جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری پردیس تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۸ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری پردیس تبریز یکی از شیک ترین و مدرن ترین بازار های موجود در تبریز می باشد که در سال ۱۳۸۹ در ۳ طبقه تجاری با بروز ترین متدهای نوین معماری با بهترین نما و بنای داخلی فوق العاده گسترده و زیبا تاسیس شد تا پاسخگوی نیاز افرادی باشد که در جست و جوی بورس جدیدی ترین برند ها و کالا ها از انواع پوشاک می باشند . مجتمع پردیس از شیک ترین و کامل ترین بازارهاپوشاک موجود برای رفع نیاز های مشتریان با انواع سلیقه ها و علایق گوناگون باشد

مجتمع تجاری پردیس تبریز4 مجتمع تجاری پردیس تبریز

پاساژ پردیس در تبریز با مساحتی حدود ۲۵۰۰ کیلومتر مربع از سال ۱۳۸۹ مورد بهره برداری تجاری در زمینه ی انواع برند های پوشاک قرار گرفته و از آن زمان تاکنون که حدود ۷ سال از احداث آن می گذرذ توانسته رضایت مشتریان خود را از همه جهت و به درستی برطرف کند. این مجتمع در ۳ طبقه بنا شده است که در هر طبقه دارای ۵۵ واحد تجاری می باشد. تعداد واحدهای تجاری موجود در این بازار لوکس و بی نظیر جمعا ۱۶۵واحد می باشد.

مرکز خرید پردیس تبریز از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایطی عالی است چرا که دسترسی آسان به این بازار موجب شده تا عده ی زیادی از مشتریان این بازار را به عنوان اولین انتخاب خود در نظر داشته باشند واز مهم ترین ویژگی های این مجموعه دسترسی این بازار از ۳ جهت شرقی .غربی و شمالی است که این امر خود موجبات دسترسی آسان مشتریان به این مجموعه مدرن و گسترده را از مسیر های متفاوت و از چندین جهت برای سهولت مراجعه فراهم آورد.مجتمع تجاری پردیس یکی از بازارهای اختصاصی پوشاک است که علاقمندان به تنوع پوشاک و برند های مختلف می توانند با وجود تنوع گسترده ی پوشاک موجود در این بازار به راحتی لباس هایی مناسب با سلیقه خود را از این مجتمع بی نظیر و لوکس بدون سر در گمی در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنند.می توان به جرئت گفت تنوع پوشاک و برند های موجود در این بازار به گونه ای است که تا بحال تمامی مشتریان خود را از خود راضی و خشنود نگاه داشته است.

مجتمع تجاری پردیس تبریز3 مجتمع تجاری پردیس تبریز

مجتمع تجاری پردیس تبریز هم مانند دیگر مجتمع های لوکس دیگر جهت سهولت تردد بین طبقات و هم چنین رفاه حال مشتریان دو دستگاه آسانسور شیشه ای و هم چنین جهت جابه جایی میان طبقات ۴ دستگاه پله برقی دارا می باشد. که این امر خود موجبات صرفه جویی در وقت مشتریان و هم چنین تسریع در خرید با صرف انرژی کم تر می شود. از دیگر ویژگی های مثبت این مجموعه که موجبات دسترسی آسان را از کوچه ها و خیابان های مجاور به مشتریان می دهد درب هایی وافع در ضلع شمالی شرقی و غربی می باشد.

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری پردیس تبریز

آدرس : تبریز _سنگ فرش تربیت
مجتمع تجاری پردیس تبریز مجتمع تجاری پردیس تبریز

مجتمع تجاری پردیس تبریز1 مجتمع تجاری پردیس تبریز

مجتمع تجاری پردیس تبریز2 مجتمع تجاری پردیس تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد