رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ دی ۱۳۹۸

مرکز خرید چهار باغ اصفهان

لینک این مطلب کپی شد!

مرکز خرید چهار باغ اصفهان یک مجتمع تجاری خاص با طراحی متفاوت از دیگر مراکز خرید است.ظراحی این مجموعه از اولین چیزهایی است که هر فردی را به خود جلب می کند تا درون آن را مشاهده کند. این مجتمع تجاری – اداری مدرن از متریال ترکیبی سنگ، شیشه و کامپوزیت در نما بهره گرفته است. در قسمت ورودی این ساختمان قوسی با زوایای مورب خاص وجود دارد که با شیشه های برش خرده بازتاب محیط اطراف را به صورت رنگی القا می کنند.بازار چهار باغ اصفهان در زمینی با مساحت ۲۳۵۷ مترمربع و با زیربنایی حدود به ۱۶۳۷۰ متر مربع ساخته شده است که زیر بنای مفید تجاری این مرکز خرید بزرگ ۴۰۴۰ متر مربع و زیر بنای مفید اداری آن ۲۶۵۷ مترمربع می باشد. این مجموعه بزرگ و مدرن در ۸ طبقه ساخته شده است. وجود محیطی شیشه ای در کنار توده ساختمان اصلی این مجتمع است که چشم را به خود خیره می کند.

-چهار-باغ-اصفهان1 مرکز خرید چهار باغ اصفهان

مرکز خرید چهار باغ اصفهان دارای قسمت های تجاری مناسبی برای خرید می باشد. از این مجموعه می توانید انواع پوشاک آقایان و بانوان، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات کودک و سیسمونی، شال و روسری، ساعت، محصولات ورزشی و اسپرت و … را تهیه کنید. در این مرکز خرید می توانید محصولات برند و معتبر داخلی و بین المللی را جستجو کنید، دیگر محصولات نیز در کنار برندها ارائه می شوند. پشتیبانی محصولات در بخش اداری مجموعه فعالیت می کنند.

مجتمع تجاری اداری چهار باغ در راستای اصلی منتهی با زاینده رود قرار گرفته است و در خیابان اصلی چهار باغ می باشد. خیابان چهار باغ بالا به پل سی و سه پل می رسد که خود یک جاذبه ی فرهنگی و تاریخی برای گردشگران است. برای دسترسی به این مجموعه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی خود استفاده کنید. ظرفیت پارکینگ طبقاتی مجموعه به اندازه ای می باشد که کلیه خریداران و همشهریان با خیالی آسوده و راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

نحوه دسترسی به مرکز خرید چهار باغ اصفهان

آدرس : اصفهان، زاینده رود، خیابان چهار باغ بالا، مجتمع تجاری چهارباغ

-چهار-باغ-اصفهان مرکز خرید چهار باغ اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *