جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ معرفی بهترین مراکز خرید مبل

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مبل راحتی یکی از کاربردی‌ترین وسایل دکوراسیون در هر فضایی است. مبل‌های راحتی اغلب برای استفاده روزمره،‌ دورهمی‌ خانوادگی و تماشای تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع مبل با تنوع و مدل‌های بی‌نظیری تولید می‌شود و متناسب با هر چیدمانی کاربرد دارد. مبل راحتی برای خانه‌های کوچک، اتاق خواب، جهیزیه، جلوی تلویزیون یا دکوراسیون‌های مینیمال بهترین انتخاب است. خوشبختانه این روزها مبلمان راحتی مطابق با نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و طرح‌های متنوع و با کیفیت مناسب در بازار و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.
اگر به دنبال خرید مبل راحتی هستید و برای شما سوال شده که مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ برای یافتن پاسخ سوال خود در رابطه با انواع مدل مبل راحتی، ویژگی‌ها و همچنین آشنایی با مراکز فروش مبلمان، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. پس از مطالعه این مطلب،‌ بهترین مبل راحتی را برای فضای مورد نظر خود، انتخاب و خریداری خواهید کرد.

مبلمان راحتی شیک مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ معرفی بهترین مراکز خرید مبل

انواع مبل راحتی برای چیدن دکوراسیونی مدرن و بی‌نظیر

مبل راحتی یکی از انواع مختلف مبلمان است که در ابعاد، تعداد و طرح‌های گوناگون تولید می‌شود. اگر به وبسایت چند فروشگا‌ه‌ اینترنتی مبلمان نگاهی بیندازید، با تنوع بیشماری از مدل‌های مبل‌ راحتی روبرو خواهید شد. اما کدام مبل مناسب فضا و دکوراسیون شماست؟ بهتر است بیشتر با ویژگی‌های این مبل محبوب آشنا شوید. مبل راحتی را با هر قالبی که نیاز دارید تهیه کنید، این مبل عموما به صورت ۸نفره و ۷نفره در بازار موجود است. اما به صورت نیم ست و حتی قالب‌های ۴نفره مناسب خانه‌های کوچک نیز تولید می‌شود.
طراحی مبل با هر سلیقه و دکوراسیونی سازگار است. برای مثال مبل‌ راحتی کلاسیک در خانه تازه عروس‌ و داماد‌ها جلوه‌ای فوق‌العاده ایجاد می‌کند. مبل ال و یو شکل راحتی، در کنار مبل‌های سلطنتی و برای خانه‌های سبک مدرن بهترین نما را دارد. با مبل راحتی اسپرت زیباترین دکوراسیون را برای فضاهای مینیمال بچینید. از مبل‌های راحتی چستر برای طراحی‌های لوکس و مجلل استفاده کنید.

بهترین مبل راحتی را با کیفیت و قیمت مناسب بخرید

مبل راحتی بواسطه طراحی مناسب، برای استراحت طولانی مدت و روزمره، بیشتر کاربرد دارد. مخصوصا برای خانواده‌های ایرانی که اغلب در کنار مبل استیل اسپرت پذیرایی، یک سرویس مبل راحتی هم برای دورهمی خانواده تهیه می‌کنند. اگر جنس پارچه، فوم نشیمن و چوب بدنه مبل راحتی مرغوب‌ باشد، عمر مفید طولانی‌تری خواهد داشت. پارچه‌های چرم، مخمل، کتان، نانو، جاسمین، ساتن و پارچه‌هایی که قابلیت شستشو یا خاصیت ضدلک دارند، بهترین گزینه‌ها برای مبل راحتی به شمار می‌روند. مخصوصا برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند. نگهداری از مبل‌های راحتی با پارچه‌های محکم و مرغوب کار دشواری نیست. زیرا بعد از استفاده طولانی مدت شل نمی‌شوند و پس از شستشو بدون آسیب رسیدن به پارچه به حالت اول خود برمی‌گردند. همچنین کلاف یا همان استخوان‌بندی مبل که سایر اجزا مانند فوم، اسفنج و فنر روی آن نصب می‌شود در کیفیت و استحکام مبل راحتی تاثیر گذار است. از طرفی قیمت مبل راحتی با کیفیت متریال به ‌کار رفته در ساخت آن ارتباط مستقیم دارد.

مبل راحتی شیک را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه خرید مبل همانند هزاران وسیله دیگر بسیار ساده و راحت شده است و با شیوه‌های متفاوتی می‌توان کالای مورد نظر را تهیه کرد. برای خرید انواع مبل راحتی کلاسیک، اسپرت، ال، کنج، یو شکل و چستر سه راه پیش رو دارید. خرید از فروشگاه‌ها و مراکز مبلمان یا تولیدی‌های مبل به صورت حضوری و خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی! در ادامه با بررسی مزایا و معایب استفاده از این سه روش خواهیم پرداخت.

مبلمان راحتی را حضوری از فروشگاه‌های معتبر بخرید

اگر از خرید حضوری لذت می‌برید و به اندازه کافی وقت دارید، این روش مناسب شماست. به تمام مغازه‌ها سر بزنید و مبل‌‌ها را از نزدیک لمس کنید و در کنار بررسی کیفیت و متریال مبل، مدل‌های مختلف را ببینید. همچنین در این فرصت قیمت مبل‌ها را با هم مقایسه کنید‌ تا در نهایت باتوجه به بودجه و نیازتان مبل راحتی مناسب را خریداری کنید. اما بهتر است فروشگاه‌های مبلی که تنوع محصول زیادی دارند را انتخاب کنید. یک فروشگاه خوب مبلمان باید قادر به تامین انواع سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان خود باشد تا رضایت آن‌ها را به دست آورد. پس اگر محدودیت زمانی ندارید به صورت حضوری به بازارها مراجعه کنید و سراغ فروشگاه‌هایی بروید که محصولاتی با کیفیت و متنوع ارائه می‌دهند.

مبلمان راحتی شیک1 مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ معرفی بهترین مراکز خرید مبل

مبلمان راحتی شیک2 مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ معرفی بهترین مراکز خرید مبل

با خرید از تولیدی‌ها، مبل راحتی را با مدل دلخواه‌تان به خانه ببرید

اگر به هر دلیلی مبلی که با سلیقه و دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد پیدا نمی‌کنید، بهترین گزینه مراجعه به تولیدی‌های مبلمان است. یا به دلیل محدودیت فضا باید کمی ابعاد مبلمان را تغییر دهید، کافی است به یک تولیدی مبلمان مراجعه کرده و بدون دردسر مبل دلخواه‌تان را سفارش دهید. چنانچه به تغییر ابعاد مبل و سفارش مبلی متفاوت نیاز ندارید با خرید از تولیدی واسطه‌ها را حذف کرده‌اید. قیمت مبل راحتی که از تولیدی تهیه می‌کنید نسبت به فروشگاه‌ها مقرون به‌صرفه‌تر است. البته اغلب کارگاه‌‌ها و کارخانه‌های تولیدی مبل خارج از شهر هستند و علاوه‌بر صرف زمان بایستی مسافتی طولانی را نیز برای سفارش دادن مبل به تولیدی طی کنید.
جدیدترین مدل‌های مبل راحتی را در کمترین زمان، اینترنتی مشاهده کنید
در حال حاضر با وجود سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر آنلاین دیگر نیازی نیست برای خرید مبلمان از خانه خارج شوید. در خرید آنلاین می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع سرویس مبل راحتی را مشاهده و با بررسی قیمت هر یک از آن‌ها محصول مورد نظر را در کمترین زمان خریداری کنید. با خرید آنلاین به سادگی می‌توان از شهرهای دیگر نیز مبل مورد نظر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کرد.

مبلمان راحتی شیک2 مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم؟ معرفی بهترین مراکز خرید مبل

مجموعه تخت طاووس، سرویس مبلمان راحتی را با مدل دلخواهتان می‌سازد

در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها،‌ انواع مدل و نحوه خرید مبل راحتی، سوال شما را پیرامون، مبلمان راحتی شیک از کجا بخرم را به صورت کامل پاسخ دادیم. همانطور که مطالعه کردید خرید اینترنتی مبل راحتی کمک بزرگی به شما در صرفه جویی زمان و خرید باکیفیت کالا می‌کند. فروشگاه تخت طاووس بزرگترین تولید کننده انواع مبل‌های استیل، راحتی، چستر، کلاسیک، ال و میزهای کنسول، ناهارخوری و سرویس خواب است. کلیه محصولات تخت طاووس از متریال درجه یک تهیه شده‌اند و به طور مستقیم از تولیدی و با قیمت منصفانه برای مشتری ارسال می‌شوند.
در مجموعه تخت طاووس سفارش انواع مبلمان به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر بوده و به سراسر کشور ارسال می‌شود. دعوت می‌کنیم برای بررسی مدل‌های جدید مبل و تجربه خریدی مطمئن به وبسایت takhttavoosco.com مراجعه کنید. علاوه‌بر این‌، مهم‌ترین مزیت خرید از فروشگاه تخت طاووس دریافت گواهی ضمانت دو ساله برای همه محصولات است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای خرید مبل راحتی می‌توانید با شماره ۵۵۲۶۶۱۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش نمایشگاه تخت طاووس آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد