رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ بهمن ۱۳۹۷

فرهنگسرای آفتاب تهران

لینک این مطلب کپی شد!

فرهنگسرای کودک یا فرهنگسرای آفتاب تهران ، مرکزی فرهنگی هنری است دارای ۸ کلاس آموزشی در دو طبقه مجزا نگارخانه ای به مساحت ۷۰ مترمربع و تالار نمایش آفتاب (با گنجایش ۶۰ نفر) به فعالیت های فرهنگی، هنری، مذهبی و خدمات آموزشی واطلاع رسانی به شهروندان منطقه می پردازد.
در فرهنگسرای آفتاب تهران فعالیت‌هایی از قبیل کارگاه قصه‌نویسی، آموزش زبان انگلیسی، کارگاه بازیگری، کارگاه موسیقی کارگاه صنایع دستی و… جریان دارد پس در مورد کلاس زبان برای کودک یا کلاس های سایر مهارت ها خیالتان راحت باشد.
همچنین فرهنگسرای آفتاب تهران با همکاری سازمان محیط زیست “جنبش ناجیان کوچک زمین ” را پایه‌ریزی کرده است که کودکان را در گروه‌های مختلف برای محیط زیست آموزش می‌دهد و متشکل می‌کند.
از جمله فعالیت های این فرهنگسرا می توان به کارگاه قصه نویسی، اموزش زبان انگلیسی، کارگاه بازیگری، کارگاه موسیقی، کارگاه صنایع دستی، علوم قرآنی، کامپیوتر، امداد پزشکی، مشاوره، ورزشی و هنرهای تجسمی اشاره نمود.

امکانات فرهنگسرای آفتاب تهران

سالن نمایش

این سالن با گنجایش ۶۰ نفر و امکانات صوتی مناسب جهت برگزاری نمایش های کودک، همایش، کارگاه های تخصصی، جشن های مناسبتی و …. به فعالیت می پردازد.
تاکنون بسیاری از ارگانها و سازمان های فعال در منطقه جهت برپایی دوره های آموزشی و کارگاهی از سالن آمفی تئاتر این فرهنگسرا استفاده نموده اند.

پیش دبستان:

این واحد در فضایی به متراژ ۸۰ متر مربع و امکانات آموزشی و تفریحی مناسب با توجه به نیازها و احساسات نوآموزان کلاس به تدریس کتاب و موارد آموزشی دیگر از جمله نقاشی، کاردستی، شعر، قصه، نمایش و … به فعالیت می پردازد.
پیش دبستان آفتاب در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ از نوآموزان (۴ تا۶ سال) ثبت نام به عمل می آورد.
کتاب های آموزشی در رده های سنی ۵ سال (قرآن،ریاضی، علوم،مجموعه های شهروندی) و در رده های سنی ۶ سال (قرآن،ریاضی علوم، مهارت های فردی و شهروندی ) می باشد.
نگارخانه آفتاب با متراژ ۷۰ متر مربع جزو نگارخانه های درجه یک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
یکی از فعالیت هایی که با استقبال شهروندان این محل مواجه شده است، برگزاری ورک شاپ هایی با حضور هنرمندان هر نمایشگاه است.
برپایی نمایشگاه های صنایع دستی به صورت فصلی و ایام نوروزاز دیگر برنامه های ثابت این واحد است.
علاقمندان جهت آشنایی با فعالیت های این واحد و عضویت در کانون هنرهای تجسمی می توانند ضمن مراجعه و بازدید از آثار هنری به جمع دیگر هنرمندان بپیوندند.

نشانی فرهنگسرای آفتاب تهران
خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده

 

 

فرهنگسرای آفتاب تهران
فرهنگسرای آفتاب تهران فرهنگسرای آفتاب تهران
فرهنگسرای آفتاب تهران فرهنگسرای آفتاب تهران
فرهنگسرای آفتاب تهران فرهنگسرای آفتاب تهران

 

منابع : سرسره , کی کجاست

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *