رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ مهر ۱۳۹۶

فست‌فود تیمو تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فست‌فود تیمو تهران ، از بهترین و منحصربه‌فردترین فست‌فودهای پایتخت بوده که در خیابان شریعتی واقع شده است. جایی که با مدیریت مهندس جوان آموزش‌دیده در شهر تورنتوی کانادا تأسیس شده و به یکی از باکیفیت‌ترین فست‌فودهای تهران بزرگ تبدیل گردید. تیمو، با ارائه خوشمزه‌ترین پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی جای خود را در میان هم‌وطنان عزیز تهرانی باز کرده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کلمه تیمو در زبان فرانسوی و ایتالیایی به معنای آویشن بوده و دلیل انتخاب آن به خاطر حس و حال خوبی است که این نام به مشتریان می‌دهد.
در مورد طراحلی داخلی این فست فو،د باید بگوییم که سلیقه عالی طراح آن در استفاده از رنگ های قهوه ای و سبز به عنوان نمادی از طبیعت، تازگی و رویش واقعاٌ تحسین‌برانگیز است. حتی می‌توانید شاهد وجود رنگ سفید، مظهر پاکی و تمیزی در دکوراسیون تیمو باشید. علاوه بر دکور این فست‌فود، در طراحی جعبه‌های ارسال غذاهای بیرون‌بر نیز دقت زیادی به خرج داده شده است. جعبه‌هایی که با دیدن آن‌ها حتماٌ سر ذوق آمده و علاقه بیشتری برای خوردن غذاهای داخلشان پیدا می‌کنید.
منوی هیجان‌انگیز فست‌فود تیمو به ۵ دسته ساندویچ‌ها، پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی و انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه و دلچسب تقسیم می‌شود. باید بگوییم که غذاهای این فست‌فود، نسبت به جاهای دیگر کمی گران‌تر می‌باشد. البته این موضوع به خاطر کیفیت بسیار بالای غذاهای این مکان واقعاٌ ارزشش را دارد. نکات جالب توجه در طبخ غذاهای تیمو عدم استفاده از نمک و پخت اکثر غذاها به جز چیکن برگر، سیب‌زمینی و هات داگ به صورت گریل می‌باشد. باید بگوییم که در میان پیتزاهای این فست‌فود، پیتزا هاوانا و چانو طرفداران پروپاقرص بسیاری دارد. مطمئناٌ از امتحان ساندویچ‌های رست بیف و گریل میکس تیمو پشیمان نخواهید شد.
شاید باور نکنید اما به خاطر محبوبیت و معروفیت رستوران تیمو در میان اهالی تهران بزرگ شاهد افتتاح چند فست‌فود دیگر به همین نام در سایر مناطق این شهر هستیم. البته این فست فودها متعلق به تیمو اصلی نبوده و کاملاٌ مستقل می باشند. گفتنی است که این رستوران با گنجایش ۲۴ نفر هر روز آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بین ظفر و میرداماد، پلاک ۱۲۲۰.
شماره تماس:،۲۶۴۰۹۰۲۲،۲۶۴۰۹۰۲۱، ۲۶۴۰۹۰۲۰-(۰۲۱ )

-تیمو-تهران-1 فست‌فود تیمو تهران

-تیمو-تهران-2 فست‌فود تیمو تهران

-تیمو-تهران-3 فست‌فود تیمو تهران

-تیمو-تهران-4 فست‌فود تیمو تهران

-تیمو-تهران فست‌فود تیمو تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    برخورد پرسنل و کارکنان و پذیرایی خوب بود وبه خوبی راهنمایی می کردند. محیط وفضای رستوران شیک و تمیزی بود.پیتزا های امریکایی اینجا خیلی خوب بود.طراحی منو رستوران قشنگ بود و به راحتی نیشه انتخاب کرد. زمان آماده شدن پیتزا سریع بود. جای خیلی کمی داشت وسرویس بهداشتی نداره

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *