رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ اسفند ۱۳۹۲

زیرساخت‌های حضور گردشگران در بردخون فراهم نشده است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ – به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور جمعه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش بردخون با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات فرهنگیان در منطقه اظهار داشت: نقش تربیتی فرهنگیان مورد توجه ویژه است و این تأثیرگذاری بسیار زیاد است که اگر همراهی و مشارکت عمومی نیز به کمک فرهنگیان بیاید بی شک راه پیشرفت و توسعه هموار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت در شناخت جاذبه‌های گردشگری منطقه افزود: انسان‌ها در ارتباطات خود اقدام به تبادل فرهنگ می‌کنند و در ایام نوروز نیز مسافرت‌های مردم افزایش می‌یابد و هرکس می‌کوشد با توجه به امکانات به شهرها و روستاها و مراکز گردشگری سفر کند اما در بردخون آنچنان که شایسته است زمینه حضور مسافران فراهم نشده است پس با تحقیق و جستجو استعدادهای گردشگری منطقه شناسانده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون اضافه کرد: میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند جاذبه‌ها و مراکز گردشگری را در بردخون ساماندهی کند و بخش خصوصی نیز با سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد زیرساخت‌‎های گردشگری و معرفی آن به هم‌میهنان برای گسترش گردشگری تلاش کند تا این بخش بیش از گذشته رشد کند.

محمّدپور یادآور شد: بردخون جذابیت‌های ویژه گردشگری و استعداد جذب گردشگر و مسافر را دارد و با وجود مکان‌ها و مراکز متعدد گردشگری، ادارات و نهادها باید در حد توان خود برای فعال کردن این بخش برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف داشته باشند.

بخشدار بردخون با توصیه به همه مسئولان گفت: شهرداری در زمینه ساماندهی تسهیلات نوروزی و آموزش و پرورش و نهادهای دیگر برای اسکان مناسب مسافران در بخش بردخون فعالیت کرده و از همین امروز برای جذب گردشگر و حضور مسافران در منطقه برنامه‌ریزی و هماهنگی کنند.

وی با انتقاد از عدم نصب تابلو نام بردخون در مسیرهای اصلی استان گفت: در جاده‌ها و مسیرهای اصلی استان تابلو نام و مسافت مناطق و شهرها نصب شده اما هیچ تابلویی که نام بردخون داشته باشد یافت نمی‌شود و این امر موجب نارضایتی مردم این منطقه شده است که اداره راه و شهرسازی باید این خواسته بحق مردم بردخون را عملی سازد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:مسئولان و مدیران شهرستان و استان توجه بیشتری به کمبودها، خواسته‌ها و مشکلات بردخون داشته باشند تا مردم این بخش امیدوارتر از گذشته به زندگی خود دراین منطقه ادامه دهند.
13921130000192_PhotoA زیرساخت‌های حضور گردشگران در بردخون فراهم نشده است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *