رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ فروردین ۱۳۹۳

غار علیصدر پر بازدیدترین مکان گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۵ – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از اقامت ۷۶ هزار و ۸۶۱ نفر تاکنون در استان همدان خبر داد و گفت: غاز علیصدر با بیش از ۲۸ هزار نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را از طرف مسافران داشته است.

رزیتا ناصرالمعمار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه همدان، افزود: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته ۷۶ هزار و ۸۶۱ نفر در اماکن اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۴۱۱ نفر در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل آپارتمان‌ها و منازل استیجاری، ۷۵۷۶ نفر در مهمانسرای ادارت، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی، ۳۶۲۴ نفر در کمپ‌های موقت و ۲۶۲۹ نفر در مدارس از یک اسفندماه تا روزگذشته اقامت داشته‌اند.

ناصرالمعمار یادآور شد: غار علیصدر از ۲۹ اسفند تاکنون ۲۸ هزار و ۷۱۵ نفر بازدیدکننده داشته و توانسته رتبه اول اماکن گردشگری استان را در جذب گردشگری به خود اختصاص دهد.

وی افزود: آرامگاه بوعلی سینا با ۲۵ هزار و ۸۳۱ نفر بازدیدکننده و تپه عباس‌آباد با ۲۴ هزار و ۲۸۹ نفر بازدیدکننده در رتبه‌های بعدی بازدید گردشگر قرار دارند.

معاون گردشگری استان همدان اضافه‌کرد: از ۲۹ اسفندماه تا روزگذشته نیز ۱۷ هزار و ۱۷۲ نفر از آرامگاه باباطاهر و ۹۹۴۳ نفر از تپه هگمتانه بازدید داشته‌اند.

IMG_0080 غار علیصدر پر بازدیدترین مکان گردشگری

           
 

نظر کاربران :

  • مهدی نظری

    واقعا اوج قدرت و عظمت خدا رو میشه اونجایی دید که همچین فضای عظیمی رو زیر هزاران تن سنگ قرار گرفته است، بزرگترین غار ابی جهان واقعا زیباست و حتما ببینید و از زیبایی های اون لذت ببرید

    ۲۲ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *