جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ آبان ۱۴۰۱

بهترین گز اصفهان ، این سئوالی است که اکثر کاربران می پرسند. از سوغاتی های معروف اصفهان که شیرینی مطبوع و دلنشین است گز انگبین می باشد که در اطراف این شهر درست می شود . در این مطلب سعی داریم به معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان بپردازیم . برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب استفاده می‌شود. برخی تولیدکنندگان گز از نوعی ماده به نام بادکا نیز استفاده می‌کنند که این ماده ارزش غذایی آن را پایین می‌آورد. گز انگبین نوع اصیل این شیرینی که هنوز هم به‌صورت سفارشی ساخته می‌شود دارای درصد کمی از عصاره گرانبهای گزانگبین است و آنچه به گز شیرین اصفهان هویت داده همین عصاره و شهد شگفت‌انگیز انگبین یا گزانگبین است که از درختچه‌هایی به همین نام یعنی گزانگبین در نواحی خوانسار به‌دست می‌آید.

گز اصفهان1 معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

عامل تولیدکننده گز انگبین حشره کوچکی است تقریبا به اندازه پشه که روی ساقه یا برگ‌های درخت گز انگبین خانه می‌سازد. سپس از شیره پرورده این گیاه تغذیه کرده و شهد تولید می‌کند. این عمل، یعنی تولید قند طبیعی توسط این حشره که شاید عملی همانند تولید عسل در زنبور عسل است، چندان شناخته شده نیست و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد. سرانجام از اواخر شهریورماه و زمانی که نسیم‌های خنک پاییزی وزان می‌شود، دانه‌های براق و زرد رنگی همانند ارزن از درختچه‌های گز انگبین به‌دست می‌آید که به آن عصاره گز انگبین می‌گویند.

اگرچه گز، نام خود را از گز انگبین گرفته، اما به احتمال زیاد شما در عمرتان حتی یک‌بار هم مزه رویایی آن را درک نکرده‌اید، چون قیمت گزی که با عصاره گز انگبین درست می‌شود بسیار زیاد است. برای سر آخرین برآوردها، قیمت هر کیلو عصاره گز انگبین در بازار، بسته به کیفیت آن بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان است! متاسفانه به دلیل عدم حمایت‌های کافی وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت ناصحیح، حشره تولیدکننده عصاره گز انگبین در خوانسار رو به نابودی رفته است.

شاید در زمانی نزدیک، عصاره گز انگبین تنها در نوشته‌ها باقی ماند و صدای وز وز بال‌های حشره پرورش‌دهنده آن، در گوش خاطرات مردم محلی طنین اندازد. این نوع گز کمتر برای مشتریان داخلی ساخته می‌شود و معمولا ساخت این نوع شیرینی پیشاپیش باید سفارش داده شود. به این نکته توجه داشته باشید که در گز انگبین دار نیز درصد کمی از عصاره انگبین را اضافه می‌کنند. اگر تنها ۱۰ درصد عصاره گز انگبین به گزی مشابه با همان درصد ترکیبات اضافه شود به قیمت اسفند سال ۹۰، ۱۵ هزار تومان به قیمت هر کیلوگرم گز اضافه می‌شود.

انگبین معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

اگر بخواهیم ریشه نام گز را دریابیم، ‌باید سری به استان اصفهان بزنیم : خوانسار. شهر خوانسار از توابع استان اصفهان، شهری کوهستانی و سردسیر است. این شهر که سر بر بالین کوهستان‌های سر به فلک کشیده دارد، از فزونی گل و سبزه به بهشت اصفهان مشهور است. لاله واژگون که نوعی از نادرترین گل لاله‌های جهان است نیز متعلق به این دیار است. اما آنچه به گز اصفهان هویت داده، عصاره و شهدی شگفت‌انگیز به نام انگبین یا گز انگبین است که از درختچه‌هایی به همین نام یعنی گز انگبین در نواحی خوانسار و برخی نواحی چهارمحال و بختیاری به‌دست می‌آید.

بهترین گزهای اصفهان :

گز کرمانی :

گز کرمانی یکی از این گزفروشی‌هاست که بیش از صد سال عمر دارد. حاج میرزا حسین محسن‌زاده کرمانی در زمان قاجار سنگ بنای گز کرمانی را در اصفهان گذاشت. و حالا پسرش، رضا محسن‌زاده کرمانی، چرخ مغازه را درخیابان عبدالرزاق می‌چرخاند.حاج میرزا در ابتدا سقط فروش(خرده فروش) بود. پسته‌ها را می‌شکست و مغز آن را می‌فروخت. تا اینکه شیرینی‌پزی به او گفت تا کی پسته می‌شکنی و می‌فروشی؟ پاتیلی بخر و بیا با هم گز بسازیم.

حاج میرزا حسین پاتیلی خرید، کم‌کم کارش گرفت و پاتیل‌ها و کارگرها را بیشتر کرد و از همه فامیل دعوت کرد که به او بپیوندند. او ۹۹ سال عمر کرد و حالا پسرش، رضا محسن‌زاده کرمانی، چرخ مغازه را در خیابان عبدالرزاق می‌چرخاند.

گز کرمانی معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

گز شاهکار (گز اصلی بلداجی) :

نمیشود لقب بهترین گز اصفهان را برای مدت ها به برند خاصی داد . بهترین ها هر ساله تغییر میکنند . در سال ۱۴۰۱ بر اساس معیار prps که توسط سازمان غذا دارو اندازه گیری میشود . گز شاهکار یا گز اصلی بلداجی با امتیاز ۱۸۶.۲ در زمینه کیفیت ، رضایت مشتری و رعایت بهداشت تولید به عنوان بهترین گز اصفهان معرفی شد . گز شاهکار (گز اصلی بلداجی) در سال ۱۳۵۳ توسط حاج احمد طهماسبی تاسیس شده است .

از آن جایی که تعداد برند های تقلبی زیادی با عنوان گز بلداجی وجود دارند حتما توجه داشته باشد که گز اصلی بلداجی را فقط با برند شاهکار تهیه کنید . حاج احمد اولین مخترع گز بدون شکر و پاتیل بخار گز بود و توانست گز بلداجی را جهانی کند . امروزه گز بلداجی(شاهکار) در ۲۱۸ فروشگاه ایران و ۱۳ کشور دنیا نمایندگی فروش دارد . گز شاهکار از معدود برند های گز با نشان استاندارد ، iso 22000 ، iso9001 است . گز شاهکار در آستانه ۵۰ سالگی است و ۳ نمایندگی رسمی در اصفهان دارد .

SHahkar4 معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

فروشگاه های شاهکار  (گز اصلی بلداجی) :

شعبه ۱- چهارباغ -خیابان عباس آباد -جنب هتل سعدی. تلفن تماس : ۳۲۲۱۶۴۲۱ – ۰۳۱
شعبه۲:خیابان کاوه خیابان بهارستان نرسیده به میدان شهید علیخانی تلفن تماس: ۳۴۴۴۱۴۸۵ – ۰۳۱
شعبه۳:خیابان حکیم نظامی نرسیده به خاقانی جنب رستوران مانی

شعبه بلداجی : بلداجی، میدان شهید سلیمانی، جنب بانک مهر اقتصاد

شماره تماس سفارش مستقیم از کارخانه : ۰۹۹۱۰۳۶۴۲۶۹

SHahkar6 معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان
 

گز نیکومنش :

ازمعدود کارخانه های تولید گز با نشان استاندارد ملی میباشد که محصولات خود را اکثرا به کشورهای اروپایی صادرمیکند”این برند خوشنام از بهترین مواد اولیه و با کیفیت که چندین بارتوسط سازمان غذاودارو عنوان واحد نمونه انتخاب شده”آخرین افتخار آن واحد نمونه سازمان غذاودارو در سال ۱۳۹۸ میباشد . شعبات گز نیکومنش در مکان تاریخی میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد.

آدرس و تلفن گز نیکومنش اصفهان :

آدرس:اصفهان.میدان نقش جهان.جنب عالی قاپو.پلاک۷۰

تلفن:۰۳۱۳۲۲۲۲۲۳۲

تماس با واحد بازرگانی و سفارش آنلاین:۰۹۱۳۳۸۹۴۰۲۸

گز نیکومنش معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

گز مظفری :

از قدیمی‌های بازار گز مظفری هست که از سال ۱۳۱۰ فعالیتش را آغاز کرده و مثل بقیه گزفروشی‌های اصیل، شغل گزفروشی از پدر به پسر در آن منتقل شده هست. گز مظفری، یک شعبه‌ در خیابان شیخ بهائی و نزدیک خیابان چهارباغ عباسی و شعبه دیگرش در خیابان شیخ صدوق هست.

گز مطفری معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

گز سلامتیان :

از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید گز در اصفهان گز سلامتیان است که بیش از یک قرن پیش توسط حاج حسین سلامتیان بنا نهاده شد. رسم اتحاد میان فامیل، پدران و فرزندان که میان اصفهانی‌ها بسیار رعایت می‌شود، شاید عامل پیشرفت‌های گوناگون آنها باشد. گز سلامتیان هم از این قاعده جدا نمانده و اینک یکی از پسران مرحوم سلامتیان عهده دار این شرکت است.

صمصام، یکی از عجیب و غریب‌ترین چهره‌های اصفهان در زمان پهلوی اول و دوم که معروف به بهلول اصفهان بود و همواره سوار بر اسب یا قاطری سفید در خیابان‌ها می‌گشت و خاطره می‌آفرید، با اسب به مغازه‌ها وارد می‌شد و از مغازه‌داران باج می‌گرفت. برخی می‌گویند او باجی را که می‌گرفت میان فقیران شهر تقسیم می‌کرد.

وی گاه و بیگاه با اسب به مغازه حاج حسین سلامتیان هم سری می‌زده و به وی می‌گفته: حاجی خورجین را پر کن. سپس بی‌آن‌که پولی بپردازد با خورجینی پر از گز می‌رفته شاید گزها را میان فقیران تقسیم می‌کرده است.

گز سلامتیان 1 معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

گز و شیرینی آریا :

مجتمع تولیدی گز و شیرینی آریا با کادر و پرسنل مجرب و با سابقه در زمینه تولید انواع گز و شیرینی فعالیت دارد. در این مجموعه آریا استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تحت نظارت آزمایشگاه کنترل کیفیت قرار دارد که با افتخار این مجتمع دارای نشان قلب سالم اصفهان IH HP میباشد.

آدرس و تلفن گز و شیرینی آریا :

خیابان هزارجریب – مقابل دانشگاه شعبه دوم (خیابان انقلاب) : ۲۲۲۲۶۳۸
شعبه امیرکبیر (خیابان امام خمینی) : ۳۸۸۱۷۱۷
شعبه برازنده : ۴۵۲۳۹۳۱

گز آریا معرفی بهترین گز و گز فروشی های اصفهان

گز فروشی های اصفهان که من جمله برندهای تولید کننده ی متعدد و بسیاری را دربرگرفته است. هر یک از این گز فروشی های اصفهان به نوعی معروف در بازار گز اصفهان هستند. گز معروف اصفهان را می توان با نام های تجاری متفاوتی معرفی کرد.

وقتی از اصفهان بازدید کردید و از گشتن جاهای دیدنی اصفهان لذت بردید می توانید برای سوغاتی از این گزها خرید کنید.

در اصفهان تعداد بسیار زیادی گر فروشی به عنوان مرکز فروش سوغات اصفهان وجود دارد که گز فروشی های معروف این شهر معمولا در اطراف میدان نقش جهان واقع شده است.به غیر از بازار اصفهان و میدان نقش جهان که تا چشم کار می‌کند انواع و اقسام پولکی و گز را می‌شود در آن پیدا کرد، در خیابان‌های دیگر اصفهان هم گزفروشی کم نیست.

گزشناس‌ها می‌گویند قیمت گز بسته به مقدار پسته، بادام یا فندقی که در آن به کار رفته فرق می‌کند و حداقل ۲۰هزار تومان و حداکثر ۵۰ هزار تومان باید برایش کنار گذاشت. گز اصیل را هم که نرم و در عین حال ترد است، باید از قدیمی‌های بازار خرید چون امتحان خود را پس داده‌، گز بد دستت نمی‌دهند و در استفاده از مغز پسته و بادام کم نمی‌گذارند.


گز آنتیک

آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، مجتمع باران
تلفن :۰۳۱۳۶۶۷۴۹۵۳

شیرینی فروشی آختامار
آدرس :میدان جلفا – شیرینی سرای آختامار
تلفن :۰۳۱۳۶۲۴۱۴۴۰

گز و شیرینی نیوشا
آدرس :خ شریعتی – جنب نیروی انتظامی
تلفن :۰۳۱۳۳۳۸۴۷۴۷

فروشگاه شیرینی ابی اصفهان
آدرس : خیابان میر- بعد از پل هوایی میر – جنب داروخانه نقش جهان
تلفن : ۰۳۱۳۶۶۱۸۷۳۴

گز افشار اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان کاشانی ، چهار راه وفایی
تلفن :۳۲۳۳۲۵۰۲ – ۰۳۱

گز ارک اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ ، جنب سینما فلسطین
تلفن : ۲۸۷۱ ۳۲۲۲ – ۰۳۱

گز میخک اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان حکیم نظامی ، نبش خاقانی
تلفن : ۳۵۷۱۳۶۲۷ – ۰۳۱

گز پویا اصفهان
آدرس: اصفهان – خیابان چهارباغ
تلفن : ۲۷۳۷ ۳۲۲۰- ۰۳۱

گز سلطانی اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ پایین ، جنب پاساژ کازرونی
تلفن : ۳۲۲۳۴۴۳۵ – ۰۳۱

گز امیر اصفهان
آدرس : اصفهان ، میدان میر ، نبش جهانگیر قشقائی
تلفن : ۵۶۱۸ ۳۶۶۱ – ۰۳۱

گز عالی اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ ، چهارراه تختی
تلفن : ۳۲۲۲ ۱۸۰۶ – ۰۳۱

گز شیرین اصفهان
آدرس : اصفهان ، خیابان حافظ ، نرسیده به میدان نقش جهان
تلفن : ۲۲۸۱ ۳۲۲۲ – ۰۳۱

گز بوعلی سینا اصفهان
آدرس : اصفهان- خمینی شهر- خیابان شریعتی شمالی- گز بوعلی سینا
تلفن: ۳۳۶۲۳۷۶۵-۰۳۱

نظر شما چیه؟ اگر تجربه ای از گز فروشی های فوق دارید و یا از نظر شما برخی گزهای دیگه بهترین گز اصفهان هست و ما معرفی نکردیم شما در بخش نظرات (پایین مطلب) آنها را معرفی کنید تا کاربران دیگه بتونن از تجربه های شما استفاده کنند.

 

بهترین گز اصفهان از نظر شما؟

گز کرمانی – گز شاهکار – گز نیکومنش – گز مظفری

بهترین سوغات اصفهان از نظر خوراکی؟

گز – پولکی – سوهان

بهترین سوغات اصفهان از نظر صنایع دستی؟

قلم زنی – مسگری – خاتم کاری

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 9 میانگین: 2.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • امیر دلفان همتی

    من تبلیغ گز شاهکار رو اینستاگرام دیده بودم خصوصا این اواخر دیدم آقای فرهاد پز هم دعوت کردن کارگاهشون کنجکاو شدم ازشون خرید کنم، دو مدل گز آردی گرفتم و یه بسته سوهان عسلی، گزشون که عالی بود به جرئت میتونم بگم تو تهران مثلشو ندیده بودم ولی سوهان عسلی رو زیاد نپسندیدم چون سلیقم سوهان قمیه که ضخیمه و چربه، این خیلی نازک و ترد بود ولی ور کل راضی بودم

    ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • نازیلا سلیمی

    من ٧ سالی هست که کانادا زندگی میکنم و اکثر شیرینی های ایرانیم رو از آجیل فروشی تواضع اینجا میخرم،یه مدل گز شاهکار گرفتم روش نوشته بود گز بلداجی حالا نمیدونم همینی هست که توی سایت ازش صحبت کرده شده یا ن، واقعا خوشمزه بود، مغزش کم بود فک کنم ١٨ درصد ولی طعم گلابش عالی بود و منو یاد ایران انداخت، امیدوارم محصولات پر مغز ترشون هم بفرستن اینجا که بتونیم تهیه کنیم

    ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • زارعان

    ما پارسال رفته بودیم خونه یه دوست شوهرم برامون گز شٌهرت اورد خیلی پرمغز بود پراز پسته تازه ی سبز بود و بادام
    از پارسال تاحالا اون گز رو میخریم خیلی کیفیتش بالاست من تاحالا خیلی گز چشیدم ولی هیچی این نشد اصلا مزه گلاب هم نمیده ولی موندم چرا اسمی از او نیومده عالی تر از همه گزا هست به نظرم

    ۳۰ مرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
    • روحان حسینی

      گز فقط و فقط گز تیراژه از نظره کیفیت و طعم فوق العاده عالیه و بی نظیر

      ۲۲ آبان, ۱۴۰۲
    • نسترن والی

      گز شهرت را از کجا میخرین؟ میشه آدرسش را بهم بدین؟ممنون

      ۲۱ آذر, ۱۴۰۲
  • اصفهانی

    گز کرمانی همیشه بی رقیب است از شعب اصلی که خرید کنید به قیمت کارخانه است ۴ شعبه : – عبدالرزاق – میدان نقش جهان جنب بازار قیصریه – چهارباغ بالا مجتمع مترو پل – فرودگاه اصفهان

    ۲۷ خرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
    • روحان حسینی

      یه سری نام ها فقط اسم دارن و سال به سال از کیفیتشون کم میشه در حال حاضر تو اصفهان گز تیراژه حرف اول رو میزنه اونم نه از هرجایی.مثلا تو خمینی شهر گز تیراژه ای که گرفتیم اصلا قابل مقایسه نبود با هیچ گزی.واقعا بی نظیر بود

      ۲۲ آبان, ۱۴۰۲
  • بغوزیان

    سلام من ارمنی هستم ماحق بی احترامی به کسبه دیگر رانداریم دین مسیحی ما روی اتقادات قدیم مابوده که احترام هم دیگررانگه داریم همه جاوهمه دینی خوب داره من تمام این توضیحات راکه خوندم جوری انتقادکنید که طرف عیب کارخودش رارفع کنه نه به برندش توهین بشه دیگم ازش خرید نکنیدولی خودمن ۳۰سال پیش که شکرچیان جلفا بسته شدگزوپولکی نباتشون ومخصوصالوز راازشون خریداری میکنم ماازقبل مشتری شیرمال داغشون بودیم ولی الان که خرید میکنم یه دوباراتفاق افتاده که مثال کیفت این جنس تغییرکرد ولی بعدبه پسرحاجی میگم خودش پیگیری میکنه که دوباره میخرم بهتر ازاولش شده ما ارامنه جلفا وتقریبا محله اطراف جلفا گز ستوده را قبول دارن

    ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • محمدی

    ما امسال عید هر جا رفتیم گز دردشتی بود با اینکه تا حالا خودم نخریده بودم ، برام جالبه اصلا اشاره ای به اسم گز دردشتی نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی واقعا یه سر و گردن از هر چی گز هست بالاتره

    ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • هنریک

    ماتوجلفاهستیم همیشه گزستوده خریدم مزه گلاب هم نمیده

    ۲۵ فروردین, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • مسعودمیرزاخانی

    آقایان وخانمهاخواهشاتوجه کنید..اینهاهمه سود برنداشون رومیخورن…گزخوب اگه میخوای فقط گزبوعلی…خمینی شهرخیابان شریعتی شمالی…جالب اینجاست اسم گزبوعلی روآخره همه اینهاگذاشته…ماخودمون اصفهانی هستیم..وقتی واسه عیدگزمیخوایم بخریم یک هفته قبل ازعیدمیریم توصف …بس شلوغه خواهشایه سری امتحان کنید…..یاعلی.

    ۱۶ فروردین, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • زهرا ستار

    گز کرمانی فقط اسم در کرده، گز خریدم تولید همین ماه پسته هاش طعم موندگی میده قشنگ مشخصه یکی دو ماه پیش تولید شده تاریخ این ماه زدن واسش 🤬

    ۱۹ اسفند, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • فیروزه حیدری

    من اصفهانی هستم و سالیانه زیاد گز میخرم . آدم اگه نظر بدشو میگه یچیز خوبم اگه خورد باید بگه ، همیشه از گز کرمانی عبدالرزاق و گز سکه خرید میکردم . اتفاقی این سایت رو دیدم که نظرات مثبتی به گز شاهکار داده بود . گفتم این دفعه گز شاهکار بخرم . گز آردی ۴۲ درصدشون رو گرفتم که جعبش فیروزه ای رنگه ، انقدری خوب بود که یه جعبه رو توی یک روز خوردم . واقعا خدا برکت بده بهشون .

    ۲۶ بهمن, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • صفیان

      شاهکار افتضاحه.

      ۱۸ اسفند, ۱۴۰۱
  • سلطانی ۱۳۵۲

    علنا مشخصه هدف سایت تبلیغات برای شاهکاره در حالی که کیفیت و درصد مغز آن خیلی پایین است!!!

    ۲۰ بهمن, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • شرکت آرین پارسا

      من شرکت صادرات مواد غذایی دارم و به کشور هایی مثل روسیه و حوزه اوراسیا صادرات دارم . ۸سال هست با گز شاهکار کار میکنم و بنظرم از لحاظ کیفیت و اخلاق کاری جز بهترین ها هست . اگر بنظرتون برند بهتری از گز شاهکار میشناسین اینجا معرفی کنید . من از سال ۱۳۷۲ با برند های مختلفی کار کردم ولی همشون بعد یه مدت کیفیت رو کم کردن ، ولی توی این ۸ سال با گز شاهکار به مشکل نخوردیم .

      ۲۳ بهمن, ۱۴۰۱
  • محمد مجاوری

    کامنت های سایتتون رو خوندم رفتم گز آردی شاهکار خریدم دیدم سفته فک کردم موندس نگو زمستون بود یه دو ساعت بعد یکیشو خوردم دیدم واقعا گز چیه حیفم اومد بیشتر نخریدم

    ۱۳ دی, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • رزاقی

    یه مدل گز شاهکار هست پوستش فیروزه ای رنگه من از قنادی تبریزی های مشهد گرفتم.وااااقعا خوب بود

    ۱۳ دی, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • میثم اصفهانی

    به نظر من که سال هاست گز میخورم گز کرمانی و سکه از بهترین ها هستند.

    ۱۱ دی, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • مینا

    اکثر گز ها واقعا خوبه ولی من خودم گز شاهکار رو زیاد دوست دارم

    ۲۲ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • برجیان

      شاهکار اصلا هم خوب نیست درصد مغزش خیلی خیلی کمتر از اون چیزیه روی جعبه نوشته

      ۵ بهمن, ۱۴۰۱
  • مهدی

    محتوای خیلی خوبی بود ، من گز شاهکار رو یبار خوردم ,واقعا خوب ، باید برند های دیگری هم امتحان کنم

    ۲۲ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • مهدیه

    سلام وقتتون بخیر گز شاهکار رو از کجا میتونیم بخریم؟

    ۱۷ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • محمد تقی

      اکثر گز فروشی های اصفهان دارن نمایندگی هاشونم توی گوگل هست من برای برادرم هر ساله میبرم زوریخ سوییس

      ۲۱ آذر, ۱۴۰۱
    • Mersana

      من سراغ دارم ارسال رایگان دارن و عالیه این گز خواستین بگید تا آدرس یا شماره فروشگاهشون رو بهتون بدم

      ۲ اسفند, ۱۴۰۱
    • مسعودمیرزاخانی

      آبجی… گزفقط بوعلی بگیر…بهترین گزاصفهانه….آدرسش خمینی شهر.شریعتی شمالی

      ۱۶ فروردین, ۱۴۰۲
  • فریبا

    سلام گز شاهکار رو یبار من توی اصفهان خوردم خیلی خوب بود ، مخصوصا اصلا طعم روغن نمیاد

    ۱۶ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • کریم برجیان

      معلومه یا توهم داری یا اومدی الکی برای شاهکار تبلیغ کنی. کدوم گز تاحالا طعم روغن میداده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا تاحالا گز خوردی؟؟؟؟؟. اگه گز خورده بودی تبلیغ گز شاهکار را نمیکردی

      ۱۸ آذر, ۱۴۰۱
    • علیرضا

      گز اصن روغن نداره ک طعم روغن بده🤭

      ۲۵ آذر, ۱۴۰۱
  • نسیم

    من اکثر گز ها رو امتحان کردم ولی گز شاهکار یچیزه دیگست واقعا عالیه

    ۱۶ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • سلطانی

      فقط تبلیغات داره اما کیفیت شاهکار خیلی بده.

      ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۲
  • سمانه

    من گز آردی مظفری که عصاره بیدمشک داره رو زیاد مصرف کردم و عالیه

    ۶ مهر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • شادمهر

    درودبه همه
    من به شخصه فقط گزشیرین منش وتاییدمیکنم.واقعا طعمش بی نظیره

    ۴ تیر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمد

    من گزهای زیادی رو امتحان کردم ولی به نظر شخصی خودم بهترین کیفیت رو گز شیرین اصفهان داره.

    ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • شایان

    به نظر من گز شیرین منش یکی از بهترین گز فروشی های ایران هست که سال ۱۴۰۰ هم بهترین گز شناخته شدند و تاسیس شان ۱۳۰۰ است ینی ۱۰۰ سابقه که ما همیشه ازشون خرید کردیم از پدر بزرگ من که هروقت میرفتیم خونشون این گزو داشتن تا امروز که داخل خونه ی ما هم پیدا میشه واقعا اگه یک گز فوقالعاده خوب میخواین حتما گز شیرین منش رو امتحان کنید

    ۱۸ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نسرین

    من همیشه و در همه فصل در منزلمان گز استفاده میکنیم . اصلا گز کرمانی به جز یک نام هیچی ندارد واقعا نمیدونم این گز چه چیز خوبی دارد مضخرفه فقط ادعا دارند و قیمت وحشتناک . گز نیکو منش خوبه گز نسرین خوبه گز آریا قبلا میخریدیم خوب بود ولی کرمانی اصلا در صمن گز سکه هم عالیه سر مسجد سید نمیدونم چرا اسمش تو لیست نیست .

    ۲۲ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • مریم نوری

      درسته گزسکه واقعا عالیه

      ۲۸ دی, ۱۴۰۰
    • مریم

      من به شخصه از گز مظفری و کرمانی رو قبول دارم هم نرم و کم شیرین و پر پسته بود خیلی خوبه ولی بلداچی اصلا دوست نداشتم بد مزه بود

      ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۱
  • محمد جواد

    با سلام به عنوان یه اصفهانی میگم که گرون ترین و بهترین گز اصفهان مظفری هستش و بعد از اون کرماانی و هیچ گز دیگه ایی تو اصفهان به کیفیت این دو نیست.البته نظر بقیه‌ی دوستان هم کاملا محترمه

    ۳ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • داریوش

      شما گز بوعلی خمینی شهر را خوردید که نظر میدید؟
      فوق العاده است. به خصوص اینکه قیمتش هم مناسب تره

      ۱۲ اسفند, ۱۴۰۰
  • شیما صابر

    گز دالمن بهترین گز در ایران هست.در زمینه صادرات هم بسیار خوش درخشیده

    ۱ بهمن, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • طاها

    سلام گز کرمانی در آستانه ۱۲۰ سالگی هست و راز ماندگاری آن کیفیت و صداقت است و خیلی به مشتریان احترام می گذارند

    ۱۷ آبان, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • بشیری

    سلام من سرپرست فروش گز سکه هستم . این شرکت ۷۰ سال قدمت داره و دانش بنیان هست . محصولات گز و پشمک و سوهان به صورت سنتی و بدون شکر و رژیمی و کادویی داره . بسیار مرغوب و خوش فروش ولی متاسفانه در لیست شما موجود نیست. اگر اطلاعات بیشتری برای درج در سایتتون خواستید از طریق ایمیل در خدمتتون هستیم.

    ۲۵ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • گز

      سکه عالیه

      ۴ مهر, ۱۴۰۰
    • حسین

      گز سکه، ۳۵درصد پسته، بسته های ابی رنگ، عالیه

      ۲۳ فروردین, ۱۴۰۱
  • علی اصفهانی

    گز شیرینی سنتی اصفهان و هیچ جای دیگه متاسفانه تولید گز در بقیه شهرها کیفیتی نداره مخصوصا بلداجی ها
    که اگه میتونستند همونجا مفروختند نه اینکه بیارند اصفهان و بعضی از فروشندگان سودجو این صنعتو به نام اونا بزنند
    کاش مردم توجه کنند چی دارند میخرند و میخورند که اگه اینجور باشه فقط به استاندارد بودنش توجه میکنند نه قدمت نه به ارزون بودن

    ۱۷ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • عبدالله

      حق با شماست. خیلی از فروشگاههای گز بلداجی را به خاطر تقلب در کیفیت و وزن بسته و درصد – در اسفند سال ۹۷ قبل از نوروز ۹۸ تعطیل کردند ولی خوب هنوز …

      ۱۸ مهر, ۱۳۹۹
    • علی بلداجی

      بهترین گز در کل ایران گز شاهکار می باشد ،میتونید گز بدون شکرشا امتحان کنی تا بدونید که گز چی هست و سالیان سال بجای گز چی میل کردین موفق باشید علی آقای اصفهانی

      ۱ آبان, ۱۳۹۹
  • رها رفیعی

    گزنیکومنش اصفهان واقعا طعم خیلی خوشمزه ای داره ما چند ساله ازشون خرید میکنیم کیفیتشون واقعا خوبه و هیچ تغیری نکرده.

    ۲۳ مرداد, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • طاها بردیا فر

      سلام من هم با شما موافقم اگر به دنبال خرید گز اصفهان هستید، حتما گز نیکومنش را تجربه کنید.

      ۱۸ بهمن, ۱۴۰۲
  • مجید صالحی

    به نظرم بهترین راه انتخاب بهترین گز اصفهان مقایسه آن ها از لحاظ کیفیت ، قدمت ، قیمت و نظر دیگر خریداران و مخصوصا خود اصفهانی هاست.

    ۶ تیر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • نگین عابدی

      سلام و درود خدمت همه ضمن عرض تشکر از ارائه و تولید این محتوا توسط مدیر این سایت. من ساکن آذربایجان غربی هستم و واسه عید ۱۴۰۰ به اصفهان سفر کردیم. بعد دنبال خرید گز اصفهان بودیم و با وجود این همه برند گیج شده بودیم که کدام برند بهتره من چون خودم رشته صنایع غذایی خوندم توضیحات روی جعبه واسم خیلی مهم بود مخصوصا استانداردهای حلال و نشانه های برند نمونه. کمی در گوگل تحقیق کردیم و البته نظرات خیلی از مردم را پرسیدیم. گز کرمانی یکی از پیشکسوتان صنعت گز سازی ایران است. اما تمامی خصوصیاتی که ما دنبالش بودیم را نداشت. تنها برندی که بیشتر نشانه های استاندارد و برند نمونه را میان تولید کنندگان گز داشت. گز نیکومنش بود. رفتیم یکی از شعبات گز نیکومنش در اصفهان و گز آردی و لقمه ای خریدیم واقعا کیفیت، طعم و حتی قیمت بسیار خوبی داشت. توصیه می کنم واسه یکبار هم که شده این گز را امتحان کنید.

      ۱۸ بهمن, ۱۴۰۲
  • محمد

    کاملا اشتباهه انقدر گز خوب توی اصفهان هست که گز کرمانی جایی در این لیست نداره گز کرمانی فقط پول برندشو میگیره.گژ سلامتیان و آریا هم کارگاه گز هستن نه کار خانه و نشان استاندارد ندارند.در ضمن گون انگبین این شکلی نیست اصلا فقط ی مطلب بدون سئو و فکر هست

    ۲۱ دی, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • اسلوب

      سلام کاربر محترم. لطفا از گزهای خوب اصفهان شما نام ببرید تا کاربرهای دیگه هم از تجربیات شما استفاده کنند.

      ۲۱ دی, ۱۳۹۸
  • جدیدی

    سلام این عکس درخت گز است
    گون انگبین در خوانسار و فریدن میروید و شکل آن کاملا با این عکس متفاوت است

    ۱۱ آذر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *