رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ دی ۱۳۹۷

قنادی پاپا مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

قنادی پاپا در حال حاضر با تعداد بیش از ۲۰ نفر از بهترین و مجرب ترین پرسنل در محیطی بسیار زیبا اجناس خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت عرضه می نماید که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

شیرینی خشک : از بهترین آرد – شکر – روغن – زعفران ، … تهیه و در بسته بندیهای زیبا عرضه میگردد. تهیه این نوع شیرینی بدلیل استفاده از بهترین متریال باعث گردیده تا چندماه کیفیت اولیه خود را حفظ و قابل استفاده باشد ، که این مهم موجب گردیده تا توجه مشتریانی از اقصی نقاط استان و کشور را به خود جلب نماید.

شیرینی تر : که شامل انواع شیرینی خامه ای – کیک و دسر می باشد. از بهترین خامه پاستوریزه با امکانات کاملاٌ بهداشتی و زیر نظر استاد کارهای مجرب در مدلهای بسیار متنوع تهیه و ارائه میگردد که شادی بخش مجالس عروسی – تولد – و مهمانی های شما عزیزان خواهد بود.

جدیدترین مدلها و بهترین سیستمهای تولیدی انواع کیک و شیرینی را در شیرینی سرا پاپا در اختیارتان می گذاریم تا مراسم عروسی رویایی شما به بهترین شکل برگزار شود.

قنادی پاپا جهت رفاه حال مشتریان عزیز با ۲ شعبه خدمات خود را ارائه می دهد.

شعبه ۱: بلوار سازمان آب- نبش صادقی ۵

تلفن: ۳۷۲۶۹۴۱۰

شعبه ۲: شهرک غرب- قاسم آباد- نبش شریعتی ۲۰

تلفن: ۳۶۶۱۹۳۵۱

 

قنادی پاپا مشهد
قنادی پاپا مشهد قنادی پاپا مشهد
قنادی پاپا مشهد قنادی پاپا مشهد
قنادی پاپا مشهد قنادی پاپا مشهد
قنادی پاپا مشهد قنادی پاپا مشهد

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    کیفیت شیرینی ها عالی است .
    بخصوص زبان دونات شعبه قاسم آباد
    دمشون گرم

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    متاسفانه من دیروز از این قنادی کیک یخچالی خرید کردم. کیکشون خیلی خوشمزه بود ولی متاسفانه واقعا دروغگو بودن اولاً اینکه روز قبل رفتم برای سفارش گفتند فردا ۱۰ صبح تماس بگیرم چون من کیک مینی یا به قول خودشون زیر ۱ کیلو می خواستم. نه تنها کیک مینی ندادند همون کیک روز قبل رو که ۱ کیلو و ۳۲۰ گرم بود رو دادند بلکه کیک رو کیلویی ۲۵ تومن حساب کردند که بیرون کیلویی ۱۸ تومن بودش. بعدشم نهایتش طبق منوشون باید از من ما به التفاوت ۱۰ هزار تومن می گرفتند در صورتیکه ۱۸ هزارتومن گرفتن. در آخرم هرچقدر گفتیم اسم صاحب تولد رو روش بنویسین گفتند کارگرمون نیست با بدبختی و معطلی فقط زحمت کشیدند روش نوشتند “تولدت مبارک”

    ۵ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *