جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی زیباترین و جذاب ترین مبلمان باغی برای ویلا و حیاط

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ دی ۱۳۹۹

مبلمان باغی از گذشته تا به حال مهمان همیشگی ویلا، باغ و حیاط ما بوده اند و با طرح ها و مدل های متنوع زینت بخش محیط زندگی ما و همینطور از مهمترین لوازم موردنیاز فضای بیرونی خانه ما را تشکیل می دهند.
بدون شک می توان گفت که فصل های سال هرکدام زیبایی خاص خودش را دارد و هر یک انسان را به وجد می آورد؛ از نشستن و قدم زدن در طبیعت یا تاب خوردن بر روی تاب باغی و راحتی تشدید کننده این حس در هر فصلی از سال است. اینجاست که می خواهید فکر و دلتان را به طبیعت بسپارید و بدون دغدغه لحظه ای را با آرامش بگذرانید. پس پیشنهاد می دهیم به فکر چیدمانی دلچسب در گوشه حیاط خانه و یا ویلای خود باشید. اگر برای این چیدمان به دنبال مبلمان باغی هستید با ویلامبل همراه باشید، تا بتوانید مبلمان باغی ایده آل با قیمت مناسب و کیفیت بالا انتخاب و خرید کنید.

مبلمان ویلا معرفی زیباترین و جذاب ترین مبلمان باغی برای ویلا و حیاط
مبل باغی سالهای سال به دست تولیدکنندگان ایرانی و خارجی با طرح ها و مدلهای متنوع تولید شده و انواع خاصی را تشکیل می دهد. از مهمترین دسته بندی مبلمان: مبلمان باغی فلزی آهنی، مبلمان باغی آلومینیومی، مبلمان باغی حصیری، مبلمان باغی پلیمری، مبلمان باغی چوبی می باشد که فروشگاه ویلامبل انواع آن را برای مشتریان عزیز عرضه می نماید و بهتر است برای تهیه هر کدام، از ویژگی، مزایا و معایب هرکدام با خبرباشیم تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه مان داشته باشیم.
مبلمان باغی فلزی آهنی همانطور که از نامش پیداست با جنس آهنی به واسطه جوش CO2 به همدیگر متصل شده و بعد از فرآیند چربی زدایی و شستشو وارد اتاق رنگ کوره ای الکترواستاتیک شده و به دلخواه مشتری به رنگ سفید یا مشکی رنگ شده و با تشک ها رنگارنگ و یا تک رنگ آماده استفاده شده که از مهمترین ویژگی آن راحتی و وزن کم و استاندارد لازم بوده که اغلب مشتریان از این نوع مبلمان استفاده کرده و بهترین محیط استفاده در فضای گرم و خشک بوده و در دیگر محیط ها نیز با رعایت اصول و نکات نگهداری همچون شستشو در زمان آفتابی بودن هوا و بلافاصله خشک شدن و یا استفاده در فضای مسقف و یا با کشیدن کاور و نایلون در زمان بارندگی می توان سالهای سال از آن استفاده کرد.

مبلمان باغی آلومینیومی؛ جذاب، زیبا و دلنشین

مبلمان باغی آلومینیومی تولید شده توسط ویلامبل، که از جنس آلومینیوم نرم و خشک بوده و گزینه خوبی برای استفاده در تمام فضاها از قبیل حیاط، تراس، روف گاردن و حتی آشپزخانه بوده و با مدلهای متنوعی که دارد هم فضای کمی را اشغال کرده و هم برای میل کردن غذا و یا نوشیدن چای و… بسیار مناسب بوده و با طرح ها و نقوشی که بر روی آن وجود دارد زیبایی را برای فضای خانه و حیاط ویلای شما به ارمغان می آورد. مبل باغی آلومینیومی از طریق ریختگری و با پردازش و اتصالات پیچی به راحتی قابل تعمیر بوده و از بارزترین ویژگی آن زنگ نزدن و اکسیده نشدن در تمام فضاها خصوصا مناطق شرجی و بارانی و حتی برفی بوده و می توان به جرات گفت از لحاظ ماندگاری از دیگر انواع مبلمان، از طول عمر بالایی برخورد می باشد و کنار استخر نیز قابل استفاده می باشد.

مبلمان باغی معرفی زیباترین و جذاب ترین مبلمان باغی برای ویلا و حیاط

مبلمان باغی حصیری یا همان مبلمان راتان که از طریق فرآیند جوشکاری اسکلت آلومینیوم جهت زنگ نزدن و رنگ کوره ای بدنه و سپس توسط بافندگان با استفاده مواد راتان و یا pvc به رنگ های مختلف با هنردست خود مدلهای متنوعی را تولید و برای مشتریان عزیز جهت استفاده در تمام فضاهای درونی و بیرونی عرضه داشته و از مهمترین ویژگی آن طرحها متنوع، زنگ نزدن، رنگبندی مختلف و زیبایی فوق العاده زیاد را می توان مثال زد که گزینه خوبی برای استفاده در تمام مناطق خشک و مرطوب بوده و در حقیقت کارایی آن مانند مبلمان آلومینیومی بوده و مهمترین تفاوت مبل باغی حصیری و آلومینیومی، طول عمر، دوام و راحتی و هزینه پایین تعمیر مبلمان آلومینیومی می باشد.
مبلمان باغی پلیمری نیز از جنس پلیمر یا همان پلاستیک فشرده با کیفیت بوده که به صورت قالبی تولید شده و تفاوت آن با مبلمان پلیمری نداشتن اسکلت فلزی و قیمت پایین نسبت به سایر مبلمان و تنوع رنگ بوده که این نوع مبل باغی نیز در تمام فضاها و مناطق خشک و مرطوب قابل استفاده بوده و از وزن کمی برخوردار بوده و بعضی از مدلها مانند مبلمان پلیمری به شکل حصیربافت بوده و تفاوت آن در این بوده که مبلمان حصیری با دست بافته شده و مبلمان باغی پلیمری با دستگاه تولید می گردد.
مبلمان باغی چوبی نیز مدلهای مختلفی داشته که کاربرد آن در فضای باز کمتر بوده اما شرکت ویلامبل مبلمان باغی تاشو چوبی با استفاده از چوب روس برای استفاده در فضای کوچک و کم جا با قابلیت جمع شدن و حمل آسان تولید می نماید.

مبلمان باغی برای تمام فصول سال

به طور خلاصه می توان گفت که برای مناطق خشک تمام مبلمان باغی مناسب بوده و برای مناطق مرطوب، بارانی و شرجی مبلمان باغی آلومینیومی، حصیری و پلیمری بهتر و کارآمدتر می باشد. مبلمان باغی آلومینیومی برای فضاهای کم عرض و کوچک مناسبتر بوده و راحتی مبلمان باغی فلزی آهنی، حصیری و پلیمری بیشتر می باشد. به یاد داشته باشید برای خرید مبلمان باغی از زیاد به کم به ترتیب: مبلمان باغی حصیری، مبلمان باغی آلومینیومی، مبلمان باغی فلزی آهنی و مبلمان باغی پلیمری باید هزینه کرد و شما با توجه به فضا و موقعیت آب وهوایی که در آن قرار دارید و نوع کاربرد: راحتی و یا نهارخوری می توانید مبل باغی مورد نظر را انتخاب نمایید.
ضمنا مبلمان باغی را در فضای باز می خواهید استفاده نمایید می توانید با تهیه چتر سایه بان ضدآب در زمان آفتابی بودن هوا مانع تابش مستقیم نور خورشید به کسانی که روی مبل نشسته اند شده و در زمان بارندگی نیز چتر باغی مانع برخورد قطرات باران به مبل و مهمانان شما می شود و نکته دیگر آن که برای تهیه ست تاب باغی با سایز دو و سه نفره از جنس فلز آهنی با رنگ کوره ای و تحمل وزن بالا نیز می توانید با ست رنگ پارچه یکسان سفارش خود را ثبت کرده و در هرکجای کشور که باشید مبلمان و تاب باغی خود را درب منزل از طریق باربری با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید.

ویلا مبل معرفی زیباترین و جذاب ترین مبلمان باغی برای ویلا و حیاط

ویلامبل اولین برند ثبت شده صنعت مبلمان فضای باز در کشور

در پایان به یا داشته باشید که یک باغ نشین باید از اصالت و برند فروشگاهی که از آن مبلمان باغی و دیگر لوازم ویلایی خرید می کند اطلاع کافی داشته باشد چرا که حتما به خدمات پس از فروش کالای خریداری شده همچون تشک و کوسن جدید، تعمیر مبلمان در صورت سهل انگاری در استفاده و یا رنگ آمیزی مجدد، قطعات و لوازمی که احیانا گم شده اند، نیاز می باشد که برندهای معتبر همچون ویلامبل برای مشتریان خود این خدمات را فراهم کرده که بدون دغدغه بتوان از آن بهره برد.
مبلمان باغی ویلامبل با بیش از ۳۰مدل مبل باغی و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده تولید و ارسال مبلمان حیاطی و باغی مورد علاقه شما به درب منزل و ویلا شما می باشد و شما می توانید برای دیدن دیگر تولیدات این شرکت مانند: تاب باغی، تاب ریلکسی، چتر سایه بان، باربیکیو گازی و زغالی، آتشدان و آتشکده، بخاری هیزمی، جاگلی فلزی و چمن مصنوعی کف و فنس چمنی سبز کافیست وارد فروشگاه آنلاین ویلامبل شده و از مدلهای متعدد این شرکت بازدید نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد