رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ دی ۱۳۹۸

مرکز خرید الغدیر قم

لینک این مطلب کپی شد!

از مراکز خرید شهر قم که از بازارهای قدیمی این شهر است مرکز خرید الغدیر قم می باشد که با هدف بهره برداری تجاری و همچنین دسترسی آسان اقلام مورد نیاز برای افراد بومی و گردشگران بنا شده است. بارزترین زمینه های تجاری کنونی این مجتمع بورسهایی مانند طلا، مانتو و پوشاک و کیف و کفش می باشد.مجتمع غدیر در قم شامل ۴ طبقه تجاری است که در زمینی حدود ۶ هزار مترمربع و در امتداد خیابان ارم مشرف به میدان بزرگ امام خمینی (ره) قرار گرفته است.

مجتمع تجاری الغدیر قم مرکز خرید الغدیر قم

این مجتمع در ۵ بلوک بهم پیوسته با زیربنای ۲۶ هزار متر مربع مشتمل بر طبقات زیرزمین، همکف، نیم طبقه اول و دوم است که تمامی واحد های تجاری موجود در این مجموعه نیز در طبقات زیرزمین و همکف قرار دارند.مجتمع تفریحی الغدیر قم شامل قسمت های مختلف است و انواع بورس کالا را دارا می باشد. از جمله کالا های موجود در این بازار سنتی می توان به طلا – مانتو پوشاک کیف کفش اشاره کرد.

مجتمع تجاری الغدیر قم مرکز خرید الغدیر قم

مجتمع تجاری الغدیر استان قم در طرح توسعه خود در نظر دارد تا با راه اندازی پله برقی و آسانسور موجبات آسایش مشتریان خود را فراهم کند. هم چنین در این طرح توسعه برنامه هایی جهت تفریح و سرگرمی مشتریان بومی و غیر بومی در نظر گرفته شده است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید الغدیر قم

آدرس : ایران – قم – خیابان آیت اله مرعشی نجفی (ارم سابق)

مجتمع تجاری الغدیر قم مرکز خرید الغدیر قم

مجتمع تجاری الغدیر قم مرکز خرید الغدیر قم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *