جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قیمت هتل در استانبول به لیر

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ آذر ۱۴۰۱

استانبول یک شهر عالی برای سفر کردن با بودجه کم و محدود است. بسیاری از هتل‌های این شهر ارزان‌ترین قیمت موجود برای یک هتل در ترکیه را ارائه می‌دهند. البته هتل‌های بسیار لوکس و باقیمت‌های بالاتری نیز در استانبول وجود دارند. برای کسب آگاهی درباره قیمت هتل در استانبول به لیر این مقاله را با دقت مطالعه کنید. همچنین در وب‌سایت علی بابا تنها با چند کلیک می‌توانید تور ترکیه استانبول خود را رزرو کنید.

تور ترکیه استانبول2 قیمت هتل در استانبول به لیر

چند نکته درباره قیمت هتل در استانبول

اگر به دنبال یک هتل ارزان در استانبول هستید باید در فصلی که تعداد گردشگران کم می‌شود به ترکیه سفر کنید. در ماه‌های ژوئن و می اقامتگاه‌های ارزان‌تری را در استانبول خواهید یافت. به یاد داشته باشید در فصول سرد سال تعداد گردشگران کم خواهد شد. البته این موضوع را فراموش نکنید که هنگام سال نو میلادی و بلک فرایدی بااینکه هوا سرد است اما تعداد گردشگران افزایش پیدا می‌کند. در ماه مبارک رمضان نیز بازدیدکنندگان کمتر می‌شوند.
قیمت اتاق هتل در استانبول به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برای مثال آخر هفته‌ها یعنی شنبه و یکشنبه قیمت برخی از هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند.
بهتر است از ۹۰ روز قبل هتل مناسب خود را پیدا و آن را رزرو کنید. این کار باعث می‌شود تا انتخاب‌های بیشتری داشته باشید و بدون نگرانی از پر شدن یک هتل، اتاق موردعلاقه خود را رزرو کنید. افزون بر هتل، استانبول مملو از هاستل‌های مختلف است که قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌دهند.
بهترین هتل استانبول هتلی است که به مرکز شهر و وسایل نقلیه عمومی نزدیک باشد. همچنین هتلی که صبحانه و اینترنت رایگان داشته باشد، یک اقامتگاه عالی خواهد بود. هر چه قدر یک هتل از امکانات و خدمات بهتر و بیشتری برخوردار باشد؛ قیمت بالاتری خواهد داشت.
در ادامه درباره قیمت‌های ارائه شده توسط برخی از هتل‌های استانبول به لیر اطلاعاتی به دست خواهید آورد. این هتل‌ها بر اساس ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت به ترتیب نوشته‌شده‌اند. فراموش نکنید که همه قیمت‌های ارائه‌شده بر اساس شرایط روز و نرخ ارز متغیر خواهند بود. امید است پس از خواندن این اطلاعات با انواع قیمت‌های ارائه‌شده برای هتل‌های استانبول به‌صورت کلی آشنا شوید.
درمجموع قیمت هتل‌های ارزان و باکیفیت استانبول از ۵۰۰ لیر تا ۲۶۰۰ لیر متغیر هستند. اگر با استفاده از یک تور ترکیه استانبول سفر کنید؛ قیمت رزرو هتل برای شما کمتر می‌شود. ولی در صورتی که بخواهید بلیط تهران به استانبول را جذاگانه و هتل را نیز جداگانه رزرو کنید هزینه های شما بالا می رود.

هتل آنکا بیزنس پارک استانبول (Anka Business Park Hotel)

هتل آنکا بیزنس پارک استانبول یک هتل عالی و ارزان‌قیمت برای اقامت در استانبول است که امکانات و خدمات فراوانی دارد. وای فای و صبحانه در این هتل رایگان است. با اقامت در آنکا بیزنس پارک می‌توانید به وسایل حمل‌ونقل عمومی در کوتاه‌ترین زمان دسترسی پیدا کنید.
قیمت برخی از اتاق‌های هتل آنکا بیزنس پارک استانبول
اتاق با یک تخت بزرگ: حدودا ۵۰۰ لیر
اتاق با دو تخت جدا تک نفره: حدودا ۵۴۰ لیر

برخی از امکانات عالی هتل آنکا بیزنس پارک استانبول

• سونا
• صرافی
• وای – فای رایگان
• اجاره خودرو
• جعبه امانات
• سرویس حمل‌ونقل
• استقبال و بدرقه فرودگاهی
• خدمات ترانسفر (با هزینه اضافه)
• استخر و سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی
آدرس: Idealtepe Mah Akguvercin Sok No 9,Maltepe, Istanbul, 34841, Istanbul Region, Türkiye

هتل بازار اولد سیتی استانبول (Bazaar Hotels Old City)

هتل بازار اولد سیتی استانبول یک هتل دو ستاره است؛ بنابراین هتلی مناسب برای اقامت با بودجه کم خواهد بود. اگر در هتل بازار اولد سیتی استانبول اقامت کنید، فقط ۱۵ دقیقه با ماشین تا بازار بزرگ استانبول و مسجد سلطان احمد فاصله خواهید داشت. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به وای فای و صبحانه رایگان اشاره کرد. به‌طورکلی قیمت یک شب اقامت در هتل بازار اولد ستی برای دو فرد بزرگسال از ۸۰۰ لیر شروع می‌شود.
این مطلب را هم بخوانید: پربازدیدترین هتل های یزد را رزرو کنید!

قیمت برخی از انواع اتاق در هتل بازار اولد سیتی

اتاق دو نفر با یک تخت بزرگ: حدود ۸۵۰ لیر
اتاق دو نفر با دو تخت یک نفر: حدود ۹۵۵ لیر
اتاق خانواده با دو تخت بزرگ دو نفر یا یک تخت یک نفر: حدود ۱۲۱۰ لیر
اتاق سه نفر با دوتخته دو نفر: حدود ۱۲۵۰ لیر
قیمت‌ها با توجه به نرخ ارز و فصل موردنظر برای اقامت متغیر خواهد بود. در حال حاضر برای یک شب اقامت در این هتل قیمت‌ها به این صورت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره این قیمت‌ها با وب‌سایت علی بابا در ارتباط باشید.

برخی از امکانات عالی هتل بازار اولد سیتی استانبول

• رستوران
• خدمات خشک‌شویی
• صبحانه کانتیننتال (continental breakfast) و متنوع
• سرویس حمل‌ونقل
• خدمات ترانسفر (با هزینه اضافه)
• خدمات تماس بیدارباش (Wakeup Call)
آدرس: Katip Kasım, Yeni Sepetçi Sk. No:3, 34130 Fatih/İstanbul, Turkey

هتل سومرست مسلک استانبول (Somerset Maslak Istanbul)

این هتل یک هتل بسیار شیک اما با قیمت مناسب است. با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید از امکانات و خدماتی که در این هتل وجود دارد استفاده کنید. استخر روباز هتل سومرست مسلک یک استخر عالی برای شنا کردن است. میهمانان می‌توانند از باشگاه حرفه‌ای این هتل برای ورزش کردن استفاده کنند. تراس و باغ‌های زیبا هتل سومرست مسلک استانبول از دیگر ویژگی برجسته این مکان است. درمجموع از قیمت و موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

قیمت برخی از اتاق‌های هتل سومرست مسلک استانبول

اتاق سه نفر با یک اتاق‌خواب و تخت دو نفر بزرگ: حدودا ۳۱۰۰ لیر
اتاق دلوکس استودیو دو نفر با یک تخت دو نفر بزرگ: حدودا ۲۸۱۵ لیر
قیمت اتاق هفت نفر با سه اتاق‌خواب، دو تخت دو نفر بزرگ و دو تخت جدا تک نفر: حدودا ۱۱۵۸۰ لیر
برای دریافت اطلاعات دقیق درباره این هتل و تور ترکیه استانبول با علی بابا در تماس باشید تا در آخر یک هتل و تور مناسب انتخاب کنید.
آدرس: Maslak, Maslak 1453 Maslak Distict, Taşyoncası Sok. No:1 C15, 34398 Sarıyer/İstanbul, Turkey

هتل اینترکانتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)

هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از میدان تقسیم استانبول قرار دارد. یک هتل پنج ستاره است که امکانت و خدمات بسیار متنوع و باکیفیتی ارائه می‌دهد. درمجموع یک هتل خیلی خوب و بسیار گران استانبول است. داخل این هتل بسیار زیبا طراحی‌شده است؛ بنابراین هتلی رویایی در نظر گرفته می‌شود. در هتل اینترکانتیننتال استانبول اتاق‌های متفاوتی ارائه می‌شود.

قیمت برخی از اتاق و سوئیت‌های در هتل اینترکانتیننتال استانبول

اتاق سه نفر کلاسیک با یک تخت دو نفر: حدودا از ۵۷۳۵ لیر
اتاق سه نفر با یک تخت بزرگ و منظره دریا: حدودا از ۴۲۰۵ لیر
سوئیت معمولی چهار نفر با یک تخت بزرگ و منظره شهر: حدودا از ۱۰۶۶۵ لیر
سوئیت بزرگ سه نفر با یک تخت بزرگ و منظره دریا: حدودا از ۹۷۴۸۵ لیر
اتاق و سوئیت‌های بزرگ و متنوع دیگری نیز در این هتل لاکچری ارائه می‌شود که برای اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها با علی بابا در ارتباط باشید. درمجموع قیمت یک هتل گران در استانبول به لیر به‌صورت گفته‌شده است. همچنین فراموش نکنید که این قیمت‌ها متغیر هستند.
آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

برخی از امکانات عالی هتل اینترکانتیننتال استانبول

• صرافی
• وای – فای رایگان
• ماساژ و حمام ترکی
• استخر، سونا و سولاریوم
• سالن بدن‌سازی و مرکز اسپا
• غذای کودک در رستوران
• منوهای رژیمی در رستوران (در صورت درخواست)
• پارکینگ قابل‌دسترسی برای معلولان
• خدمات نگهداری نوزاد و کودک
• خدمات آرایشگاه و زیبایی
• فروشگاه برای خرید سوغاتی
• سوئیت مخصوص عروس و داماد
• اتاق ضد حساسیت

سخن پایانی

به طور متوسط برای هتل‌های سه ستاره استانبول ۵۰۰۰ لیر و هتل‌های چهار ستاره ۷۸۰۰ دلار در هر شب باید هزینه کرد. البته همان‌طور که پیش‌تر گفتیم هتل‌های بسیار ارزان‌تری در استانبول نیز وجود دارند. همچنین هتل‌های پنج ستاره در استانبول که بسیار گران هستند؛ به طور میانگین برای یک شب اقامت ۱۴۴۰۰ لیر هزینه دارند.
در آخر امید است درباره قیمت هتل در استانبول به لیر اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید‌. فراموش نکنید وب‌سایت علی بابا بهترین گزینه برای رزرو تور ترکیه استانبول است.

تور ترکیه استانبول قیمت هتل در استانبول به لیر

تور ترکیه استانبول1 قیمت هتل در استانبول به لیر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *