رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ شهریور ۱۴۰۲

شهربازی هایلند ، هیجان و تفریح در جزیره کیش

اشتراک گذاری

در شهربازی هایلند ، هیجان و تفریح در جزیره کیش را پیشنهاد می کنیم حتما تجربه کنید. جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی بقدری زیاد است که در یک سفر قادر نخواهید بود امتحان کنید. در سفر به کیش با توجه به شرایط خود و همسفرانتان اگر به دنبال هیجان و لذت تفریح هستید شهربازی هایلند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مجموعه مجهز و بزرگ، مکان مناسبی برای خانواده‌های است که به تفریح کودکان و نوجوانان خود اهمیت می‌دهند.

شهربازی هایلند

برای آشنایی بیشتر با جزیره کیش پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در کیش را مطالعه بفرمایید.

جذابیت های شهربازی هایلند

جزیره کیش با ۹۱ کیلومتر مساحت، یکی از شگفتی‌های طبیعت ایران به حساب می‌آید. در طول سال، ایرانیان زیادی برای لذت بردن از سواحل زیبا و همچنین امکانات رفاهی این جزیره، به آن سفر می‌کنند. مهم‌ترین مزیت کیش در این است که جاهای دیدنی آن محدود به چند مکان نمی‌شوند. در این جزیره هم می‌توان از زیبایی‌های طبیعی لذت برد و هم به سراغ مکان‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی رفت.

درست است که یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌ها در کیش مربوط به ورزش‌ها و تفریحات آبی است، اما مکان‌های سرگرم‌کننده دیگری نیز در جزیره وجود دارند. اغلب مراکز تفریحی در جزیره مناسب حضور خانواده‌ها هستند. از جمله این مراکز می‌توان به آکواریوم کیش، بولینگ، انواع شهربازی‌ها و … اشاره کرد.

شهربازی هایلند

موقعیت شهربازی‌ هایلند کیش

شهربازی‌ هایلند در شرق جزیره و با فاصله اندکی از فرودگاه بین‌المللی کیش قرار دارد. از فرودگاه تا شهربازی‌ هایلند تنها پنج کیلومتر را باید پیمود. یکی از برتری‌های هایلند موقعیت مکانی آن است. این شهربازی دسترسی مناسبی به ساحل مرجان دارد و فاصله آن تا اسکله تفریحی نیز تنها دو کیلومتر است. پارک ساحلی سیمرغ نیز در فاصله هفت کیلومتری از هایلند کیش قرار دارد. از دیگر مکان‌های نزدیک به این شهربازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز خرید سارینا شعبه یک : ۳ کیلومتر
سارینا شعبه دو: ۶۰۰ متر
مجتمع  زیتون: ۱٫۲ کیلومتر
بازار پردیس: ۲٫۵ کیلومتر
رویامال: ۸۰۰ متر
وسعت شهربازی‌ هایلند کیش سه هکتار است و تاریخ شروع فعالیت آن به سال ۱۳۷۸ بازمی‌گردد. این شهربازی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های تفریح و سرگرمی در جزیره، نزدیک میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این شهربازی سرپوشیده از نظر سطح امکانات، یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی در خاورمیانه به حساب می‌آید. تمامی سنین با انواع سلایق می‌توانند از حضور در هایلند لذت ببرند.

شهربازی هایلند

امکانات شهربازی‌ هایلند کیش

شهربازی‌ هایلند یک مجموعه کامل خدماتی است و در آن به غیر از وسایل بازی، رستوران، سرویس‌های بهداشتی و فضای سبز نیز در نظر گرفته شده‌اند. در هایلند انواع دستگاه‌ها و تجهیزات تفریحی مدرن ایرانی و خارجی در اختیار افراد قرار می‌گیرند. فضای این مجموعه برای خانواده‌هایی که به جزیره سفر می‌کنند، کاملا مناسب است.

به جز امکانات کلی در هایلند مانند رستوران، کافی شاپ و فضای سبز، سرگرمی‌های متنوعی در آن تدارک دیده شده‌اند. مهم‌ترین تفریحات در این مجموعه عبارت‌اند از:

قطار لاستیکی
رولر کاستر آبی و هوایی
رودخانه وحشی
سورتمه
آبشار
سفینه
چرخ و فلک
سیمیلاتور
به غیر از این موارد، در این مجموعه یک سینما برای عاشقان گیم و بازی نیز وجود دارد؛ سینمایی که در هیچ جای ایران نظیر ندارد. یکی دیگر از سرگرمی‌های موجود در هایلند، فوتبال حبابی است. با رفتن درون حباب‌های بزرگ می‌توانید یک فوتبال جدید و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

مهم‌ترین نکته در این شهربازی، وجود کارکنان حرفه‌ای و دلسوز در بخش کودکان است. شما می‌توانید کودکان خود را با خیال راحت به آن‌ها بسپارید تا از بخش‌های مختلف شهربازی لذت ببرند. به این ترتیب، خود شما نیز می‌توانید آزادانه‌تر به گشت‌و‌گذار و تفریح بپردازید.

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند کیش

انگیزه بسیاری از خانواده‌ها برای حضور در شهربازی‌ هایلند، لذت بردن کودکان است. می‌توان به جرات گفت این مجموعه یکی از بهترین مکان‌ها برای سرگرمی کودکان در کشور محسوب می‌شود. وجود دستگاه‌ها و امکانات متنوع تفریحی در این مکان سرپوشیده، تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد. به این ترتیب، کل خانواده در کنار هم اوقات خوشی خواهند داشت. موارد زیر برخی از مهم‌ترین امکانات هایلند برای کودکان محسوب می‌شوند:

شهربازی هایلند

انواع بازی‌های رایانه‌ای مهیج و ماجراجویانه

دستگاه‌ها و تجهیزات متنوع بازی برای کودکان به همراه جایزه
مینی گلف و بولینگ
سینمای چند بعدی دلهره‌آور به همراه سینمای هفت بعدی پیشرفته
ماشین‌های کوبنده
دستگاه‌های واقعیت مجازی حرفه‌ای
چرخ و فلک و بازی‌های فکری ویژه کودکان
ترامپولین کودکان و بزرگسالان
اتاقک لیزر ماز
اولین شبیه ساز پرواز با چرخش ۷۲۰ درجه در کشور

شهربازی هایلند

بهترین زمان سفر به کیش و جاذبه های آن

بهترین زمان برای سفر به جزیره را می‌توان از زوایای مختلفی بررسی کرد. آب‌و‌هوای کیش بسیار گرم و شرجی است. میزان گرما و رطوبت هوا به خصوص بین خرداد تا شهریور به اوج خود می‌رسد. به همین دلیل، اگر بخواهیم زمان مناسب برای سفر به کیش را از نظر آب‌و‌هوایی تعیین کنیم، باید بگوییم بهترین زمان، فصول پاییز و زمستان هستند. در فصل زمستان، در کیش به پوشیدن لباس گرم نیازی نیست.

از طرفی دیگر، بسیاری از جشنواره‌ها در جزیره در فصل تابستان برگزار می‌شوند. علاوه بر این، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز باعث می‌شود تابستان زمان مناسبی برای سفر باشد. درست است که کیش هوای گرمی دارد، اما در تمامی فضاهای سرپوشیده سیستم سرمایشی مناسبی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، سفر در تابستان نیز می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد.

بهترین زمان مراجعه برای بازدید از شهربازی‌ هایلند کیش نیز ساعت ۵ عصر تا ۱۲ شب است. در این زمان، از میزان گرمای هوا کاسته می‌شود و می‌توان راحت‌تر به گشت‌و‌گذار پرداخت. در شهربازی، هم مکان‌های سرپوشیده وجود دارند و هم فضای باز. به همین دلیل، اگر در تابستان به این مکان بروید، کمتر می‌توانید در فضای باز وقت بگذرانید. بهترین زمان برای حضور در این شهربازی، پاییز و زمستان است.

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *