رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ آبان ۱۴۰۲

سرای ایرانی اصفهان کجاست ؟ آدرس و اطلاعات کامل

اشتراک گذاری

مجموعه سرای ایرانی مجموعه ای است که در سال ۱۳۹۴ با هدف حمایت از تولید داخلی ، حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در شهر مقدس قم، شروع به کار کرد.در راستای استقبال پر شور مردم و با هدف رفاه حال هم میهنان، در تیر ماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان، سرای ایرانی اصفهان افتتاح شد.

سرای ایرانی اصفهان، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های تجمیعی در ایران، با ارائه محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب، میباشد. علاوه بر عرضه محصولات خانه و جهیزیه، به عنوان یکی از شهر لوازم خانگی در اصفهان شناخته می‌شود. سرای ایرانی اصفهان که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل خانه و جهیزیه شناخته می‌شود.

سرای ایرانی اصفهان

خرید اینترنتی

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی وبسایت سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری، خرید اینترنتی از این مجموعه را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اینترنتی، می‌توانید به وبسایت سرای ایرانی مراجعه کنید.

سرای ایرانی اصفهان

شرایط خرید اقساطی

مانند شعب دیگر ،سرای ایرانی اصفهان شهید کشوری شرایط خرید اقساطی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه این مجموعه و دریافت اطلاعات بیشتر، از شرایط خرید اقساطی از سرای ایرانی استفاده کنید. درباره شرایط خرید اقساطی ۲۰ قسط از سرای ایرانی، بایستی با شعبه مربوطه تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری در این زمینه دریافت کنید. همچنین، می‌توانید عکس‌ها و مشخصات محصولات موجود در سرای ایرانی را در شعبه اصفهان شهید کشوری مشاهده کنید.

سرای ایرانی اصفهان

چه برند ها و محصولاتی در سرای ایرانی وجود دارند ؟

سرای ایرانی همواره بهترین تلاش خود را برای رفع نیازهای مشتریان خود داشته است. به منظور تحقق این هدف، این مجموعه محصولات از برندهای مختلف و معتبر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
در بخش فرش‌های کلاسیک، برندهایی مانند اعیان، بهشتی تبریز، اکباتان، فرشنیه، قالی سلیمان، قصر ایرانیان، کاخ، محتشم. قیطران، توس مشهد، تافته، سیرنگ مشهد، زمرد مشهد، ساتراپی، آویژه، عقیق، بهشتی، جردن، دربافت. هرمان قالین، زیبا نقش یزذ، فرش تهران، آسایش، اکسیر، پردیسان دلیجان، شاهکار صفویه، تندیس و … موجود هستند.

برندهای محصولات خواب شامل رویال، خوشخواب، آذریس، گلبافت، چمدان کوثر، لمینیک، حریران و … می‌باشند.

در بخش سرویس خواب، برندهایی مانند آپادانا، آساج آسا، بهکارچوب، دکوچید، آرام گستر و … موجود هستند.

در قسمت موکت، می‌توان پالاز و ظریف مصور را یافت.

مبلمان راحتی نیز از برندهایی مانند لایندار، فاما، نیولوکس، ویهان و … تشکیل شده است.

در بخش لوازم خانگی، برندهایی مانند جی پلاس، پارس خزر، پاناسونیک، ال جی، ایکس ویژن، امرسان، سام، ایستکول، کنوود، مستر پلاس، مدیا، نانیوا، ناسا، پاکشوما، تی سی ال، تکنو هاوس، زیرووات و … موجود هستند.

سرای ایرانی اصفهان

آیا سرای ایرانی اصفهان امکان ارسال رایگان برای خرید اینترنتی دارد؟

بله،  ممکن است امکان ارسال رایگان برای خرید اینترنتی را ارائه دهد، اما برای اطلاعات دقیقتر در این خصوص، بهتر است با سرای ایرانی اصفهان تماس بگیرید یا اطلاعات را از وبسایت رسمی آنها درباره سیاست‌ها و شرایط ارسال محصولات بررسی کنید. قوانین و شرایط مربوط به ارسال رایگان ممکن است بسته به مقصد، مقدار سفارش و سیاست‌های فروشگاه متفاوت باشند.

ساعات کاری سرای ایرانی اصفهان چگونه است؟

سرای ایرانی اصفهان همه روزه از شنبه تا جمعه در خدمت مشتریان خود است. ساعات کاری آن از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد است.ساعات کاری  از ساعت ۹ صبح شروع شده و تا ۱ بامداد ادامه دارد. در این بازه زمانی می‌توانید به آنجا مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهید.

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان در روزهای پنجشنبه نیز باز است؟

بله، سرای ایرانی اصفهان در روزهای پنجشنبه نیز باز است.

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان ، آبشار سوم ف کوی شهید کشوری ، خیابان نیلوفر .

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

سرای ایرانی اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *