جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری باروژ اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۷ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری باروژ اصفهان یکی از مراکز خرید مدرن و مجلل است که معماری منحصر به فردی دارد که هر خریداری را به سمت خود می کشاند .این مرکز خرید با هدف لوکس بودن طراحی وشروع به کار کرد که از نمونه معماری های برجسته مجتمع های تجاری اصفهان می باشد .مجتمع تجاری باروژ  در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و به زیربنای ۸۸۰۰ مترمربع در ۹ طبقه ساخته شده است. این ساختمان دارای ۲ طبقه اداری، ۴ طبقه تجاری و ۳ طبقه پارکینگ می باشد. در طبقات تجاری زیربنایی حدود ۳۸۰۰ مترمربع به چشم می خورد، دارای ۳۵ واحد تجاری که محدوده ی واحدها مساحتی معادل ۲۲۵۹ مترمربع در ۴ طبقه ی همکف تا سوم بنا شده اند.

مجتمع تجاری باروژ اصفهان5 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مرکز تجاری باروژ اصفهان در قسمت اداری خود زیربنایی معادل با ۱۰۳۴ مترمربع دارد که در طبقات چهارم و پنجم مستقر شده اند. ۱۱ واحد با متراژ های مختلف دارد، از امتیازات طبقات اداری می توان به دکوراسیون و مبلمان درجه یک و لوکس، نورگیری طبیعی بی نظیر و طراحی باز اشاره کرد.این مجموعه دارای پارکینگ طبقاتی در ۳ طبقه می باشد که ظرفیت ۷۰ خودرو را در مساحت ۳۴۲۰ مترمربع مستقر کرده است. این امکانات برای رفاه حال خریداران و مشتریان می باشد.

مجتمع تجاری باروژ اصفهان1 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ یکی از بهترین مراکزخرید اصفهان محسوب می شود که در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است. این مجموعه در بخش خدمات رفاهی خود دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش بروز، جدید ترین شیوه های اجرایی سازه ای، شیشه های امنیتی و ضد گلوله، سیستم دوربین های مدار بسته، اتاق کنترل، رستوران و فست فود، کافی شاپ و تریا، سیستم اعلام و اطفای حریق و … می باشد.

مجتمع تجاری باروژ اصفهان4 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع باروژ در قسمت تجاری خود دارای بهترین برندها و مارک های بین المللی و داخلی م باشد که می توانید آنها را در تمام قیمت های مناسب تهیه کنید. به دلیل موقعیت قرار گیری مناسب، منطقه و نوع لوکس سازی این مجتمع یکی از مراکز خرید گران قیمت و رده بالا در اصفهان به شمار می رود.

 

نحوه دسترسی مجتمع باروژ

آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا

مجتمع تجاری باروژ اصفهان مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان2 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان3 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان6 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان7 مجتمع تجاری باروژ اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *