جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل های ارزان اطراف میدان هفت تیر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ دی ۱۳۹۹

هفت تیر یکی از میادین اصلی و مهم شهر تهران است و بسیار پر تردد و پر از هیاهوست. تند و تيز همه مي روند و مي آيند. تا چشم كار مي كند شور زندگي و هيجان يك روز كاری است. در منظقه ۷ شهرداری تهران قرار دارد . این میدان در گذشته به نام بیست و پنج شهریور نام گذاری شده بود. از سمت جنوب به خیابان مفتح و کریم خان زند می رسیم و از سمت شمال بزرگراه مدرس و خیابان بهار شیراز می رسیم. بسیاری از مغازه های لباس فروشی ، فرش فروشی و مراکز خرید ،دستفروشان و … در این خیابان و حوالی هفت تیر قرار دارند. ایستگاه مترو یکی از ایستگاه‌های خط یک متروی تهران به نام ایستگاه هفت تیر در جنوب این میدان واقع است. اتوبوس و تاکسی برای مسیرهای مختلف تهران هم در میدان هفت تیر بسیار فراوان است .

اسنپ روم هتل های ارزان اطراف میدان هفت تیر تهران
هتل ها و مهمان پذیر های زیادی در اطراف میدان هفت تیر واقع شده است . اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در تهران هستید بهتر است سری به اسنپ روم بزنید و هتل های موجود در هفت تیر و اطراف آن را مشاهده کنید و به صورت آنلاین رزرو نمایید و بعد از رزرو، از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار شوید و می توانید در هتل از اینترنت رایگان استفاده نمایید و کنسلی رایگان هم شامل رزرو شما می شود.

میدان هفت تیر هتل های ارزان اطراف میدان هفت تیر تهران

مسجد الجواد:
مسجد الجواد در ضلع شرقی این میدان قرار دارد . این مسجد هم مکانی مذهبی هست و هم به دلیل داشتن کتابخانه محلی فرهنگی محسوب می گردد ،ساختمان مسجد از دو بخش شبستان و سالن سخنرانی تشکیل شده است. سالن سخنرانی ۲ طبقه است‌. نمازخانه به صورت مخروطی از اضلاع متقاطع تشکیل‌ شده که از رأس به قاعده پهن ‌تر می‌شود. این مسجد به لحاظ معماری خاص خود جزء اولین مساجد مدرن تهران است. نمای مسجد الجواد(ع) با رنگ تصفیه‌ کننده هوا رنگ آمیزی شده است. این بنای ارزشمند در یکی از کانون‌های اصلی آلودگی هوای تهران، میدان هفت تیر قرار گرفته که به عنوان یکی از مساجد شاخص در دنیا از لحاظ قابلیت تصفیه هوا شناخته می‌شود. رنگ تصفیه‌ کننده هوا، خواص خود تمیز شوندگی و طول عمر بالای نمای ساختمان را به دنبال دارد و این تکنولوژی در سال‌های اخیر در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به مدد شهرسازی و مدیریت شهری آمده است.

مسجد الجواد هفت تیر هتل های ارزان اطراف میدان هفت تیر تهران

این محله از لحاظ دسترسی جزء بهترین هاست، به دلیل وجود ایستگاه مترو، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها و عدم وجود ترافیک، تردد را به راحت‌ ترین شکل برای مراجعه کنندگان ممکن ساخته ‌است به دلیل دسترسی‌های مناسب محله هفت تیر نسبت به سایر مناطق اطرافش رشد جمعیت در این منطقه همچنان رو به افزایش است و روز به روز بر متقاضیان سکونت و اقامت در هتل های این محله افزوده می‌شود. به ‌طور عمده بافت این محدوده ترکیبی از کاربری‌های مسکونی و تجاری است. در سامانه رزرواسیون اسنپ روم می توانید هتل ارزان در هفت تیر تهران یا حوالی آن را با همه امکانات ببینید و با هتل های دیگر مقایسه کنید و سپس آنلاین رزرو نمایید .

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد