جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مشاغل بهتر در تصرف بیشترین کارکنان صنعت گردشگری نیست

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۲۲ – خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین الملل ـ در راستای برگزاری سمینارویژه زنان کارآفرین در حوزه گردشگری، مدیر ارشد بازارجهانی سفر و گردشگری اعلام کرد: زنان اکثریت نیروی کار را درصنعت گردشگری تشکیل می دهند اما اغلب مشاغل مهم و بهتر در تصرف مردان است.

وی مدیر ارشد بازارسفر گردشگری “سیمون پرس” افزود که من خوشحالم که بتوانم در راه‌اندازی برنامه‌های تازه برای زنان فعالیت کنم اما تصور می کنم موفقیت زنان کارآفرین در کسب و کار به توان زنان برای غلبه بر مشکلات و کمک به ایجاد و توسعه زندگی شحصی خودشان هم می‌افزاید.

وی با اعلام این که سمینار نقش زنان در صنعت سفرو گردشگری که در ماه نوامبر ۲۰۱۴ برگزار می شود، درادامه گفت: «سفر و گردشگری به عنوان یک صنعت جهانی در قبال مردم در سراسر جهان مسئولیت دارد اما آیا براستی برای حمایت از حقوق زنان که دربرخی کشورها مورد سو استفاده قرار دارند، بقدر کافی کار کرده است؟»

وی یادآور شد که موفقیت زنان کارآفرین در کسب و کار به توان زنان برای غلبه بر مشکلات و کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای شخصی خودشان می‌افزاید.

“جولیا فیوله” از بنیان‌گذاران شرکت توریستی “مرزهای نو” در بریتانیا و “سارا جوهانسون” مدیر اجرایی کمپانی مسافرتی “لوتوس “دربریتانیا ازجمله شرکت کنندگان در سمینار یاد شده هستند که به بحث و بررسی نقش سرمایه گذاری زنان و زنان کارآفرین و نحوه عملکرد آنان درصنایع مسافرتی و موانع و امکانات موجود در ایجاد تعادل میان کار و زندگی می‌پردازند.

“جولیا فیوله”می‌گوید: «مدیریت یک کسب و کار همانند کار باغبانی است شما ناگزیرید که دانه گیاه را بکارید و تا زمان رشد گل‌ها و گیاهان ومحصول مورد نظر از آنها مراقبت کنید. هرگز نمی‌توانید از کارتان غفلت کنید یا چیزی را به فراموشی بسپارید. شما باید همواره کار خود را به یاد داشته باشید و ثمره کارتان را تحسین کنید. زنان کارآفرین باید هم تصمیم گیری کنند و هم خود را وقف کارشان کنند.»

زنان اغلب اوقات سوژه سو استفاده در بسیاری از کشورها در سراسر جهان هستند و کار در صنعت سفر و گردشگری قابلیت آن را دارد تا شرایط رابا تامین امکانات برای زنان در کاهش فقر و وابستگی آن‌ها بهتر کند. اما سوال این است که با کدام راهکار و یا توسعه کدام سیاستی می‌تواند به آینده زنان کمک و حمایت کند.

بازار جهانی سفر در سال ۲۰۱۴ به عنوان مهم‌ترین همایش در صنایع مسافرتی امسال میزبان دو سمینار ویژه است که مشخصا با هدف درک ارتباط میان زنان و بخش سفر و گردشگری و صنایع وابسته طراحی شده‌است.

این همایش در پیوند با برنامه زنان بازار جهانی سفر طراح شده که در دوجلسه جداگانه به مسائلی می‌پردازد که مشخصا بر مسائل زنان و سرمایه گذاری زنان و صاحبان شرکت‌های زن و دیگر مسائل مرتبط با صنایع مسفرتی و نقشی که زنان در تقویت و ارتقای ارتقای آینده زنان در سراسر جهان، دارند، تمرکز دارد.

برنامه زنان در سفر در چهارم نوامبر با حضور زنان موفق و صاحبان کمپانی‌های موفق تجاری در صنایع مسافرتی که از گروه زنان کارآفرین هستند با بحث و بررسی و ارائه تجربه‌های شخصی در مسیر شغلی ویژه هریک از این زنان قصد دارد امکان دستیابی به حوزه‌های تازه‌تر را برای زنان در این صنعت فراهم آورد.

IMAGE635435218454957661 مشاغل بهتر در تصرف بیشترین کارکنان صنعت گردشگری نیست

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *