رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ آذر ۱۳۹۳

ضریب اشغال هتل لاله بیش از ۱۰۰ درصد بوده است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۸- از نوروز امسال تا کنون ضریب اشغال هتل لاله بیش از ۱۰۰ درصد بوده است و چهار ماه اول سال ۹۴ ضریب اشغال اتاق های هتل لاله ۱۰۰ درصد است و جای خالی نخواهیم داشت.
امیر دهقان مدیر هتل لاله گفت:با تغییر سیاست های خارجی و تبلیغات خوبی که انجام شد،میزان گردشگران ورودی افزایش پیدا کرد.
وی افزود:نگاه فعلی به صنعت گردشگری نگاه جدی تری است، امسال شاهد رشدی در بخش گردشگری ورودی بودیم که طی ۱۰ سال گذشته سابقه نداشت.
دهقان رشد ضریب اشغال هتل ها را نیز در سال جاری غیر منتظره دانست و اظهار داشت:سال ۹۱ و ۹۲ اگر ضریب اشغال اتاق ها به ۳۵ درصد می رسید خوشحال بودیم که حداقل ضرر نمی کنیم ،امسال با رشد ۱۴۸ درصدی انتظاراتمان افزایش پیدا کرده و اگر روزی ضریب اشغال ۸۰ درصد باشد برایمان سوال پیش می آید که دلیل آن چیست.
وی با اشاره به این که از نوروز امسال تا کنون ضریب اشغال هتل لاله بیش از ۱۰۰ درصد بوده است گفت:سال ها گذشته قسمت اعظم مسافران هتل ما گردشگران داخلی بودند ولی امسال اکثرآن ها گردشگران خارجی هستند.
مدیر هتل لاله سپس عنوان کرد :میانگین سنی گردشگران ما و مبدا ورودشان فرق کرده قبلا بیشتر مسافران بین ۶۰ تا ۷۰ سال داشتند و از کشورهای خاور دور،کره جنوبی و ژاپن بودند،اما در سال جاری میانگین سنی گردشگران جوانتر بود و از کشورهای مختلف اروپا و آمریکا علاقمند بودند که تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران را از نزدیک مشاهده کنند.
امیر دهقان شرایط فعلی را مثبت ارزیابی کرد و اعلام کرد با توجه به حجم ورود گردشگران باید تعداد هتل های ۵ ستاره در تهران دو برابر افزایش پیدا کند،در غیر این صورت ممکن است با کمبود جا مواجه شویم.

1259 ضریب اشغال هتل لاله بیش از 100 درصد بوده است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *