جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

منطقه ساحلی میرود – بابلسر

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

منطقه نمونه گردشگری ۴۰۰ هکتاری میرود بهنمیر از توابع بابلسر دو کیلومتر از جاده اصلی بهنمیر فاصله دارد منطقه گردشگری میرود از جمله جاذبه های گردشگری و توریستی زیبا در استان مازندران است که فضای سرسبز و جنگلی همراه با پارک کودک در کنار دریا، زیبایی خاصی به این منطقه بکر داده است. بهنمیر که در شهرستان بابلسر واقع شده‌ است در چهار راهی قرار دارد که از یک سو به بابلسر، از سویی به بابل، از سویی به کیاکلا و قائمشهر و از سوی دیگر به جویبار و ساری مرتبط می‌شود.
میرود 1359895315 منطقه ساحلی میرود – بابلسر

منطقه نمونه گردشگری “میرود” دارای آلاچیق، سرویس بهداشتی، پارک کودک، نمازخانه، و سکوهای مخصوص نصب چادر و رستوران می باشد. همه ساله در ایام تابستان برای شنای مسافران و استفاده آنها از آبهای ساحل و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، دو طرح دریا برای آقایان و خانم ها با حضور تعدادی غریق نجات در این منطقه گردشگری در نظر گرفته می شود.
babolsar 1359895314 منطقه ساحلی میرود – بابلسر

همچنین وجود مجتمع هایی در این منطقه با حدود ۶۰۰ ویلا از دیگر امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه نمونه گردشگری میرود بهنمیراست. این منطقه که با حمایت شهرداری بهنمیر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به یک منطقه نمونه گردشگری تبدیل شده است، روزانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *