جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ آذر ۱۳۹۹

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که کاربران اینترنت بخش عمده ای از جمعیت هفت میلیاری زمین را در بر گرفته و هر کس به گونه ای از این فضای گسترده مجازی استفاده می کنند .دیگر از آن دنیای سنتی هزاره دوم خبری نیست و سبک زندگی مردم دیجیتالی شده از بانکداری و آموزش ها گرفته تا گردشگری و سفر همه مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است. صنعتی که همه صنایع را تحت تاثیر بالامنازع خود قرار داده و تقریبا هیچ صنعتی را سراغ نداریم که به نوعی، با ظرفیت ها و توانمندی های فرصت آفرین فناوری اطلاعات و فضای مجازی، در تماس نباشد.

هشتگ معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

یکی از بارز ترین فعالیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز دنیا را میتوان در صنعت گردشگری و صنعت تفریح مشاهده کرد که روزانه صدها میلیون تن از شهروندان دهکده جهانی از امکاناتش استفاده می کنند. اکنون سفر به نقاط مختلف دنیا با جادوی شبکه های اجتماعی و سایت های اطلاع رسانی و رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل و کروز و خودرو و امثالهم آسان شده است . شما میتوانید جذاب ترین و هیجان انگیز ترین مقصدهای گردشگری را از مالدیو تا بارسلونا از نیویورک تا ژوهانسبورگ مطالعه کرده و بدون آنکه از خانه خارج شوید، بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و کروز و هر چیز دیگری که نیاز داشته باشید را به صورت آنلاین خریداری کنید. این فقط دنیای سایت ها نیستند که ما را در گردشگری مجازی (Cyber Tourism) یاری می دهند.اینستاگرام یک مجموعه بی نظیر برای تبادل اطلاعات است .اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار مهم برای کسب و کارها در ایران است که می تواند بهترین و ارزان ترین روش بازاریابی باشد.

هشتگ 6 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

چرا هشتگ ها در اینستاگرام اهمیت دارند؟

اینستاگرام از زمان عرضه رسمی خود در سال ۲۰۱۰ دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. اما در طی تمامی این تحولات، یک چیز همیشه ثابت مانده است: اهمیت هشتگ ها این که بدانید کارایی هشتگ چیست؟ استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفگیری شده برای پست ها و استوری های شما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است و در نتیجه این اتفاقات می توان انتظار افزایش تعامل، دنبال کنندگان و مشتری های بیشتر برای بیزینس شما را داشت.

درست مانند توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی، هشتگ های اینستاگرام کار خود را به صورت سازمان دهی و دسته بندی محتواهای ویدیویی و عکس ها انجام می دهند. اگر شما اکانت پابلیکی در اینستاگرام داشته باشید و یک هشتگ در پست خود قرار دهید، این پست در صفحه مخصوص به هشتگ قرار داده شده برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود.

هشتگ 1 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

هشتگ چیست و چه فایده دارد؟

مهم ترین فایده ای که هشتگ دارد آن است که شما میتوانید با کلیک بر روی هر هشتگ فارسی یا انگلیسی یا به هر زبانی در اینستاگرام، به مجموعه تصاویری که بر روی آن هشتگ تگ شده است دسترسی پیدا کنید. این تصاویر معمولا (نه قطعا) مرتبط با موضوع هشتگ است. مثلا در هشتگ TEHRAN، شما قاعدتا کلیه تصاویری که کاربران اینترنت درباره تهران یا موضوعاتی حول و حوش ان به اشتراک گذاشته اند را مشاهده خواهید کرد.

البته خوب شاید خیلی از کاربران، لوکیشن خود را تهران انتخاب کرده اند و هشتگ تهران را هم زیر پست های خود تگ گرده اند و شما تصویر آشپزخانه و خانه و جشن عروسی و کیک تولد و قهوه خوری و استوری های بی ربط با موضوع تهران را هم در لابلای میلیون ها عکسی که روی هشتگ TEHRAN تگ شده است مشاهده کنید. اما با چند دقیقه گشتن روی تصاویر تگ شده، با تصاویری مواجه می شوید که شما را به گشتی جذاب و هیجان انگیز در مقصدهای گردشگری و تفریح و شکم گردی و پاساژ گردی پایتخت می برد. از کاخ نیاوران و پل طبیعت گرفته تا بازار تهران و کوچکترین کافه تهران!

هشتگ 2 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

همه این تهرانگردی های مجازی را میتوان روی هشتگ TEHRAN انجام داد. بنابراین مهمترین فایده هشتگ، دسترسی تفکیک شده و یکجا به تصاویر مربوط به موضوع هشتگ است. مثلا اگر شما عاشق مد و لباس باشید، میتوانید از دنیای فشن بلاگر ها (FASHION BLOGGER) استفاده کنید و با مراجعه به هشتگ FASHIONBLOGGER در جریان جدید ترین روندها در حوزه طراحی مد و رونمایی از طرح های گوناگون برندهای فشن جهان قرار بگیرید که توسط مد نویس های دیجیتالی (فشن بلاگرها) به اشتراک گذاشته می شود. بعضی از این فشن بلاگرها، مخاطب میلیونی دارند.

از دیگر فواید هشتگ گردی در مقصدهای توریستی دنیا آن است که فرد منتشر کننده عکس روی هشتگی خاص، دارای اطلاعات خوبی درباره آن موضوع است و اگر این موضوع به مقوله گردشگری مرتبط بشود، شما میتوانید سوالات خود را درباره مقصد مورد نظر از وی سوال کنید. مثلا کاربری که هشتگ PARIS را روی تصویر خود تگ کرده است و در شهر عشاق اروپا (پاریس) قرار دارد، بهترین کیس برای پرسیدن سوالات درباره نقاط گردشگری، وضعیت آب و هوای و سفر و حمل و نقل درون شهری و برون شهری در پایتخت فرانسه است.

چه تعداد هشتگ مرتبط با گردشگری در اینستاگرام است؟

صدها هزار هشتگ مستقیم و غیر مستقیم با مقوله گردشگری و سفر و تفریح در اینستاگرام تعریف و روزانه هزاران عکس بر روی آن منتشر می شود. مثلا توریسم بلاگر ها (TOURISM BLOGGER) یعنی کسانی که مرتب به انتشار عکس و اطلاعات درباره نقاط توریستی جهان در صفحه خود در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مبادرت می کنند، از هشتگ های بین المللی زیاد استفاده می کنند. مثلا اگر به بارسلون اسپانیا سفر می کنند، از هشتگ های :‌BARCELONE, BARCELONATOUR, BARCELONATOURISM, SPAIN, SPAINTRAVEL و امثالهم استفاده کرده تا تصاویر آن ها فرصت دیده شدن بیشتری را داشته باشد.بنابراین در هر موضوعی که در اینستاگرام نیازمند اطلاعات هستید، معادل فارسی یا انگلیسی آن را در بخش جستجو درج کرده تا اطلاعات مرتبط برای شما به نمایش در آید.

هشتگ 3 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

مهمترین هشتگ های گردشگری اینستاگرام

شبکه اجتماعی عکس محور محبوب این روزهای کاربران اینترنت، با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال، یکی از رسانه های مجازی معروف و مهم به شمار می رود که فرصت های کارآفرینی بسیاری را در اختیار اینستابازها قرار داده است. اگر قصد گردشگری به نقاط مختلف جهان دارید، پس از مراجعه به TRIPADVISOR.COM، حتما از هشتگ های معروف گردشگری اینستاگرام برای گشتی مجازی در شهر مقصد استفاده کنید.

یکی از هشتگ های مهم گردشگری اینستاگرام، TOURISMBLOGGER است. روی این هشتگ، هزاران عکس توسط توریسم بلاگر ها تگ شده و توضیحاتی به زبان خود توریسم بلاگر روی ان ارائه شده که گاها اطلاعات خوبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
از هشتگ های معروف دیگر میتوان به هشتگ TRAVEL اشاره کرد که بیش از ۲۳۶ میلیون عکس توسط میلیون ها کاربر گردشگر اینستاگرام بر روی این هشتگ معروف بارگذاری شده است. وقتی به این هشتگ مراجعه کنید، ۹ تصویری که بیشترین لایک را توسط کاربران اینستاگرام دریافت کرده اند در بالای صفحه نمایش داده می شود.

هشتگ های آماده گردشگری

#گردشگری #سفر #ایران #تفریح #طبیعت #مسافرت #توریستی #تور_گردشگری #تور_مسافرتی #گردشگری_ایرانی #توریستی_گردشگری #گردشگری_پایدار #تور #طبیعت_گردی #گردشگری_ایرانی #طبیعت_ایران #اکوتوریسم #توریسم #توریست #ميراث_فرهنگي #گردشگری_ایران #جهانگردی #تور

#travel #traveling #socialenvy #wearabletherapy #FightForOurMarriage #vacation #visiting #instatravel #instago #instagood #trip #holiday #photooftheday #fun #travelling #tourism #tourist #instapassport #instatraveling #mytravelgram #travelgram #travelingram #igtravel

 

 

 

هشتگ 4 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

هشتگ 5 معروف ترین هشتگ های گردشگری و جهانگردی در اینستاگرام

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد