جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فرهنگسرای غدیر مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ مهر ۱۳۹۸

فرهنگسرای غدیر مشهد در سال ۱۳۸۱ با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و با زیربنای پنج هزار متر مربع دارای بخش هایی از قبیل: سالن ورزشی چند منظوره ، کلاس های آموزشی ، سالن آمفی تئاتر ، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان ، سالن های مطالعه آقایان و بانوان ، خانه نجوم ، اتاق اسباب بازی ، اتاق بازی های فکری ، نگارخانه و فضای تابستانی می باشد.
داشتن خانه نجوم فعال با پنج عدد تلسکوپ در فرهنگسرای غدیر مشهد ، کتابخانه تخصصی نجوم، افلاک نمای مکانیکی از جمله امکانات این فرهنگسرا در این بخش است ضمن اینکه در نمایشگاه نجوم سال گذشته در کوهسنگی ۲۵ هزار مخاطب فعال داشتته است. با توجه به طرح قاصدک کلاس‌های آموزشی برای مهد کودک و پیش دبستانی ، ‌مهارت‌آموزی،‌ خلاقیت و استعدادیابی، ‌قصه‌گویی، ‌زندگی پیامبران و دیگر موضوعات آموزش داده می‌شود.
همچنین لازم به ذکر است که : نمازخانه، ‌اتاق کنفرانس و سالن همایش با ظرفیت ۳۸۰ نفر را از دیگر ظرفیت‌های فرهنگسرای غدیر مشهد است همچنین سالن ورزشی توپی که قابلیت برگزاری ۱۲ رشته را دارد به عنوان محل ورزش بانوان در تمام ماه‌های سال استفاده می‌کنیم ضمن اینکه ۱۲ رشته ورزشی نیز برگزار می‌شود.
برنامه های آموزشی و فرهنگی فرهنگسرای غدیر مشهد
هدف (معرفی و تقدیر از استادکاران شاگرد پرور و احیای سنت حسنه ی استاد شاگردی) تقدیر از استادکاران شاگرد پرور که در حال حاضر شاگردان ایشان در همان رشته در حال فعالیت هستند . تمایز این برنامه با دیگر برنامه های اوستا شاگرد در این بود که اینبار از مربیان آموزشی که با آموزششان منجر به اشتغال و کارآفرینی شده اند با حضور شاگردان ایشان و اجرای برنامه با معرفی استاد از سوی شاگردان دعوت به عمل آمده بود. -ورک شاپ نقاشی: هدف (استفاده از ظرفیتهای مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی) اجرای مسابقه ی ورک شاپ نقاشی در دو دبیرستان دخترانه با موضوع حمایت کارگر و خرید کالای ایرانی.
-کتاب خاطرات زنگ کار: جمع آوری خاطرات دانش آموزانی که در تابستان نودوچهار و نوده وپنج کار می کرده اند. فرهنگسرای غدیر مشهد دارای کتابخانه‌ای با ۲۵ هزار عنوان با ۱۲ هزار عضو ثابت و ۲ هزار عضو فعال است.
فرهنگسرای غدیر مشهد دارای بزرگترین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در شهر است ضمن اینکه خانه اسباب‌بازی و برنامه‌های اوقات فراغت نیز در دستور کار روزانه است.
آدرس: بزرگراه غدیر،تقاطع بلوار شهید رستمی و شهید شیرودی

 

 

 

1 28 فرهنگسرای غدیر مشهد
2 27 فرهنگسرای غدیر مشهد
4 20 فرهنگسرای غدیر مشهد

 

منابع : خبرگزاری فارس , باهشت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *