز از لکه گیری محورهای اصلی وخط کشی،گشت نوروزی،آشکار نمودن نقاط حادثه خیز را از جمله اولویت های ویژه این اداره برای آماده سازی تعطیلات نوروزی عنوان کرد.
کورش شیبانی شهردار بزنجان نیز از آماده سازی شهر بزنجان برای میزبانی مسافرین نوروزی خبرداد، وی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه وعزای شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت:آماده سازی زائر سرای آستانه سیده سلطان فقیه الدین ومدارس ستاد اسکان، آماده سازی مرکز اقامتی وگردشگری را از جمله اقدامات انجام شده ودر دست اقدام شهرداری بزنجان عنوان نمود.
ایجاد اکیپ گردشگری در خبر، گوغر، باغ فخروئیه ،باز بینی شبکه برق شهروروستا ، کنترل شبکه آب شهری وجلوگیری از قطعی احتمالی، توزیع بسته های فرهنگی وکتب برای اکیپ استقبال از مسافرین، ایجاد بازارچه های محلی،کنترل وسرویس دهی مناسب خود پردازها وایجادامنیت پایدار برای مسافرین نوروزی از دیگر مصوبات واولویت های این ستاد بود.
در این جلسه همچنین مقرر شد اقدامات انجام شده برای میزبانی وآمادگی نوروز توسط دستگاههای اجرایی نیز در جلسه بعدی ارائه شود.
mosafernoroz میهمانان نوروزی،سفیران خوبیهای میزبانان هستند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *