جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فالوده شیرازی رقیب بستنی ایتالیایی

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ مهر ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ – خبرگزاری آریا-عطر و طعم عالی فالوده شیرازی یک بستنی فروش اصفهانی در رم، ایتالیایی ها را مجذوب خود کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ،محمدرضا جواد پور از هموطنان اصفهانی بیش از۳۲ سال است که درایتالیا زندگی می کند و به شغل بستنی سازی مشغول است.وی که تاکنون چندین جایزه در مسابقات بین المللی بستنی سازی در ایتالیا کسب کرده درباره فروش فالوده شیرازی در رم که با استقبال خوب ایتالیایی ها روبرو شده است ، می گوید: ۲ سال قبل در سفری به ایران در یکی از بستنی فروشی های شهر شیراز فالوده خوردم، تصمیم گرفتم فالوده شیرازی را در کنار بستنی سنتی ایرانی به مشتری های ایتالیایی خود ارائه کنم و خوشبختانه مورد استقبال گسترده انها قرار گرفت.
یک شهروند ایتالیایی که مشغول خوردن فالوده شیرازی است در این خصوص می گوید :«فالوده شیرازی خیلی خوشمزه است. من با وجودی که خانه ام از مغازه این بستنی فروش ایرانی دور است اما هر زمان فرصت کنم برای خوردن فالوده به اینجا می آیم و نیم کیلو هم فالوده می خرم و به منزل می برم».
یک شهروند ایتالیایی که یک ظرف فالوده و بستنی در دست دارد خاطر نشان می کند:« هرچند بستنی ایتالیایی هم خیلی خوشمزه است اما مخلوط بستنی سنتی ایرانی و فالوده واقعا چیز دیگری است».
مشتریان ایتالیایی این بستنی فروش اصفهانی عاشق خوردن مخلوط فالوده و بستنی سنتی ایرانی هستند.

20141013140451670 فالوده شیرازی رقیب بستنی ایتالیایی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد