جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

زمینی و ارزان به کشورهای خارجی سفر کنید

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مهر ۱۳۹۸

بسیاری از مسافران عزیز دوست دارند که سفرهای خارجی را امتحان کنند اما همواره به خاطر قیمت تورهای خارجی با تردید روبه رو می شوند، برای رفع این مشکل ما تورهای زمینی را پیشنهاد می کنیم که میانشان تور زمینی باکو، تور زمینی ارمنستان، تور زمینی استانبول، تور زمینی وان و تور زمینی آنتالیا در حال حاضر پرطرفدار هستند.
امروزه با خرید تورهای زمینی می توانید به وسیله اتوبوس های وی آی پی و یا قطار به راحتی به بسیاری از شهرهای مشهور کشورهای همجوار سفر کنید و از امکاناتشان لذت ببرید. تفریحی چند روزه در کنار دوستان و اعضای خانواده می تواند خاطراتی فراموش نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند؛ پس دیگر به خاطر قیمت تورهای هوایی، از سفرهای خارجی منصرف نشوید، کافیست که فقط کمی ماجراجو باشید و البته به سفرهای جاده ای علاقه مند. در اینجا کمی بیشتر در رابطه با تورهای زمینی برایتان خواهم گفت.

تور زمینی ارمنستان

ارمنستان یکی از کشورهای شمالی ایران است که در میان شهرهای مختلفت، ایروان برای گشت و گذار مناسب تر می باشد زیرا از نظر امکانات گردشگری، وضعیت خوبی دارد. اگر انتخاب شما برای سفرهای خارجی کشور ارمنستان است، می توانید تور زمینی ارمنستان را بخرید و با یک برنامه ریزی دقیق خود و دوستانتان را شگفت زده کنید. فرهنگ جالب مردم ارمنستان و صنایع دستی و سوغات جذاب آنها حتما نظرتان را به خود جلب خواهد کرد.

تور زمینی ارمنستان زمینی و ارزان به کشورهای خارجی سفر کنید

تور زمینی وان

وان یکی از شهرهای به نسبت کوچک در کشور ترکیه است که فاصله زیادی با مرز ایران ندارد به همین خاطر در راس مقاصد مناسب ایرانیان برای سفرهای زمینی قرار دارد. تور زمینی وان نیز می تواند یکی از انتخاب های شما برای خرید تورهای زمینی و سفر به کشورهای خارجی باشد. وان طبیعت زیبایی دارد و یک دریاچه زیبا و رویایی را در دل خود قرار داده است، دریاچه ای که یک جزیره هم دارد، چنین منظره ای یک لوکیشن خوب برای عکاسی است بنابراین اگر در فکر خرید تورهای زمینی وان بودید، پیشنهاد می کنم که دوربین خود را از یاد نبرید. در آخر لازم است ذکر کنم که تور زمینی وان از ارزان ترین تورهای زمینی خارجی به شمار می آید.

تور وان زمینی و ارزان به کشورهای خارجی سفر کنید

تور زمینی باکو

شاید کمتر کسی تصور کند که تور زمینی باکو وجود داشته باشد اما بد نیست بدانید که نه تنها باکو از مقاصد محبوب ایرانیان است بلکه افراد بسیاری سالانه به صورت زمینی به آن سفر می کنند. یکی از بهترین ارائه دهنده های تورهای زمینی وان آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی است که همواره نامش در میان ارائه دهنگان و اجراکنندگان مستقیم تورهای مسافرتی می درخشد. اگر دوست دارید به کشور آذربایجان سفر کنید، ما به شما تور زمینی باکو را توصیه می کنیم که هم قیمت های خوبی دارد و هم بسیار هیجان انگیز است و طی سفر می توانید از طبیعت ناب جاده ها لذت ببرید.

تور باکو زمینی و ارزان به کشورهای خارجی سفر کنید

تور زمینی استانبول

شهر استانبول هم از آن دسته مقاصدی است که کمتر کسی فکر سفر زمینی به آن را در سر می پروراند اما خوب است بگویم که تور زمینی استانبول از سالها پیش وجود دارد و همواره ایرانیان زیادی از این طریق خود را به استانبول می رسانند. امروزه با وجود اتوبوس های باکیفیت، به افرادی که زمان کافی دارند و به هر دلیلی ترجیح می دهند که از تور هوایی استفاده نکنند، تور زمینی استانبول را پیشنهاد می کنیم. اگر شما هم آوازه مسجد ایاصوفیه و رستوران های ناب استانبول را شنیده اید، حالا خرید تور زمینی استانبول می تواند راهی آسان و ارزان برای رسیدن به هدفتان باشد.

تور زمینی آنتالیا

یکی دیگر از مقاصدی که این روزها در میان دوست داران سفر به کشور ترکیه، محبوب شده، آنتالیا است اما به دلیل امکانات زیاد و نسبتا گران این شهر قیمت تور آنتالیا نیز بالاست به همین خاطر امروزه می توانید با خرید تور زمینی آنتالیا خود را به ثبت یک خاطره جذاب و به یادماندنی دعوت کنید. فراموش نفرمایید که سواحل درخشان و هتل های پنج ستاره و UALL آنتالیا همیشه در انتظارتان خواهند بود و تور زمینی این شهر می تواند هزینه سفر شما را به میزان زیادی کاهش بدهد. آنتالیا برترین شهر ساحلی ترکیه است و به خاطر قیمت خوب هتلها و مراکز خرید وسیعش بسیار مورد توجه مسافران ایرانی قرار می گیرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد