رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ اسفند ۱۳۹۲

مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ – مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی در فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) خبرداد.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید کاظم خلدی نسب با بیان این مطلب گفت: بعد از لحظه تحویل سال نو از نخستین مسافران پرواز های داخلی و خارجی استقبال می شود.
به گفته مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی ،هماهنگی های لازم جهت تبریک سال نو خورشیدی به مسافران پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه مهراباد و فرودگاه امام خمینی (ره) صورت گرفته و پس از لحظه تحویل سال نو در در ساعت ۲۰و ۲۷ دقیقه روز ۵ شنبه ۲۹ اسفندماه از مسافران این فرودگاه ها با هدیه یک شاخه گل ، شیرینی و بسته اقلام تبلیغاتی استقبال می شود.بسته اقلام تبلیغانی شامل نقشه، بروشور، کاتالوگ و لوح فشرده خواهد بود.
خلدی نسب افزود: پیش بین های لازم برای تعداد هواپیماهایی که در این فرودگاه ها به زمین می نشینند وهمین طور تعداد مسافران این پروازها به منظور تهیه و تامین موارد فوق الذکر به عمل آمده در این مراسم تعدادی از اعضای جامعه تورگردانان در بخش خصوصی و دولتی و همین طور مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران حضور دارند.

02a4e57a2c624e46d8906e4c2aeefb28 مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *