رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آبان ۱۳۹۶

فست فود آرمن تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فست فود آرمن تهران، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فست‌فودی‌های پایتخت است که جایگاه ویژه‌ای در میان تهران‌نشینان به خصوص اهالی خیابان مطهری دارد. راستش را بخواهید، آرمن کار خود را با یک ساندویچ‌فروشی کوچک در همین محل فعلی‌اش آغاز کرد. اما کم‌کم کار رونق گرفته و این مغازه به یکی از نام آشناترین فست‌فودی‌های تهران بزرگ تبدیل گردید. حتی آرمن به رستوران همجوارش اسباب‌کشی کرده و شعبه جدید خود به نام آرمن پلاس را در مکان سابقش تأسیس کرده است. خبر خوش این‌که، مسئول فست‌فود آرمن تهران، کافی‌شاپ زیبا و دوست‌داشتنی را در خیابان مطهری حوالی چهارراه فردوسی راه‌اندازی کرده که با سرو انواع کیک، نوشیدنی‌های گرم و سرد و سایر خوراکی‌های خوشمزه و دلچسب در خدمت شما عزیزان می‌باشد. نظیر ساندویچ‌های تست کوچک، پانج و دتاکس‌های میوه این کافه را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید. فضای دنج و آرام این کافی‌شاپ، یکی از بهترین مکان‌ها برای ملاقات‌های خودمانی و دوستانه به شمار می‌رود. هیجان‌انگیزتر این‌که، در شعبه جدیدتر این فست‌فود به نام رستوران آرمنیا می‌توانید انواع کباب‌های لذیذ و باکیفیت را میل نمایید.
در شعبه اصلی آرمن، با انواع ساندویچ سوسیس، کوکتل، ژامبون و هات داگ از مهمانان پذیرایی می‌شود. در کنار این خوراکی‌های خوش‌طعم می‌توانید بهترین ساندویچ‌های مغز و زبان، کباب چوبی، کتلت، رست بیف و کوکو را نیز در این مکان نوش‌جان بفرمایید. طعم عالی و بی‌نظیر انواع سالاد از جمله سالاد مخصوص این فست‌فود را هرگز فراموش نخواهید کرد.
مکان جدید آرمن، از لحاظ دکوراسیون و طراحی هیچ تفاوتی با محل قبلی ندارد. دقت کنید که برای آماده شدن سفارشتان حداقل باید ۱۵ دقیقه صبر کنید. باید بگوییم که شعبه آرمن پلاس این فست‌فود فضای بهتر و مدرن‌تری را در مقایسه با آرمن داراست. حتی این تمایز را در منوی این مکان نیز مشاهده می‌کنید. در واقع، این شعبه از فست‌فود آرمن مکمل شعبه قبلی بوده و در منوی آن انواع ساندویچ‌های تنوری، برگر، گریل و پیتزا نیز در کنار سایر غذاها دیده می‌شوند. همچنین، انواع سیب‌زمینی ویژه و سرخ‌کرده، نان سیر و چیپس و پنیر در این شعبه از آرمن انتظارتان را می‌کشند. سالادهای خوشمزه آرمن پلاس از سالاد سزار گرفته تا فصل هر اشتهایی را تحریک می‌کنند. همان‌طور که می‌بینید، تنوع بالای غذاهای این مکان از نقاط قوت این شعبه از آرمن است. به‌طوری‌که، در میان این همه خوراکی‌های بی‌نظیر انواع کباب شامل کباب ترش مرغ، بیف کباب، تتو کباب و جوجه، قارچ کبابی، سوپ و آش نیز برایتان آماده و سرو می‌شوند.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به چهارراه سهروردی، نبش کوچه سنندج، شماره ۱۱۲.
شماره تماس:۸۸۸۳۴۹۴۳ ،۸۸۸۱۴۴۱۰-(۰۲۱)

.
-فود-آرمن-تهران فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران1 فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران2 فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران1ظ2 فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران3 فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران11ظ فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران9 فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران6ر فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران5ب فست فود آرمن تهران

-فود-آرمن-تهران4 فست فود آرمن تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *